Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Doc
2018-12-08, 22:28
Audi A6 40TDI 204KM
Autor Wiadomość
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 325
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2019-12-13, 01:40   

vagTDI napisał/a:
w c6 sam montowalem, byly na zatrzaski, otwory byly fabrycznie przygotowane. w c7 mam fabrycznie, co ciekawe identyczne sa w mercedesie. Pierwszy raz spotkalem te haczyki w skodzie superb mkI.



Jakim cudem na zatrzaski w c6, skoro etka wyraźnie mówi o haku (6Y5867615C), 2 blachowkrętach (N01397520) i 2 nakrętkach (811807577C)


?? ??? :shock:

[ Dodano: 2019-12-13, 01:43 ]
dueerre napisał/a:
jacob napisał/a:
Oczywiście ze da się dokupić. Co prawda mam poliftowego sedana C6 ale też było pusto w bagażniku. Ja dokupiłem 2 takie uchwyty w ASO koszt około 80 zł wraz ze śrubami i nakrętkami.
W C8 tez występują tylko etka nie pokazuje ani śrub ani nakrętek, muszą być mocowane w inny sposób.

Nr dla twojego samochodu to 8W0867615A


Dzis przyszly. Zamontowalem. Do C8 nie potrzeba srub, bo sa na zatrzaski. W bagazniku idealnie sa dwa miejsca, wiec weszly jak w maslo.
Mega Dzieki Panowie !!


Cieszę się że mogłem pomóc, a koledze nic już w bagażniku nie fruwa <okok>
_________________
jacob😈😈😈
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
drifter 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CTGE
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-16, 21:01   

damos napisał/a:
Polecam do każdego sedana

Właśnie zajarzyłem, że Ty nie masz kombi :))
 
 
ktosiek 


Model: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Rok: 2019
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tadeusz
Dołączył: 02 Cze 2019
Posty: 67
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-12-16, 21:19   

@TomekC8 - czy miałeś może jakieś problemy z nawiewem/klimą? Ja dziśwracałem z Niemiec i jakoś mocno 'świrowała'. Na ustawieniu Auto nie było do końca ciepło, jakby nie każdym nawiewem podawała powietrze.

Np. w żadnym trybie (nawet max nawiew na szybę) nie czujępraktycznie żadnego podmuchu z tych bocznych kratek, na wysokości lusterek.

Na samym włączonym zapłonie ręcznie nie udaje mi się ustawić nawiewu powyżej 4 biegu. Dopiero po odpaleniu silnika jest dostępny 5 i 6. To normalne?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1152
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-16, 23:59   

drifter napisał/a:
Właśnie zajarzyłem, że Ty nie masz kombi
Mam mocne kombi, ale nie Audi ;) Ty "niestety" masz Avanta - więc u Ciebie może być kłopot z miejscem do zamontowania :(
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
TomekC8 


Model: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: TOMEK
Dołączył: 08 Gru 2018
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-12-30, 19:44   

Obecnie przebieg wynosi 33500km. Dzisiaj zauważyłem plamę pod silnikiem. Po dokładnym obejrzeniu okazało się, że mam wyciek płynu do spryskiwaczy. Już raz miałem ten problem i opisywałem go na forum. Wtedy przyczyną była nieszczelność w układzie spryskiwania przedniego radaru. Układ został rozebrany i ponownie złożony. Jak widać pomogło, ale nie na długo. Jestem umówiony w serwisie w przyszłym tygodniu.

@ktosiek-nigdy nie miałem problemów z wentylacją i klimatyzacją. Uważam, że jest to bardzo mocna strona A6. Klimatyzację masz 4 strefową?
 
 
Flank 


Model: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2020
Skrzynia: S-tronik
Imię: Piotr
Dołączył: 04 Sty 2020
Posty: 3
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2020-01-05, 00:35   

Cześć!
Jestem świeżo po zamówieniu A6 C8, kilka dni sobie pojeździłem testowo tym modelem, sporo poczytałem przed zamówieniem - łącznie z instrukcją obsługi <rotfl> , obszernym niemieckim cennikiem oraz tym wątkiem (dzięki!), ale jedna rzecz mi nadal nie daje spokoju: dysponując określonym budżetem, a chcąc zamówić kilka określonych opcji, musiałem poprzestać na „zwykłych” matrixach.
Moje auto testowe miało matrixy hd i nie udało mi się obejrzeć tych podstawowych matrixów w akcji.
Czy ktoś z Was miał okazję jechać C8 z matrixami bez HD?
Dużo jeżdżę po zmroku, w tej chwili mam Passata B8 z przesłonowymi LEDami i jeśli zwykle matrixy w A6 C8 nie są od nich gorsze, to będzie OK.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 292
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2020-01-05, 12:47   

"Zwykłe" Matrixy są spoko i naprawdę fajnie świecą, natomiast HD są jeszcze o krok dalej. Generalnie narzekać nie będziesz.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
drifter 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CTGE
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-01-05, 20:59   

Będzie pan zadowolony.
 
 
erni1478 


Model: A6 C8
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 DKNA 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2019
Skrzynia: S-tronik
Imię: Ernest
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: Stockholm
Wysłany: 2020-01-06, 18:37   

witam
na jakiej zasadzie dziala spryskiwacz przedniego radaru?
Moj jest suchy od nowości,lampy, szyby robi cykl mycia a radar nic,jakby plyn niedochodzil,podlaczenia ma na dwie dysze, teoretycznie wszystko jest w porządku.Czytalem post wyżej[TomekC8] i temat mnie zaciekawil, moze ma ktos jakies porady, podpowiedzi.,
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
robi.carlos 


Model: A6 C8
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2019
Skrzynia: S-tronik
Imię: Robert
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 29
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-01-08, 11:26   

Witam,
Dawno mnie tu nie było, ale teraz może parę słów o moim aucie. Od maja przejechałem nie wiele bo ok 8000 km. Między czasie, ok 4000 km, wymieniłem olej. Autem jeździ mi się bardzo dobrze, najmniejsze spalanie jakie miałem to 4.5l. Średnie z całego okresu 6.8l. Raz dolewalem adblue przy 6500km. (zbiornik 12l). Jak narazie nie miałem wiekszych problemów i oby tak zostało. Co prawda raz zdarzyło się że kamerki nie działały ale po ponownym uruchomieniu było wszystko ok. Być może wina tego że był dość brudny. Druga sprawa to wyświetlenie błędu hamulca postojowego, ale to też po uruchomieniu na nowo, zgaslo. Poza tym wszystko ok.
Z ciekawostki to zdarzyło mi się raz ze w czasie jazdy ok 60 km/h silnik wyłączyl się i jechałem na baterii ok 300m.
Jezeli chodzi o start/stop to wyłączam i nie jeżdżę na tym (szkoda silnika). Przez to nie ma aż takiego zamulenia przy ruszaniu. Przy przelaczeniu na sport również lepiej reaguje.
Podsumowując jestem bardzo zadowolony i nie znudzony tym autem mimo że to tylko 2.0. :>
 
 
TomekC8 


Model: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: TOMEK
Dołączył: 08 Gru 2018
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2020-01-08, 19:39   

Fajnie słyszeć, że jesteś zadowolony. Ciekawy jestem jak będzie podczas dalszej eksploatacji, bo na razie masz niski przebieg.

[ Dodano: 2020-01-08, 19:42 ]
erni1478 napisał/a:
witam
na jakiej zasadzie dziala spryskiwacz przedniego radaru?
Moj jest suchy od nowości,lampy, szyby robi cykl mycia a radar nic,jakby plyn niedochodzil,podlaczenia ma na dwie dysze, teoretycznie wszystko jest w porządku.Czytalem post wyżej[TomekC8] i temat mnie zaciekawil, moze ma ktos jakies porady, podpowiedzi.,

Radar przedni spryskiwany jest automatycznie, w zależności od jego zabrudzenia. U mnie zdarza się, to dość często. Dlatego też zużycie płynu do spryskiwaczy, jest bardzo duże i wymaga częstego uzupełniania. Radar musi być cały czas czysty.

Po dzisiejszej wizycie w serwisie postawiono diagnozę. Przyczyną wycieku była nieszczelność dysz spryskiwaczy przedniego radaru. Części zostały zamówione i za tydzień podjadę na wymianę. Problem w serwisie jest znany, więc jeśli ktoś z użytkowników nowej A6 zauważy plamę pod pokrywą silnika, to najprawdopodobniej będzie to nieszczelność dysz radaru.
 
 
robi.carlos 


Model: A6 C8
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2019
Skrzynia: S-tronik
Imię: Robert
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 29
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-01-08, 22:32   

Dokładnie, zobaczymy jak będzie wyglądało to później... Będę pisał...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
TomekC8 


Model: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: TOMEK
Dołączył: 08 Gru 2018
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2020-01-15, 18:49   

Byłem dzisiaj w serwisie na wymianie dysz spryskiwaczy radaru przedniego. Mam nadzieje, że płyn nie będzie już wyciekał. Przejechałem się dzisiaj najnowszym wynalazkiem audi, który nazywa się e-tron. Pierwszy raz miałem okazję pojeździć autem elektrycznym i w dodatku tak drogim. Jestem pod ogromnym wrażeniem wyciszenia i przyspieszenia. Oprócz tego, że kabina jest bardzo dobrze wyciszona, to kompletnie nie słychać silnika. Jednak największe wrażenie robi przyspieszenie. Nie ma znaczenia, przy jakiej prędkości wciskasz gaz. Zawsze wciska cię w fotel i nie ma żadnego opóźnienia. Reakcja jest błyskawiczna. Jeśli tak ma wyglądać przyszłość motoryzacji, to ja jestem za. Jedynie do czego nie mogłem się przyzwyczaić, to brak lusterek zewnętrznych. Obraz był przekazywany przez zewnętrzne kamery do środka. Aż mnie kusi, żeby zamówić VW ID.3(poczekam na cennik), zamiast nowego golfa.
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1152
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-01-15, 21:47   

TomekC8 napisał/a:
kompletnie nie słychać silnika.
A co ma być słychać? To ma kilka silników elektrycznych, które wydechu nie mają i chałasują podobnie, jak alternator w spalinówce ;)

TomekC8 napisał/a:
przyspieszenie. Nie ma znaczenia, przy jakiej prędkości wciskasz gaz. Zawsze wciska cię w fotel i nie ma żadnego opóźnienia. Reakcja jest błyskawiczna.
To zupełnie jak u mnie ;) Tylko, że ja mogę przejechać 2500km w 17h, bo tankowanie nie zajmuje kilku godzin a kilka minut ;)
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 609 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10934
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2020-01-15, 22:41   

Dodatkowo przy spalinowym silniku zatrzymujesz się, bo sam chcesz odpocząć, a nie że trzeba doładować akumulatory, bo może nie starczyć do następnej ładowarki. Dodatkowo jak polecisz na tempomacie ponad 150 km/h, to zasięg na elektryku dość szybko zacznie spadać.
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: