Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[AML 2.4 165 KM] Kto ma pomysł co dalej i co się dzieje?
Autor Wiadomość
Stachu8891 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 16
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2019-08-06, 13:36   [AML 2.4 165 KM] Kto ma pomysł co dalej i co się dzieje?

Opiszę Wam jedną sytuację i czekam na opinie...
Audi A6C5 2,4 AML.
Zaczęło się od szarpania, nierównej pracy i falujących obrotów. Gazownik wymienił wtryski które już kwalfikowały się do roboty (600zł). Stwierdził że nie może wyregulować bo problem w układzie paliwowym.
W warsztacie który naprawiał ten układ, auto w sumie było dwa tygodnie. Po tygodniu oddali auto i fra na 1790zł, wymienione swiece, przewody zaplonowe, jeden wtrysk, regulator cisniwnia paliwa, pompa paliwa, dwie sądy lambda.
Powrót do gazownika który nadal widzi wypadanie zapłonu i przebicia na nowych kablach.
Powrót do warsztatu i okazało się że stary zbiorniczek płynu chłodzącego cieknie na przewody i powoduje zwarcie. Wymiana zbiorniczka (232zł) i zamiana kilkudniowych zepsutych już kabli (gwarancyjna)

Po tych zabiegach regulacja gazu... Wow wszystko działa, auto chodzi jak marzenie. Prawie 3000tys. w warsztatach.

Minęło kilka dni auto grzeje się i temperatura płynu powyżej 100°, powrót do znajomego warsztatu... Niby źle odpowietrzony układ. Po zabiegu pomoglo, wszystko wrocilo do normy.

Trochę pojeżdzone, około 80km dwa dni, powrót pod warsztat, temperatura powyżej 100°, dużo pary, twarde węże, na koniec sprawdzania przez mechanika, wąż pękł i płyn się wylał. Teraz stoi w warsztacie... Sprawdzają termostat i pompe wody a jak nie to chcą robić głowice... Co wy na to??
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maly81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: janek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 261
Skąd: białystok
Wysłany: 2019-08-06, 23:03   

Visco chodzi
Temperatura czytana z kompa silnika czy licznika
 
 
Stachu8891 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 16
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2019-08-06, 23:38   

Nowe fakty: odebralem dzis z tego warsztatu. Jak dla mnie to nawet go nie rozlozyli, zmienili tylko węże, dolali płynu, znów odpowietrzyli. Kazali mi sie przejechac i sprawdzic przez jakies 30km. Licznik pokazywal caly czas 110° ale powiedzieli zeby na to niepatrzec bo komp pokazuje 90.... I ze sie licznik popsul. Twierdzili ze visko dzila chociaz im mowie ze jak dla mnie to nie kreci, glowny wentylator dziala razem z silnikiem ale visko sie nie uruchamia a pomocniczy wentylator nie dziala w ogole. Mowili ze dzis wyczyslili nagrzewnice i to w niej byl problem, ze teraz wszystko dziala. Odjechalem to 30km... i wlasnie wrocilem, bo nagrzal sie do 120, zapalila kontrolka od temp. i wracalem na raty studzilem, jechalem itd. Warsztat zamkniety, auto mam pod domem. Jak sie do nich dodzwonilem powiedzieli ze teraz napewno glowica😐
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
teiwaz 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Darek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 342
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2019-08-07, 08:58   

Proste badanie zawartości spalin w cieczy chłodzącej powinno ci potwierdzić czy to na pewno głowica.
 
 
Stachu8891 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 16
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2019-08-08, 10:30   

Ok, chyba temat do zamkniecia... Podłączyłem komputer i okazało się że pokazuje 89-93°. Pod blokiem wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego za 30zł dolałem płynu i odpowietrzyłem. Wszystko działa i oszczędziłem głowice😀 poza tym naprawiłem też pływak który popsuli...
 
 
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 523
Skąd: poznań
Wysłany: 2019-08-09, 18:21   

Stachu8891 napisał/a:
Wymiana zbiorniczka (232zł) i zamiana kilkudniowych zepsutych już kabli (gwarancyjna)

o ja ebie . Tyle to chyba nawet w serwisie ori nie kosztuje <lol>
Stachu8891 napisał/a:
azownik wymienił wtryski które już kwalfikowały się do roboty (600zł).

A wiesz może jakie zamontował ?? ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
banyyyy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dawid
Wiek: 29
Dołączył: 09 Sie 2019
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-09, 20:30   Re: Kto ma pomysł co dalej i co się dzieje?

Stachu8891 napisał/a:
Opiszę Wam jedną sytuację i czekam na opinie...
Audi A6C5 2,4 AML.
Zaczęło się od szarpania, nierównej pracy i falujących obrotów. Gazownik wymienił wtryski które już kwalfikowały się do roboty (600zł). Stwierdził że nie może wyregulować bo problem w układzie paliwowym.
W warsztacie który naprawiał ten układ, auto w sumie było dwa tygodnie. Po tygodniu oddali auto i fra na 1790zł, wymienione swiece, przewody zaplonowe, jeden wtrysk, regulator cisniwnia paliwa, pompa paliwa, dwie sądy lambda.
Powrót do gazownika który nadal widzi wypadanie zapłonu i przebicia na nowych kablach.
Powrót do warsztatu i okazało się że stary zbiorniczek płynu chłodzącego cieknie na przewody i powoduje zwarcie. Wymiana zbiorniczka (232zł) i zamiana kilkudniowych zepsutych już kabli (gwarancyjna)


Hejo!

Wybacz, że taki duży cytat, ale potrzebuję pomocy, mam dokładnie ten sam samochód i walczę kropka w kropkę dokładnie z tym samym problemem. Auto idzie w poniedziałek do mechanika i tak naprawdę nie wiem od czego zacząć naprawę (dwa tygodnie temu wymieniłem przewody i świece, niestety dalej to samo..). Nie wiem, czy to wtryski, czy sonda, czy pompa paliwa, czy wskazać na visco, nie wiem co się dzieję, a za niedługo czeka mnie trasa na sporo km i auto musi być gotowe.. Ogromna prośba o pomoc! Pisałem PW.
_________________
Pozdrawiam,
Dawid
 
 
Stachu8891 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 16
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2019-08-09, 22:50   

Co do tej wymiany zbiorniczka tj 100zl zbiornik do tego 100 robota i plyn... Drogo w ch..., a zapomnialem napisac ze przy wymianie pompy paliwa zepsuli mi pływak. Jak zajrzałem do baku to znalazłem go tam popalonego lutownicą i do tego SZMATE - taki ręcznik frotowy 30x30cm😳

Co do tych obiawow kolego to tak jak pisalem to wymienili i fakt zaczęło pracować jak należy i nawet pali mniej bo z prawie 14l średnio zeszło na 11l... Tylko czy to wszystko napewno było padnięte to niewiem. Sprawdziłbym filtr paliwa, świece i kable i tą pompę paliwową.
 
 
banyyyy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dawid
Wiek: 29
Dołączył: 09 Sie 2019
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-09, 22:59   

Ok, dzięki za info. Jak auto wróci i coś się wyjaśni to się odezwę ;)
_________________
Pozdrawiam,
Dawid
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 407
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-08-11, 13:53   

Bogaty z ciebie człowiek. Za pierwsze naprawy zapłacić 3 mln zł. Taniej było kupić RS5.
 
 
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 523
Skąd: poznań
Wysłany: 2019-08-11, 23:40   

Stachu8891 napisał/a:
100zl zbiornik do tego 100 robota i plyn... Drogo w ch...,

kurcze nie wiem jaki zalali płyn . Może ori z ASO ale jak znam życie to marketowy po 40 zł za 5 l
A cena robocizny jak za odkręcenie trzech wkrętów i dwóch węzy powala
Cytat:
Jak zajrzałem do baku to znalazłem go tam popalonego lutownicą i do tego SZMATE - taki ręcznik frotowy 30x30cm😳

ja bym tam do nich więcej nawet nie zajrzał ale to oczywiście Twoje $$$$
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 28 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 731
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-08-12, 09:57   

Stachu8891 napisał/a:
Prawie 3000tys. w warsztatach

ale kilometrów czy złotych? 3mln to kupa, niezależnie czy km czy zł.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Stachu8891 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 16
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2019-08-12, 19:06   

Dobra juz dobra🤪 3000zł...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: