Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6 C6 Avant czy E60?
Autor Wiadomość
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 669
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-09-12, 19:48   

Jarecki001 napisał/a:
Po prostu w przypadku Audi A6C6 i BMW e60/61 , przewaga leży po stronie Audi.
W środku więcej miejsca:
----------------------------------Audi :
Szerokość : 1855

LOL - a co ma szerokość nadwozia wraz z lusterkami do ilości miejsca?
NIC
Nie wkładałeś na tylną kanapę Audi i BMW 2 fotelików dziecięcych i nie wsadzałeś później między nie trzeciej osoby. Ja to robiłem (w przypadku Audi jedynie próbowałem, bo się nie zmieściła).

szerokość nad podłokietnikami z tyłu:
Audi: 1421mm, BMW: 1496mm (w BMW 7,5cm więcej)
szerokość nad podłokiernikami z przodu:
Audi: 1450mm, BMW: 1484mm (BMW 3,5cm więcej)
odległośc od siedziska tylnego do dachu:
Audi: 978mm, BMW: 994mm (BMW: 1,6cm więcej)

A ty twierdzisz: "Jak widać BMW jest jednak trochę mniejsze," <rotfl>

Jarecki001 napisał/a:
Audi [...] Wewnątrz jest [...] jasne i proste w obsłudze

Tak - w C7 nie możesz mieć jednoczesnie ogrzewanych lusterek i opuszczanego lusterka wstecznego - wybierasz: albo jedno, albo drugie. Tylko później nie zapomnij przełączyć.
Uchwyty na kubki blokowane podłokietnikiem to w C6 szczyt NIE-ergonomii. W C7 jest niewiele lepiej...

Jarecki001 napisał/a:
reszta walorów Audi jakby pomniejsza te braki w MMI
tak: "jakby pomniejsza", ale tylko "jakby". Takich foteli jak w BMW (komforty) - w A6 nie dostaniesz. Dopiero w A8 jako (konturowe). MMI dopiero w C8 dostało ruchome kółko sterownika, które nie tylko się obraca, ale może działaś jak Joystick. MMI nie ma sztucznego oporu na pokrętle, kiedy dojdziesz na koniec listy, nie ma dzielonego ekranu.

Jarecki001 napisał/a:
Oczywiście jedna rzecz, BMW e60 na samym początku miało koszmarny system , o czym mówił nawer Geremy Clarkson w jednym
z odcinków TopGear.
<rotfl> Litości - Clarkson mówił o E65 (seria 7) nie o E60 (seria 5). Kolega natomiast wspomina o wersji CIC, która wyprzedza o epokę MMI w najnowszych C7

Jarecki001 napisał/a:
Brak, który uważam za OLBRZYMI w stosunku do BMW, to mniej funkcji w MMI, tzn, tych dodatkowych funkcji jak np lista
przeglądów
E60, nawet w wrsji CIC nie miało listy przegladów. Ta pojawiła się w NBT w wersji F10. Kolejny raz pokazujesz, że nie masz pojęcia, o czym piszesz :) Największe zalety iDrive to dzielony ekran, kiedy na jednej części możesz mieć nawigację a na drugiej radio lub duże strzałki podpowiedzi navi. To manipulator nie tylko obracający się, ale również mogący się przesuwać, jak Joystick. To możliwośc wygenerowania na pokrętle sztucznego oporu, kiedy dojdziesz do końca lub początku listy (ulic, miast, liter, utworów, innych opcji). To sprawia, że obsługujesz system dotykowo, bez potrzeby patrzenia na niego - możesz skupić się na drodze.

Miałeś E60 dwa tygodnie i strugasz fachowca. Ja miałem E60 kilka lat, maiłem różne Audi przez wiele lat - więc dużo lepiej wiem, o czym mówię.
Twój kolega kupił jakiegoś złoma BMW (ty mu doradzałeś?) i na podstawie tego jednego przypadku chcesz definiować opinię o całej marce? Ja znam wielu ludzie jeżdżących w E60 bez najmniejszych kłopotów. Akurat Diesle 3.0 BMW są o niebo mniej awaryjne, niż diesle 3.0 w Audi - to jest fakt. Padające rozrządy i wtryski w C6 to smutna prawda. W C5 chyba tylko silnik BDH można było kupić bez lęku. BMW miewało problemy z wiązkami w klapie, sterownikami świec żarowych, kolektorem wydechowym, klapkami w kolektorze ssącym i skrzynką xDrive. Całość wychodziła taniej niż sam rozrząd w C6 :) W C7 masz cieknące miski olejowe w dieslach - poczytaj, ile kosztuje likwidacja problemu.

Powtarzam: między tymi autami (E60 i C6) nie ma wielkich różnic. Oba są niezłe a każde oferuje coś innego. Trzeba samemu zobaczyć, co jest dla kupującego ważniejsze. Kiedy sam szukałem, stwierdziłem, że C6 ma bardziej komfortowe zawieszenie i lepsze wyciszenie, natomiast ma E60 lepszą odpowiedź na pedał gazu i lepszy handling oraz lepsze wyważenie.

Czy któreś auto jest wyraźnie lepsze? Nie - auta są porównywalne. To kwestia indywidualnej oceny i tego, co komu bardziej pasuje. Trzeba organoleptycznie sprawdzić przed zakupem i samemu zdecydować.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Jarecki001 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Imię: Jarek
Wiek: 45
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 105
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-09-12, 19:56   

Damos
Ja juz skonczyłem przeczytaj moje podsumowanie i tyle.
Podoba Ci sie BMW, super, Ja wole Audi
Wiec ja zostanę przy Audi, a ty sprzedaj i jezdzij BMW.
Po co trzymasz ten według ciebie "shit" ??

Dajmy juz spokój bo mi sie nie chce, Clarkson, własnie mówił o e60 :

https://www.youtube.com/watch?v=gRwR1WH0rR8

ja to jest test siódemki, to ja jestem Papież
_________________
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką - Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 669
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-09-12, 20:05   

Jogurt94 napisał/a:
Teraz jeszcze mam pytanie na co zwrócić uwagę przy oglądaniu E60 bo okazuje się, że chyba najlepszy wybór to 535d? ;)

Polecam 535D jak i 530xD. Na kostce, na mokrym, na śniegu, na śliskich pasach - to drugie będzie się lepiej odpychać.

Najlepiej sprawdź VIN (w BMW możesz online rozkodować cały VIN i sprawdzić całe wyposażenie). Znajdź kogoś, kto podłączy kompa (najlepiej ISTA) i sprawdzi błędy w skrzyni, błędy w sterowniku silnika i innych komponentach, sprawdzi ciśnienie doładowania oraz korekty na wtryskach. Powinien również sprawdzić ciśnienie przed DPF'em i powinno być na jałowych obrotach w okolicy 7,5-9.
Po sprawdzeniu przejechać się autem. Później na włączonym silniku otwierać i zamykać tylną klapę i sprawdzić wszystko kompem ponownie :]

Dobry koleś sprawdzi ci również, czy przebieg na zegarach jest realny i zgadza się z przebiegiem reszty komponentów auta.

Przejechać się na tempomacie s prędkością ok 90kph - i sprawdzić, czy obroty nie falują (wskazuje to na kończący się konwerter). Sprawdzić jeszcze czy światła z tyłu działają (oraz spryskiwacz i wycieraczka w przypadku kombi) i czy w module LM nie ma błędów (np.sterowania bixenonami skrętnymi). Sprawdzić wiek i pojemność akumulatora (zweryfikować z faktyczną pojemnością) i historię spadków napięcia poniżej minimum (auto na postoju traci prąd, bo coś się nie usypia).

Sprawdzić, czy nie ma stuków na przekładni kierowniczej.

W przypadku auta bezwypadkowego - popatrzeć, czy nie ma śladu po silniku odciśniętym na grodzi ;) Sprawdzić czy są wycieki spod kolektora - pewnie będą :)


Jarecki001 napisał/a:
Po co trzymasz ten według ciebie "shit"
Znów konfabulujesz - nigdzie nie mówiłem, że A6 do "shit". Wręcz przeciwnie. To ty masz jakąś wewnętrzna potrzebę widzenia świata czarno-białego. Potrzebujesz prostych kwalifikatorów - coś ma być albo "super", albo "shit".
Niestety - świat jest inny...
Jarecki001 napisał/a:
Dajmy juz spokój bo mi sie nie chce, Clarkson, własnie mówił o e60 :

On tam nigdzie nie mówił o kłopotach z iDrive. On robił sobie żarty, że można ustawić czas świateł "comming home", że w radiu sa fale "AM" i że podpowiedzi głosowych nie da się wyłączyć. To ostatnie akurat nie jest prawdą, ale żart łyknąłeś na serio jak pelikan.... Znajdź sobie test 7-er gdzie pokazuje wielkość podręczników.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Jogurt94 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Jaś
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 0
Skąd: Korczów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-09-13, 18:19   

Byłem dzisiaj w komisie obejrzeć i przejechać się jakąkolwiek A6, ale miałem pecha bo została sprzedana, okazało się że jest BMW E61 535d (189 tyś przebiegu, według mnie wyglądało na grubo ponad 300 <rotfl> ), ma dobre przyśpieszenie jak na diesla, ciekawie się prowadzi, tylko coś stukało w zawieszeniu i na nierównościach auto dziwnie drgało, wygodnie się siedziało pomimo że były to zwykłe fotele ze skórzaną tapicerką, był też wyczuwalny lekki luz na maglownicy, przy hamowaniu myślałem że mi wyrwie kierownicę tak drgała, komfort i wrażenia z jazdy na plus, na lakier nie patrzyłem bo chciałem się tylko przejechać. :)
 
 
maciekpkow 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Maciek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 377
Skąd: Pruszków

Wysłany: 2018-09-13, 18:34   

Ale A6C6 i tak lepsze <rotfl>
_________________
https://s26.postimg.org/prjl7lwhh/images.jpg
 
 
Jarecki001 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Imię: Jarek
Wiek: 45
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 105
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-09-14, 07:42   

Dla mnie osobiście i tylko subiektywnie audi jest :
- ładniejsze
- ciekawsze
- nie wyglądające eksperymentalnie jak e60
- i Ci co lubili A6 w wersji C5 nie byli rozczarowani wersja C6
(BMW e39 auto ładne, BMW e60 statek kosmiczny bez charakteru poprzednich BMW)

pozdrawiam
_________________
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką - Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ZAQ1022 


Model: A4 B6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Imię: Wojtek
Dołączył: 20 Lip 2018
Posty: 0
Skąd: Zamość
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-09-14, 10:37   

Jeśli popatrzeć na A6 C6 i E60 to według mnie BMW wygląda lepiej, do tego ma super wygodne fotele komforty, dopiero fotele z masażami i wentylacją z C7 są porównywalne, ale nadal nie są tak wygodne jak w bejcy. <lol>

1) BMW za to nie ma tak dobrego silnika jak 3.0 TFSI, któremu dopiero dzielnie stawia czoła 550i, patrząc na opłaty wolałbym wybrać 3.0 i podnieść moc do 450 koni, a wtedy to już mało który samochód spotkany na drodze będzie miał szanse objechać A6. :>

2 )Oba samochody są porównywalne i wybór należy do Jogurta, co mu się bardziej spodoba to kupi, chociaż na jego miejscu składałbym kasę na C7. :p
 
 
maciekpkow 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Maciek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 377
Skąd: Pruszków

Wysłany: 2018-09-14, 11:55   

ZAQ1022 napisał/a:
Jeśli popatrzeć na A6 C6 i E60 to według mnie BMW wygląda lepiej, do tego ma super wygodne fotele komforty, dopiero fotele z masażami i wentylacją z C7 są porównywalne, ale nadal nie są tak wygodne jak w bejcy. <lol>


W E60 mam fotele komforty z wentylacją i masażami. Są mega wygodne, żadna trasa nie odczuwalna jest.
_________________
https://s26.postimg.org/prjl7lwhh/images.jpg
 
 
idymy 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Łukasz
Dołączył: 13 Sie 2014
Posty: 87
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2018-09-14, 12:46   

maciekpkow napisał/a:
ZAQ1022 napisał/a:
Jeśli popatrzeć na A6 C6 i E60 to według mnie BMW wygląda lepiej, do tego ma super wygodne fotele komforty, dopiero fotele z masażami i wentylacją z C7 są porównywalne, ale nadal nie są tak wygodne jak w bejcy. <lol>


W E60 mam fotele komforty z wentylacją i masażami. Są mega wygodne, żadna trasa nie odczuwalna jest.


Dla mnie tylko fotele są lepsze w e60, wygląd zewnętrzny moim zdaniem jest gorszy i wygląda starzej a wnętrze jak to w BMW, wykałaczki na licznikach i stylistyka lat 80tych... :D
Ale jak ktoś lubi wygodne fotele to polecam e60 <luzik>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ZAQ1022 


Model: A4 B6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Imię: Wojtek
Dołączył: 20 Lip 2018
Posty: 0
Skąd: Zamość
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-09-14, 14:44   

E60 gorzej wyglądająca i starzej od C6? <rotfl>







Dopiero Avant w S-line robi robotę, ale nie tak jak C7! <lol>


 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 456 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8048
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-09-14, 15:07   

C6 jest dość okrągła i zawsze będzie dobrze wyglądać, a E60 ma dość agresywne kształty, które nie zawsze są w modzie :) .

[ Dodano: 2018-09-14, 16:23 ]
Trochę się dziwie, bo jaracie się tymi fotelami w BMW, a czy one są najważniejsze <mysli> . Większość z Was robi krótkie trasy, więc wątpię, aby nie można było wytrzymać przykładowo 100 km w C6. Robię czasami po 500 km dziennie i po jeździe nie jestem połamany. Wystarczy dobrze ustawić sobie fotel, a nie na pół leżąco :) . Dobry kierowca jeździ prawie pionowo, bo tak jest najwygodniej. Wiem, bo tak jeżdżę :p .
Tak samo jest z MMI. Raz ustawiasz wszystko i na tym koniec. Włączasz radio i gra, muzykę też można odtwarzać (USB, karta, HDD), nawigacja zaprowadzi pod dom, więc co chcecie więcej? Odpalam auto, radio włącza się samo na ostatniej słuchanej stacji i jadę. Po drodze może zmienię na inną stację, ewentualnie wyznaczę trasę, aby wiedzieć mniej więcej o której będę na miejscu. Co potrafi system w BMW, że jest lepsze? Że łatwiej nim sterować? Żadne wytłumaczenie...

Wygląd zewnętrzny to już kwestia gustu.

Jeździłem kilkoma BMW (testowo), ale układ kierowniczy był dla mnie za sztywny. Dlatego wolę delikatny z Audi, bo nie po to kupuje auto klasy premium, aby się z nim siłować na zakrętach. Koła reagują na każdy ruch kierownicą, więc po co więcej. BMW z napędem na tył jest dla prawdziwych hardkorów, bo jazda na śliskim czy zimą to tragedia. Jedziesz rondem, wdusisz więcej gazu i już tyłek ucieka, a ESP już reaguje. Nikt mi nie powie, że tak nie jest. Co to za satysfakcja z takiej jazdy <uoee> . Jest ślisko, a na drodze koleiny i zastanawiasz się czy wyprzedzać, czy jednak poczekać aż będzie ładniejszy odcinek, bo jednak może tył trochę pozamiatać. Oczywiście zaraz ktoś powie, że to trzeba mieć xdrive. No tak, ale ile ich jeździ? Xdrive jest daleko za quattro, bo może wyjechać z zaspy potrafi, ale jak wjedziesz w błoto na polnej drodze i masz do pokonania dobry kilometr, to elektronika fajnie przebiera kołami :p .

W obu modelach koszty eksploatacji będą na podobnym poziomie, więc nie jest to żadne kryterium wyboru.

Pewnie ktoś powie, że co ja tam wiem, ale swoją A6 zrobiłem blisko 200 tysięcy km w 3 lata, więc coś tam wiem :) .
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 50 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1938
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-09-14, 16:08   

mat1324, myślę ze to było by na tyle w temacie <okok>
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Jogurt94 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Jaś
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 0
Skąd: Korczów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-09-14, 16:19   

Pojechałem dzisiaj do innego miasta, w komisie znalazłem C6 z 2006 roku w sedanie i silniku 3.0 tdi w quattro, przebiegu 291 tyś, handlarz zarzekał się że nie kręcony, obszedłem w koło, w dwóch miejscach mi nie pasowało spasowanie, z trudem przyznał się że była robiona po przywiezieniu do kraju (stłuczka na parkignu <rotfl> ), do tego miała dziwnie zaparowane przednie reflektory. Następnie się przejechałem i byłem miło zaskoczony, zawias pneumatyczny, świetnie się prowadzi, może zbyt delikatnie kierownica chodzi, ale idzie się przyzwyczaić, siedzenia były zwykle skórzane i siedziało mi się podobnie jak wczoraj w E61, zawieszenie nie wyglądało na wytłuczone, wnętrze fajnie zrobione i nie było widać większego zużycia, tylko była to trochę biedna wersja, zwykłe wyświetlacze w kolorze czerwonym nawet od MMI. Silnik wystarczający jak na taki samochód, w porównaniu do 535d to praktycznie nie jedzie, ale daje radę, automat świetnie zmienia biegi, nie czuć żadnych szarpnięć, kiedy trzeba to redukuje i bez obawy można wyprzedzać po mimo słabej reakcji na gaz. :]

Wrażenia co do C6:
+ dobre wyciszenie
+ zawias pneumatyczny
+ prowadzenie w zakrętach
+ quattro
+ dobrze wykonane wnętrze
+ nagłośnienie BOSE
- gorsze fotele w porównaniu do komfortów
- MMI
- słabsze przyśpieszenie i gorsza reakcja na gaz w 3.0 TDI w porównaniu do 535d
- odrobinę mniej miejsca
- jakby gorzej wyważona od E60
- mniej sportowy układ kierowniczy, wrażenie jakby się skręcało w powietrzu
- wygląd sedana mi nie odpowiada
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 99
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-09-15, 08:12   

ja akurat z tej pneumatyki bylem srednio zadowolony po jezdzie probnej c6. Ponoc w c7 zupelnie inaczej i lepiej to działa. Odnosnie 3.0tdi to zainteresuj sie zmianami w a6 jakie weszly z silnikiem CDYA, moze warto dopłacić.

Wady i zalety 3.0tdi
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
Jogurt94 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Jaś
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 0
Skąd: Korczów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-09-15, 10:36   

Diesla nie chce, będę szukać raczej 3.0 TFSI w Avant, a jak nie trafi się nic fajnego to będę też miał oko na E60 w trzy litrowej benzynie, chociaż powiem że 535d też mi spasowało. :)

Cytat:
ja akurat z tej pneumatyki bylem srednio zadowolony po jezdzie probnej c6
Czemu nie polecasz pneumatyki? Zdaje sobie sprawę że droższa w serwisowaniu jak coś się popsuje, tylko wygoda niesamowita i przebija o klasę BMW pod tym względem. <lol>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: