Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A7 BiTdi Black Black Black
Autor Wiadomość
ozi_dafit 



Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Dawid
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 97
Skąd: kielce
Wysłany: 2020-03-23, 16:27   A7 BiTdi Black Black Black

Witam serdecznie
Na forum już troszkę jestem ale jakoś dopiero teraz wrzucam tutaj posta <glupek>

Moje autko to A7 z 2012roku, kolor Havana Black, 3.0 BiTdi
Z ciekawszych rzeczy na wyposażeniu to mamy Night Vision, HUD, MMI 3G+, masaże w fotelach przednich, klima 4 strefy, lampy Full LED, pneumatyka.
Tak to wyglądało zaraz po zakupie:





Przez moje 4lata jazdy tym autem poczyniłem trochę różnych modyfikacji.
Najpierw to był FMIC Wagnera, potem doszedł soft silnika, moduł wydechu bluetooth(polecam, auto brzmi zdecydowanie lepiej niż ORI i z telefonu możemy sobie ustawiać na bieżaco wszystko)

Za jakiś czas okazało się ze fabryczne hamulce zdecydowanie za słabe do latania autostradowego więc założyłem zestaw P+T stalowych z RS6/RS7 z klockami DS2500. Zestaw hamował bardzo przyzwoicie jeśli mowa o skuteczności ale te tarcze w RS są dość słabe jakościowo niestety. Po pewnym przebiegu zaczynały huczeć, tarcze się minimalnie wichrowały, do tego coraz większe pęknięcia wokół otworów wentylacyjnych, dramat :| Notabene te tarcze i przednie i tylne są tylko LEWE przez co tarcze na prawej stronie z racji tego ze kręcą się przeciwnie niż powinny grzeją się mocniej niż lewe <wnerw> . W sumie zjechałem tak 2kpl tych tarcz szukając innego dobrego i twałego rozwiązania.

Koła na jakich latam w sezonie letnim to Motec 8,5x20 et35mm z przodu dystans 16mm z tyłu 18mm, opony Michelin Pilot Sport 4S 265/35.

Do tej pory jezdziłem autem ze skróconymi lącznikami czujników i dopiero w tym roku założyłem moduł zawieszenia.....i żałuję że dopiero teraz. Wreszcie nie mam problemow z podjeżdzaniem do krawężników, każdy tryb zawieszenia można sobie ustawiać indywidualnie <lol>

Pod koniec roku wywaliłem też te hamulce z RS6 i jezdzę za zestawie od WRK Brakes. Z przodu tarcze w pełni pływające na rotorach z Nissana GTR 390x34mm które mają rewelacyjną wentyalcję do tego klocki EBC Yellow a z tyłu 356x22mm też w pełni pływajace ale tarcza PL produkcji.

Aktualny setup auta jesli chodzi o moc to 410KM 780NM na bezpiecznym autostradowym EGT, zniesione limity NM w skrzyni, skrócone czasy zmiany biegów w trybie S.
Na wiosnę jeszcze coś będziemy modzić bo pojawiły się nowe możliwości w sofcie ale jak to wyjdzie to czas pokaże:)

Na ten moment auto wygląda mniej więcej tak:




_________________
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
  
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

januszm 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Janusz
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 372
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2020-03-23, 18:43   

skad miales te tarcze RS6?
super autko :-)
originalne Felgi dla mnie lepsze, i kurde szkoda ze nie mal alcantary.

latanie autostradowe w polsce? to jak przy 140kmh te rs hamulce padly to kurde naprawde slabe musza byc... <lol>
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 65
Skąd: 3city
Wysłany: 2020-03-23, 20:01   

Super auto! Fotka „od tyłu” na parkingu rozwala system <okok>
Wydanie „total black”, nad ktorym caly czas dumam i nie mogę się zdecydować :>
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

ozi_dafit 



Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Dawid
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 97
Skąd: kielce
Wysłany: 2020-03-23, 22:23   

januszm napisał/a:
skad miales te tarcze RS6?
super autko :-)
originalne Felgi dla mnie lepsze, i kurde szkoda ze nie mal alcantary.

latanie autostradowe w polsce? to jak przy 140kmh te rs hamulce padly to kurde naprawde slabe musza byc... <lol>


latam sporo nie tylko w PL ;p
mialem kiedys dojscie do tych tarcz zdjetych z nowych aut, niektore mialy jeszcze fabryczny lakier. Zostal mi taki jeden tylny kpl. jeszcze.
Przy alkantarze nie masz masazy :|
_________________
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: