Ogłoszenie |
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.
|
Przesunięty przez: mat1324 2018-01-31, 00:38 |
A7 3.0tfsi |
Autor |
Wiadomość |
DariuszKR

Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 188 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 2017-06-10, 15:48 A7 3.0tfsi
|
|
|
Witam mam problem od dłuższego czasu z całkowitym wyeliminowaniem problemów z lewej strony układu kierowniczego/napędowego.
Auto z 2016r przebieg nie całe 40k. przyjechało z niemiec delkatnie uderzone w lewa strone kola , mówiąc delikatnie mam na myśli głębokie zadarcia felgi i uszkodzenie opony oraz zderzaka , nic więcej , koło nie było zmasakrowane ani też skrzywiona felga normalnie można było jechać. koło 2mc przestało u blacharza z racji tego że nie było pośpiechu.
Po wyjeździe od blacharza
1. Bicia kół/ wibracje kierownicy powyżej 120km/h
2.wyjące łożysko
3. bicie tarcz
A więc kupiłem kompletnie nowe opony pirelli AO , następnie polecial komplet tarcz i klocków oraz wymiana łożyska , hałas znikł , ale dalej mam problem z biciem koł / wibracjami mam wrażenie że epicentrum właśnie z lewej strony jest , koła wszystkie sprawdzone pod wzgedem ich krzywości , wyważane po kilka razy idealnie w różnych warsztatach , już nie wiem co robić macie jakieś pomysły ? W dodatku coś podpukuje z tej lewej strony na nie równościach , wizualnie mechanik niema co wymienić , na szarpakach nic nie wychodzi , luzów brak , a dalej nieda się autem jeździć
Piasta ?
Wachacz , amortyzator ? może przeguby , pół oś ?
PS dodam żę czasami slychac stuki przy skretach przy parkowaniu wlasnie z lewej strony , az nie chce sie wierzyc ze z tak malej kolizji tyle elementow nadaje sie do wymiany... |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
damos


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Cze 2010 Posty: 853 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-06-12, 12:18
|
|
|
Pytanie: ty masz sktrzynię Tiptronic czy S-Tronik?
Jeśli auto jest z USA - masz tiptronic. Ale jeśli z EU - to masz S-tronic. Te skrzynie miewały problemy z osadzeniem łożyska lewej półosi. Wyrabiało się dość mocno i mogło powodować różne dziwne dźwięki.
Naprawa tego, to "mityczna" naprawa obudowy skrzyni biegów: poszerzają otwór, wtłaczają tuleję i na nowo osadzają łożysko.
Tu pokazany objaw:
https://www.youtube.com/watch?v=G4DaLnYy-y4 |
|
|
|
 |
DariuszKR

Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 188 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 2017-06-12, 15:34
|
|
|
U mnie siedzi tip , ale wydaje mi sie ze to piasta bedzie krzywa bo generalnie wszystko wyliminowalem
1. nowe opony
2.felgi oddane do renowacji , malowanie , proszkowanie , prostowanie , felgi ori
3.geometria zawieszenia
4.nowe tarcze z klockami
5.wywarzenie koł
6. nowe lozysko
zostaje piasta ,przeguby , który przegub stuka na postoju zewnetrzny czy wewnetrzny ? |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
damos


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Cze 2010 Posty: 853 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-06-12, 22:40
|
|
|
DariuszJob napisał/a: | zostaje piasta ,przeguby , który przegub stuka na postoju zewnetrzny czy wewnetrzny ? | żaden nie stuka na postoju, bo auto wtedy stoi. Przy ruszaniu każdy może stukać, ale zewnętrzny będzie słychać bardziej przy skręcie. Wewnętrzny bez znaczenia, czy "na wprost" czy nie. |
|
|
|
 |
DariuszKR

Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 188 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 2017-06-13, 16:36
|
|
|
no nic wymiienie piaste z przegubem zobacze czy pomoze
[ Dodano: 2017-06-17, 11:39 ]
dodam ze drgania pojawily sie po wymianie tuleji wahaczy tylko pytanie czemu |
|
|
|
 |
Mazdomania


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 150 razy Wiek: 29 Dołączyła: 06 Sie 2013 Posty: 3500 Skąd: Łęczna/Puławy
|
Wysłany: 2017-07-10, 19:41
|
|
|
Pojedź na Huntera 3D niech sprawdzą zbieżność i geometrię auta. |
_________________ Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek
Pozdrawiam, Gosia |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|