Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: schiller
2014-10-04, 10:46
Audi 4.2 fsi problem z czujnikami pozycji wału rozrzadu
Autor Wiadomość
rafoo 


Model: Q7
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 BCY 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 27
Skąd: Hamburg
Wysłany: 2014-10-01, 16:50   Audi 4.2 fsi problem z czujnikami pozycji wału rozrzadu

Witam,

mam problem z Audi q7 4.2 fsi rok 2008. Auto caly czas wyswietla bledy P0368 i p0393 oba bledy sa opisane identycznie - obwod czujnika pozycji walu rozrzadu, sygnal zbyt wysoki staly.

Gdy odepnne te czujniki wyskakuja dwa dodatkowe bledy tez zwiazane z tymi czujnikami. Dodam ze silnik byl wyjmowany, gdyz byl problem z wypadaniem zaplonow z prawej strony od 1-4 cylindrow a okazal sie zapchany katalizator po tej stronie.
Zastanawiam sie czy jest mozliwosc, ze kolo konwertera moze byc przykrecone nieprawidlowo. Chociaz z tego co pamietam to przykrecalem prawidlowo wg znaku.

Czy ktos mialby jakis sensowny pomysl?
aha jesli chodzi o prace silnika to pracuje silnik dobrze , tylko wywala te bledy i pali sie kontrolka EDC i za jakis czas wywala check engine.
_________________
Rafoo q7 4.2 fsi
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 754
Skąd: Hessen
Wysłany: 2014-10-04, 10:51   

A masz sprawdzony rozrzad? Czy nie jest przestawiony. Bo wypadanie zaplonow to moze nie byc wina kata tylko zapchany kat spowodowany wlasnie wypadaniem zaplonow. A to znowu moze swiadczyc o przestawionym rozrzadzie. Mozliwe jest rowniez ze z wtryskami jest cos nie tak.


Ps. Co zrobiles z katem?
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
 
 
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 5758
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-04, 10:55   

rafoo, zamień na początek czujniki stronami... zobacz, czy błędnie przejdzie na drugą głowicę...
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
rafoo 


Model: Q7
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 BCY 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 27
Skąd: Hamburg
Wysłany: 2014-10-07, 14:53   

dzieki za zainteresowanie i odpowiedzi.

Silnik chodzi tak jakby prawidlowo. ciezko spradzic w tym typie rozrzad. trzeba by skrzynie zdejmowac jesli sie da, jak nie caly silnik.

Na poczatku zagladalem do rozrzadu, nie mialem zadnych schematow ani blokad. wszystko wygladalo wporzadku, ani lancoch nie wygladal na zurzyty ani pozostale czesci.

Teraz gdy silnik pracuje to bardziej kopci z prawej strony, ale chodzi rowno i moc ma tez jakby odpowiednia.

[ Dodano: 2014-10-07, 15:54 ]
czujniki wlasnie po obu stronach pokazuja to samo

[ Dodano: 2014-10-07, 16:09 ]
Katalizator zostal wymieniony na inny.

Na poczatku bylo przypuszczenie , ze to rozrzad.

W trakcie rozbierania zauwazylem zapchany kat, pozniej sprawdzilem jeszcze rozrzad I nic niepokojacego nie zauwazylem, chcialem sprawdzic to na 100%, ale w firmie ktorej pracuje nie bylo jeszcze sprzetu odpowiedniego.

[ Dodano: 2014-10-07, 16:11 ]
NO I KAZALI SKLADAC SPOWROTEM.

MIALA BYC PREMIA I JAKOS PREMII NIE WIDZE :)
_________________
Rafoo q7 4.2 fsi
 
 
otor 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BVJ
Imię: daniel
Wiek: 36
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 16
Skąd: siedlce
Wysłany: 2019-02-05, 16:44   

Zmieniłeś katalizator na nowy czy używkę
_________________
BYŁO A6 C5 2,8 M+Q ALG
JEST A6 C6 4,2 FSI TIP+Q BVJ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: