Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Autor Wiadomość
Kapelan 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kacper
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 31
Skąd: Wolsztyn/Göteborg
Wysłany: 2018-10-12, 19:22   [A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2

Witam! Chciałbym zrobić program do 300km ale przed tym chciałbym zmienić parę części. Chciałbym kupić wtryski, intercooler od 3.0 BiTurbo coś jeszcze by można było wymienić na mocniejsze?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
yarowsc 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUD
Imię: Jarek
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 755
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-13, 11:31   

do takiego poziomu CDU robi się bez modyfikacji w mechanikę. chcesz robić 300+, to wtryski i turbo do zmiany
 
 
VAGPatrick 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Patrick
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 151
Skąd: Sieraków Śląski
Wysłany: 2018-10-15, 12:14   

Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.
_________________
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
wawe 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-16, 18:08   

VAGPatrick napisał/a:
Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.


Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.
_________________
Stage 1 305KM 650NM
Stage 2 326KM 660NM
 
 
yarowsc 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUD
Imię: Jarek
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 755
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-16, 22:36   

wawe napisał/a:
VAGPatrick napisał/a:
Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.


Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.


skrzynia może nie wytrzymać - zbyt duży Nm. chciałeś mieć "pocisk" trza było zakupić chociaż 3.0TFSI
 
 
VAGPatrick 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Patrick
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 151
Skąd: Sieraków Śląski
Wysłany: 2018-10-17, 10:22   

wawe napisał/a:
VAGPatrick napisał/a:
Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.


Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.


Nie warto inwestować w ten silnik aby miał więcej mocy. Wrzucisz pare tysiaków jakieś Turbo będzie 20-30ps więcej. IC wiekszy bo ten z BiTdi zbyt mały to kolejne 3 tysiaki. I to wszystko aby mieć te pare koni więcej. I oczywiście na koniec zostaje temat skrzyni która nie lubi dużych mocy i momentu.

Więc moje zdanie jest proste. To co masz jest najlepsze dla twojego silnika i nie warto grzebać dalej.
_________________
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10381
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-17, 10:37   

Gdybyś miał tiptronika, to mógłbyś trochę poszaleć z momentem i auto dostałoby kopa, ale s-tronic jest za słabą skrzynią do takich zabaw.
 
 
wawe 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-17, 19:48   

yarowsc napisał/a:
wawe napisał/a:
VAGPatrick napisał/a:
Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.


Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.


skrzynia może nie wytrzymać - zbyt duży Nm. chciałeś mieć "pocisk" trza było zakupić chociaż 3.0TFSI


Benzyna odpada ze względów na spalanie ...... i wcale chyba tak nie odstaje diesel od benzyny?

[ Dodano: 2018-10-17, 19:50 ]
VAGPatrick napisał/a:
wawe napisał/a:
VAGPatrick napisał/a:
Okolice 300km i 600nm to masz spokojnie stage 1 jeżeli samochód jest w dobrej kondycji.
Jeżeli chodzi o większą moc to nie polecam. Dla tej skrzyni to okolice 600nm to maksimum.


Masz doświadczenie to proszę o info. silnik 245 CDUC, mam teraz program po modyfikacji wyszło 305 KM i 650 NM.
Mam intercoller od BiTurbo jaki może być dodatkowy przyrost gdybym zmienił turbo na jakąś hybrydę.
Ogólnie samochód do tras nie wsciekam się na drodze ale chciałbym mieć samochód taki pocisk i jeszcze mu brakuje......żałuję, że nie kupiłem Biturbo bo tylko program i byłoby super.


Nie warto inwestować w ten silnik aby miał więcej mocy. Wrzucisz pare tysiaków jakieś Turbo będzie 20-30ps więcej. IC wiekszy bo ten z BiTdi zbyt mały to kolejne 3 tysiaki. I to wszystko aby mieć te pare koni więcej. I oczywiście na koniec zostaje temat skrzyni która nie lubi dużych mocy i momentu.

Więc moje zdanie jest proste. To co masz jest najlepsze dla twojego silnika i nie warto grzebać dalej.


Masz rację trzeba się oswoić tragedii nie ma, ogólnie to zapier.... dobrze ale zawsze po jakimś czasie jest mało :)
_________________
Stage 1 305KM 650NM
Stage 2 326KM 660NM
 
 
yarowsc 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUD
Imię: Jarek
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 755
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-17, 21:41   

czym byś nie jeździł - po czasie zawsze jest mało
w CDU 305KM i 650Nm to dobry wynik i tak zostaw (bynajmniej ta bym zostawił). nie kombinuj z większymi modami - posypie się skrzynia i będzie płacz. na przyszłość rozglądaj się od razu za CGQ, CVU
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
wawe 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-19, 12:16   

CVU jak najbardziej po modzie pewnie koło 400 ps 750 NM by było :)
_________________
Stage 1 305KM 650NM
Stage 2 326KM 660NM
 
 
Mastiv1990 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Michał
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 9
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-10-20, 15:21   

wawe, czesc kolego pisałem na priv do Ciebie w sprawie pomocy w adaptacji s tronic, pisałeś ze służysz pomocą, zadzwoń do mnie albo napisz SMS jk odczytasz
887 445544 Michał
Z góry dzieki za pomoc
 
 
byggdavid 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dawid
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 289
Skąd: PABIANICE
Wysłany: 2019-01-18, 22:46   

wczoraj bylem na hamowni , u mnie jest podstawowy program i wyszlo 302 konie i 684 Nm .
Gosc z TC Performance mowi ze ta moc niby nie zagraza skrzyni i jest to optymalny program dla tego silnika.
Aktualny przebieg to 91.000
Fakt ze napianacz przy odpaleniu czasem slychac ale to inna bajka .
_________________
Dawid
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
freddie 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Maro
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-28, 16:39   

koledzy gdzie mogę wgrać program do stronica co by ciśnienie zwiększył w skrzyni
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-28, 18:00   

Wrocław - najbliżej to chyba EcuProject na Grobli Kozanowskiej. Ale pewnie skazują swoje. jednak mieli dość świeży soft do tych skrzyń od... APR?
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 205
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-01-28, 19:40   

freddie napisał/a:
koledzy gdzie mogę wgrać program do stronica co by ciśnienie zwiększył w skrzyni

Zrobi to każdy poważniejszy tuner, bo każdy z nich posiada pewnie Magpro, którym robisz to po OBD. Obróbka samego wsadu to rzecz łatwiejsza niż mod sterownika silnika. Zadzwoń, zapytaj się o szczegóły i przede wszystkim o cenę. Nie łudź się, że tam gdzie drożej to lepiej. To możesz jedynie ustalić rozmową o szczegółach.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: