Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6 c5 1.8t Multitronic (chiptuning)??
Autor Wiadomość
Grzego 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Imię: Grzegorz
Wiek: 22
Dołączył: 16 Paź 2016
Posty: 90
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2017-07-11, 21:52   Audi A6 c5 1.8t Multitronic (chiptuning)??

Witam. Mam takie pytanko, czy były silniki 1.8t sprzężone z multitronikiem o mocy 180KM?
Bądź czy można ze spokojnym sumieniem podnieść moc w takim silniku sprzężonym z taką skrzynią ze 150 KM do ok. 180/200 KM?
Pytam z ciekawości, bo nie znalazłem jeszcze takiego tematu o "starszych" multitronikach.
Z góry dzięki za odpowiedź ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5627
Skąd: Września
Wysłany: 2017-07-11, 22:00   

nie w A6 C5 multitroniki z 1.8T były tylko w wersji 150KM , w A4 b6 występowały z wersją 190KM

najmocniejszy silnik z jakim występował multronic w C5 to 3.0V6 220KM


co do chipa jak zrobiony z głową to powinien dać radę ale ja bym chyba nie ryzykował , to tez kwestia momentu obrotowego ( z jakiegoś powodu 2.5TDI 180KM nigdy nie wystepowały ze skrzyniami multi )
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Grzego 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Imię: Grzegorz
Wiek: 22
Dołączył: 16 Paź 2016
Posty: 90
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2017-07-11, 22:07   

Cały czas mowa o tych starszych multritronikach które były montowane w Audi A6, A4 (nic nie wiem o A3) i reszcie pojazdów z grupy VW A.

Występował jeden typ multitroników, czy zależnie od mocy z którą musiały pracować coś w nich się różniło?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5627
Skąd: Września
Wysłany: 2017-07-11, 22:46   

multitronici tylko w AUDI z silnikiem zamontowanym wzdłużnie ( w żadnym VW czy Audi A3 nie było )


były na pewno róznice w mocniejszych autach ( sprzegła 7 lamelowe ) , podpytam się jutro u osoby która naprawia te skrzynie
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Grzego 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Imię: Grzegorz
Wiek: 22
Dołączył: 16 Paź 2016
Posty: 90
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2017-08-27, 22:11   

bendzji, I jak? Już coś więcej wiadomo? :P
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5627
Skąd: Września
Wysłany: 2017-08-27, 22:16   

nic więcej się nie dowiedziałem , oprócz tego co pisałem
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
joter82 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 85
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-08-30, 12:37   

bendzji napisał/a:
( z jakiegoś powodu 2.5TDI 180KM nigdy nie wystepowały ze skrzyniami multi )


ale z 1.8 nie wyciśnie takiego momentu jak z klekota. Ja bym koksował o ile zostaje na ori gratach.
 
 
Grzego 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Imię: Grzegorz
Wiek: 22
Dołączył: 16 Paź 2016
Posty: 90
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2017-11-07, 11:51   

joter82,
Witam.
Problemem jest skrzynia. Bez potrzeby nie chcę jej niepotrzebnie obciążać
Właśnie nie wiem ile można zdrowo dodać koni/Nm aby jej nie uszkodzić/ nie zniszczyć.
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 114
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-11-13, 14:36   

Wszystko zależy od stanu osprzętu i silnika jak wszystko jest zdrowe możesz liczyć. Pytanie który model /-masz 1.8t ? 150 czy 180KM ? jak 150 to jakieś 170KM-180KM max na 180KM 200KM +/- . Ale jeśli teraz skrzynia jest uszkodzona czy coś nie rób takiego zabiegu. Moment najlepiej płasko pociągnąć niż ma być strzał dużo lepiej dla skrzyni.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5627
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-13, 15:08   

ma AWT 150KM na sondzie szerokopasmowej , jeżeli ma skrzynie z trybem S to jest ona ciut poprawiona i odporniejsza od poprzednich ;)
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: