Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A7 C7 3.0TDI 245KM] STAGE 2
Autor Wiadomość
Myfa 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 13
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2019-04-17, 22:45   

Zastanawiam się nad programem w A6 allroad 3.0 TDI CDUC. Z tego co wiem ten model w standardzie ma 580nm. Jestem ciekaw jak s-tronic zniesie moment powyżej 600mn.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 248
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-04-18, 12:16   

Jak S tronic w Twoim samochodzie to zniesie chciałeś zapytać. Nikt tego nie może wiedzieć. Nikt nie wie w jakim stanie jest ta skrzynia. Ja do tej pory zrobiłem 20 tkm. Ten sam silnik, ale moment 500Nm w oryginale. Zmodyfikowałem na 680Nm i uprawiam styl jazdy 01, bo ten samochód ledwo jedzie. Pomimo "pałowania" na razie nic się nie dzieje.
 
 
VAGPatrick 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Patrick
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 151
Skąd: Sieraków Śląski
Wysłany: 2019-04-19, 07:44   

Myfa napisał/a:
Zastanawiam się nad programem w A6 allroad 3.0 TDI CDUC. Z tego co wiem ten model w standardzie ma 580nm. Jestem ciekaw jak s-tronic zniesie moment powyżej 600mn.

Cduc 500nm skrzynia gen1
Cdud 580nm skrzynia gen2
_________________
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Myfa 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 13
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2019-04-19, 21:09   

Domyślam się, że nikt nie powie mi czy i jak to będzie działać w moim samochodzie. Zastanawia mnie czy ktoś robił program w takim aucie. Zbichu jaki masz przebieg u siebie? Skoro u Ciebie wzrosło do 680nm to u mnie chyba będzie podobnie, mimo że startuje od 580nm.
 
 
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 248
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-04-20, 15:20   

Gdzieś już pisałem jak to wyglądało w moim aucie. Sprawdzałem jak się zachowuje skrzynia i stopniowo dawkowałem moment. Przy 720 Nm zaczęła się "ślizgać". Uznałem, że 680 Nm będzie optymalnie. Przebieg mam 250 tkm. Skrzynia była robiona. Jeżeli masz już jakiś grubszy przebieg (2013 rok to już może być nalatane) licz się z naprawą skrzyni. Program najzwyczajniej to przyspieszy. Nie można liczyć na to, że po zwiększeniu parametrów auta wzrośnie wytrzymałość jego podzespołów. Tak jak wielu pisze o tym jak im spalanie spadło dzięki podniesieniu mocy <rotfl> Przytakuję im wtedy tylko grzecznie, bo znudziło mi się już to tłumaczyć.
Odnośnie programu w Twoim samochodzie to życzę Ci, żebyś trafił na kogoś kto potrafi to zrobić na samych limiterach, a zapewniam, że nie jest to łatwą sztuką. Nie zrobić, ale znaleźć kogoś kto tak robi, albo takiego ma dostawcę pliczków. Świat tuningu to syf przepastny. Myślę, że 90% firm tuningowych robi to nie tak jak należy i wtedy skrzynia dostaje fałszywy sygnał dzieki czemu stosuje złe ciśnienia oleju i dochodzi do jej szybszego rozpiermieniczenia :)
 
 
amrif 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomek
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 18
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-11-20, 10:20   

Zbichu napisał/a:
Gdzieś już pisałem jak to wyglądało w moim aucie. Sprawdzałem jak się zachowuje skrzynia i stopniowo dawkowałem moment. Przy 720 Nm zaczęła się "ślizgać". Uznałem, że 680 Nm będzie optymalnie. Przebieg mam 250 tkm. Skrzynia była robiona. Jeżeli masz już jakiś grubszy przebieg (2013 rok to już może być nalatane) licz się z naprawą skrzyni. Program najzwyczajniej to przyspieszy. Nie można liczyć na to, że po zwiększeniu parametrów auta wzrośnie wytrzymałość jego podzespołów. Tak jak wielu pisze o tym jak im spalanie spadło dzięki podniesieniu mocy <rotfl> Przytakuję im wtedy tylko grzecznie, bo znudziło mi się już to tłumaczyć.
Odnośnie programu w Twoim samochodzie to życzę Ci, żebyś trafił na kogoś kto potrafi to zrobić na samych limiterach, a zapewniam, że nie jest to łatwą sztuką. Nie zrobić, ale znaleźć kogoś kto tak robi, albo takiego ma dostawcę pliczków. Świat tuningu to syf przepastny. Myślę, że 90% firm tuningowych robi to nie tak jak należy i wtedy skrzynia dostaje fałszywy sygnał dzieki czemu stosuje złe ciśnienia oleju i dochodzi do jej szybszego rozpiermieniczenia :)



po pierwsze to w tej skrzyni są elementy podlegające wymianom typowo eksploatacyjnym jak sprzegła. Po drugie spalanie spada po sofcie, ale nie dlatego, że jest jakoś cudownie poprawiony tylko pośrednio skutkuje oszczędniejszym sposobem jazdy.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: