Forum Audi A6 / A7 Klub Polska - Zapraszamy




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Autor Wiadomość
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 10 razy
Wiek: 29
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 219
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-04-09, 19:29   

Felgi <okok> a i całokształt szary + czarny <okok>

nikosnikos napisał/a:
Bardzo ładnie siadło (też za mną chodzi zmiana z 1BA), a felgi to już w ogóle mega <okok> Przytuliłbym <rotfl>
Natomiast filmik z przyspieszeniem - o ile mialeś gaz w podlodze, a zakładam, że jednak tak bylo - bez urazy, ale średnio...


Polecam zmianę z BA, u mnie chciałem obniżyć deczko auto ale jak się przejechałem to głownie zachwycony byłem prowadzeniem auta a o obniżeniu zapomniałem <lol>
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 65
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-04-09, 19:30   

Dziękuję za pozytywna ocenę ! Dzis nie moge oderwac wzroku od bestii :D
Pedal w podlodze byl ale trakcja byla wlaczona (o ile to cos zmienia)

Borykam sie z malym problemem ostatnio,
Mam dziwny dźwięk, ciężko zlokalizować skąd się bierze, ale według osłuchu ze strony pasażera z przodu.
Pojawia się on podczas skręcania w prawo w momencie jak mocno przyspieszam(pedał w podłodze), podczas skręcania w prawo wjeżdżając pod górkę. Bardzo ciężko jest mi opisać ten dźwięk. Jakby takie chrobotanie.
Przegub?
Dodam ze nie mam drgań.
Pod koniec filmiku słychać to
https://www.youtube.com/watch?v=7e8WQ5WHmAw
_________________
Audi A7 4G 480HP APR Stage 2 + Ultracharger
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1192
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-04-09, 20:16   

nosport napisał/a:
podczas skręcania w prawo wjeżdżając pod górkę. Bardzo ciężko jest mi opisać ten dźwięk. Jakby takie chrobotanie.

wymiana oleju w quattro?
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 65
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-04-09, 20:20   

damos napisał/a:
nosport napisał/a:
podczas skręcania w prawo wjeżdżając pod górkę. Bardzo ciężko jest mi opisać ten dźwięk. Jakby takie chrobotanie.

wymiana oleju w quattro?

Nie byl wymieniany. W skrzyni byl wymieniany 10k km temu.
Ale to by sie nie objawialo tez przy skrecie w lewo?
_________________
Audi A7 4G 480HP APR Stage 2 + Ultracharger
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1192
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-04-09, 22:21   

U niektórych użytkowników chrobotanie przy mocniejszym skręcie znikało po wymianie oleju w quattro.
Nie powinno być różnicy czy w lewo, czy w prawo.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 85
Skąd: 3city
Wysłany: 2020-04-17, 21:13   

nosport napisał/a:
Amorki + Sprężyny (Bilstein + Eibach) ProKit B12

Jeśli to nie jest jakaś tajemna wiedza, to ile taka przyjemność? Jeśli tajemna, to prośba o PW :>
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 656 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11224
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2020-04-17, 22:55   

Prawie 2900 zł trzeba dać :) . Ceny można sprawdzić na stronie Eibacha.
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 85
Skąd: 3city
Wysłany: 2020-04-17, 23:57   

Lenistwo... <zalamka> Faktycznie 2813PLN cały zestaw na alledrogo.
Nosport - byłaby szansa, żebyś wrzucił fotkę robioną z boku auta? Opony masz 255/35/20?
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 65
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-04-21, 20:53   

nikosnikos napisał/a:
Lenistwo... <zalamka> Faktycznie 2813PLN cały zestaw na alledrogo.
Nosport - byłaby szansa, żebyś wrzucił fotkę robioną z boku auta? Opony masz 255/35/20?

Dokładnie taka jest cena. Opony to 265/30/20, felga 10J szerokości, ET30. Obaw duzo było, czy felga nie wyjdzie za obrys, czy nie będzie zbyt nisko, wyszlo na prawde fajnie.
Zdjęcia postaram się na dniach zrobic i je tutaj udostępnić.

[ Dodano: 2020-05-15, 08:46 ]
Ostatnio miałem mały problemik....
Myślałem ze padł mi wydech, wiec pojechałem do Częstochowy na diagnozę do Best-Performance.
Okazało się ze sportowe katy mi padły, jeden się zbrylił w kamień, drugi znikł. Zostały założone rury przelotowe bez katów.
Zhamowalismy samochód wyszlo 30KM/70NM mniej niż miałem na papierze...Czyli 440KM/554nM.
Nie wiem jak do tego się odnieść, po prostu chyba Kramek nie ogarnął tematu i zawyżył wynik?
Wgrałem soft APR Stage 2 + Ultracharger bo mają teraz dosyć ciekawą promocje.
Wynik jaki uzyskałem to 480.5HP / 583.5nM na PB98, dalej bez ruszania TCU, bo APR nie oferuje softu do ZF8HP.

Porobilem testy 0-100km/h
1. 3.93sec
2. 3.93sec
3. 3.86sec

Myślę ze jakbym zmienił gumę na kole i zmniejszył ciśnienie to bym jeszcze mógł trochę ugrać z czasem.
_________________
Audi A7 4G 480HP APR Stage 2 + Ultracharger
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 287
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2020-05-15, 09:44   

No, to Kramkowski ostro "dał ciała". Pisałem już niejednokrotnie, że hamownia to narzędzie tuningowe i jak się okazuje jest ono interesownie wykorzystywane przez różnej maści tunerów do wyciągania z ludzi pieniędzy. Ja na Twoim miejscu zareklamowałbym usługę. Bardzo dobre czasy 0-100 <okok> . Jeżeli mierzone wiarygodnym urządzeniem to teraz już masz dobre opony. Bardzo ciekawy jestem realnego czasu 100-200. To dokładniej oddaje rzeczywiste możliwości programu.
_________________

 
 
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 65
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-05-15, 16:40   

Czasy 100-200kmh zrobie jak bede mial mozliwosc.
Pomiary robione urzadzeniem o nazwie ReDrive, posiada 20Hz Modul GPS, dosyc szybki :)
Za około 10dni wleci soft do ZF8HP , wsad bedzie zgrywany/wgrywany flasherem o nazwie MPVI2(Czekam na przesylke z USA), a modyfikacja zajmie się jeden specjalista od tych skrzyń z USA.
Kilka fotek:





[ Dodano: 2020-05-21, 13:08 ]
Skrzynie zrobiłem, czasy 0-100km/h zeszly do 3.56-3.61sec, ale czas 100-200km/h jest juz nie zadowalający, bo raptem 11 sec....
Z tego co widzę to mam strasznie wysoka temperaturę w dolocie, bo dochodzi nawet do 70C.
Czego to może być wina? Mam wymiennik ciepła od APR, ale nie zmieniałem pompy elektrycznej na wydajniejszą. Tak samo mam oryginalny filtr powietrza, za parę dni będę wstawiał K&N.
Zastanawiam się nad rozdzieleniem systemu chłodzenia i zrobić tak zwany killer chiller kit czyli podpiąć się pod układ klimy (A/C).
Do tego zamierzam zmienić elektryczna pompę CWA-100 na coś wydajniejszego.
_________________
Audi A7 4G 480HP APR Stage 2 + Ultracharger
  
 
 
..AnioŁ.. 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: MAriusz
Wiek: 33
Dołączył: 19 Gru 2019
Posty: 42
Skąd: Haiti
Wysłany: 2020-05-22, 11:27   

nosport napisał/a:
Skrzynie zrobiłem, czasy 0-100km/h zeszly do 3.56-3.61sec, ale czas 100-200km/h jest juz nie zadowalający, bo raptem 11 sec....
Z tego co widzę to mam strasznie wysoka temperaturę w dolocie, bo dochodzi nawet do 70C.
Czego to może być wina? Mam wymiennik ciepła od APR, ale nie zmieniałem pompy elektrycznej na wydajniejszą. Tak samo mam oryginalny filtr powietrza, za parę dni będę wstawiał K&N.
Zastanawiam się nad rozdzieleniem systemu chłodzenia i zrobić tak zwany killer chiller kit czyli podpiąć się pod układ klimy (A/C).
Do tego zamierzam zmienić elektryczna pompę CWA-100 na coś wydajniejszego.


Dobre czasy do 100. Ile dokładnie masz KM? Nie wiem na czym polega róznica miedzy a7 a a6... Praktycznie takie same auta, waża tyle samo a róznice w czasach spore oczywiscie na korzysc a7

[ Dodano: 2020-05-22, 11:41 ]
Filtr powietrza raczej na pewno trzeba wymienić. Ja mam pipercross CO174. Gregor ma wymiennik połaczony z klima ale to juz chyba sporo zabawy
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 65
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-05-22, 16:22   

Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Tez kwestia paliwa z orlenu, ich 98 w moim regionie na pewno 98 oktanów nie ma, po zalaniu paliwa 98 z innej stacji, timing advance wzrosl, samochod zlapal troche wiecej sil. Pomiary w nastepnym tygodniu, teraz pogoda nie pozwala.

Zakupilem airboxa od RS7, wiec wleci razem z filtrem K&N.
Zastan
_________________
Audi A7 4G 480HP APR Stage 2 + Ultracharger
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1192
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-05-22, 16:31   

nosport napisał/a:
Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
No to grubo :) <okok> Jak najbardziej musisz zająć się intercoolerem.

nosport napisał/a:
Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Wysokie EGT! U mnie na maksa dobija do 900 C O ile pamiętam - normalnie jest 800 i mniej. Jednak na moją prośbę soft do silnika poszedł delikatny i podaje więcej paliwa, żeby zbić EGT i oszczędzić katalizatory.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
  
 
 
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 65
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-05-22, 18:37   

damos napisał/a:
nosport napisał/a:
Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
No to grubo :) <okok> Jak najbardziej musisz zająć się intercoolerem.

nosport napisał/a:
Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Wysokie EGT! U mnie na maksa dobija do 900 C O ile pamiętam - normalnie jest 800 i mniej. Jednak na moją prośbę soft do silnika poszedł delikatny i podaje więcej paliwa, żeby zbić EGT i oszczędzić katalizatory.

Te silniki generują prawie 1000 C bez żadnego softu.
Taki jest plan, muszę obniżyć IAT i na tym się skupie w najbliższych tygodniach.
_________________
Audi A7 4G 480HP APR Stage 2 + Ultracharger
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: