Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mat1324
2019-11-04, 17:58
Adaptacja i kalibracja Czujnika kąta skrętu G85
Autor Wiadomość
ASEA6 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CLAB
Imię: Adam
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Bampton
Wysłany: 2019-11-04, 17:02   Adaptacja i kalibracja Czujnika kąta skrętu G85

Witam wszystkich forumowiczów.
Wymieniłem niedawno kierownicę w moim aucie za ogrzewaną (super sprawa w zimie). Kierownicę i taśmę (zwijak) wraz z manetkami (aby mieć pewność, że obsługuje te same funkcje co mój) kupiłem na „znanej aukcji internetowej” (zwijak musiałem wymienić ponieważ mój oryginalny nie miał możliwości podpięcia grzanej kierownicy)
Po wymianie wyskoczyły komunikaty o usterkach w pneumatycznym zawieszeniu, układzie kierowniczym, układzie kontroli trakcji, systemie ACC (adaptacyjny tempomat). Szukałem pomocy na różnych forach i w końcu shaqal nakierował mnie żebym wykonał odpowiednie adaptacje.
Szukałem więc głębiej i znalazłem na zagranicznym forum.

Poniżej opisuje w jaki sposób wykonałem kalibrację i adaptacje układu kierowniczego.
(Działałem na uruchomionym silniku)

Otwieramy

[Steering wheel – 16]
Teraz obracamy kierownicą co najmniej 30 stopni w lewo lub w prawo, potem prostujemy. Tolerancja +/- 1.5°

Wchodzimy w
[Security Access – 16]
wbijamy kod 40168
[Do it!]

Wchodzimy w
[Basic Settings – 04]
Group 001
[Go!]
Aktywujemy Basic Settings przyciskiem [On/Off/Next]
Po pomyślnym wykonaniu Basic Setting trzecie pole powinno wskazywać „OK”
[Done, Go Back]

Wchodzimy w
[Meas. Blocks -08]
Group 033
[Go!]
Teraz w polu trzecim(steering angle internal) powinno pokazywać 0.0° .
Tolerancja (na wprost): +/-1.5°
[Done, Go Back]


Po zakończeniu kalibracji Czujnika kąta skrętu kierownicy (G85) możliwe że trzeba będzie zaadaptować limity końca skrętu, aby wykonać adaptację należy:
• Zastartować silnik
• Przekręcić kierownicą maksymalnie w prawo do oporu i potrzymać 5 do 10 sekund do momentu usłyszenia sygnału dźwiękowego
• następnie przekręcić kierownicą maksymalnie w lewo do oporu i utrzymać 5 do 10 sekund do usłyszenia sygnału dźwiękowego
• wyprostować kierownice i odczekać około 10 sekund .
Kontrolki (komunikaty) wspomagania kierownicy i kontroli trakcji powinny zniknąć
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: