Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
<a6c5>Samopoziomowanie ksenonów-jak poskładać to w cał
Autor Wiadomość
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 69
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-13, 23:35   <a6c5>Samopoziomowanie ksenonów-jak poskładać to w cał

A więc jak w temacie :

Mam ksenony , są czujniki poziomowania na tylnym lewym kole , i na przednim lewym kole - pewnie będą do wymiany , ale to załatwię później . Widzę , że idzie pociągnięta instalka przewodów z tych czujników gdzieś w komorę silnika ... hmm ? Nie mam silniczków przy lampach - poziomowanie jest pewne wyłączone vcds - em , bo nie mam błędu na fisie .
Wytłumaczcie mi jak pociągnąć instalkę z silniczków , gdzie ją podłączyć w kabinie wg. jakiego schematu . Silniczki kupię , zamontuje w reflektory , wypuszczę od nich przewody , ... i teraz pytanie gdzie , w jaką przysłowiową dziurę miałbym je zamontować .
Nie zauważyłem zbytnio wtyczek do silniczków przy obecnej wiązce przy reflektorze , może nie zwróciłem na to uwagi , albo została ucięta , i ładnie to jakoś może zaizolowali . Chciałem to zrobić nakładem niskobudżetowym , za pomocą przełącznika ręcznego tego trzystopniowego umieszczonego na kopicie w aucie . lecz doszedłem do wniosku , ze było by fajniej zrobić to , tak jak było fabrycznie .
Jak ktoś da radę , to prosiłbym też o zdjęcia .
Pozdrawiam Łukasz
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Zbój 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 248
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2017-11-14, 18:58   

Nie masz silniczków w lampach napewno??Wiązka do silniczków jest w tej szerokiej kostce w lampach niema żadnych dodatkowych kabli... lepiej Ty zapodaj zdjęcia wnętrza swoich lamp...
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5627
Skąd: Września

Wysłany: 2017-11-15, 08:56   

w 99 roku nie będzie błędu na FIS , to tylko w polificie jest

za schowkiem pasażera powinien byc sterownik
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 69
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-16, 00:41   

Zbój napisał/a:
Nie masz silniczków w lampach napewno??Wiązka do silniczków jest w tej szerokiej kostce w lampach niema żadnych dodatkowych kabli... lepiej Ty zapodaj zdjęcia wnętrza swoich lamp...



Więc , ... grzebiąc namiętnie , w bólach ... , dowiedziałem się ... silniczki owszem powinny być , ale najwidoczniej , .... ktoś je u mnie wymontował , a jedna lampa została hmm naprawiana . Ksenon jest fabrycznie , nie był dokładany , ... wiem już właśnie , ... że muszę zdjąć dekielki tylne lamp , i tam właśnie powinny być wtyczki . Jak patrzyłem w starych lampach , które nabyłem celem regeneracji tych założonych w aucie które mam obecnie , tam właśnie są wypuszczone wtyczki na silniczki . Już wiem czego szukać w lampach , które są założone u mnie w aucie . Moje auto jest z końcówki 99 roku , i ma bardzo wiele elementów z polifta . Dowiedziałem się też , że w polifcie silniczki w reflektorze są na wtyczki czteropinowe , a w przedlifcie trzypinowe . Tak samo sterownik poziomowania różni się jedna literą , i tyle w tym temacie .
Na dniach dobiorę się do lamp , i napisze jak jest .
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5627
Skąd: Września

Wysłany: 2017-11-16, 08:32   

sterownik jest inny w polifice bo jest juz samopoziom dynamiczny a u nas statyczny , stąd tez różnica w silniczkach

Jezeli masz lampy pół-liftowe to musi być trzypinowa wtyka tak jak piszesz ;)
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 69
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-16, 21:24   

bendzji napisał/a:
sterownik jest inny w polifice bo jest juz samopoziom dynamiczny a u nas statyczny , stąd tez różnica w silniczkach

Jezeli masz lampy pół-liftowe to musi być trzypinowa wtyka tak jak piszesz ;)


Próbowałem wyszukać na necie , ale nie udało mi się . Na czym polega różnica pomiędzy samo poziomowaniem ksenonu dynamicznym , a statycznym ??
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5627
Skąd: Września

Wysłany: 2017-11-16, 22:06   

dynamiczny reguluje cały czas , statyczny po odpaleniu i po zatrzymaniu - tak w dużym skrócie
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 69
Skąd: Szczecin
Wysłany: Wczoraj 1:50   

bendzji napisał/a:
dynamiczny reguluje cały czas , statyczny po odpaleniu i po zatrzymaniu - tak w dużym skrócie



Tak właśnie kurcze się domyślałem , ... hmmm zadam pytanie : sporo jest zabawy aby przerobić poziomowanie statyczne , na dynamiczne ??
Sam do końca nie wiem jakie mam zamontowane w aucie , w reflektorach kostki , ... na trzy piny , czy może na cztery . Dopiero na sobotę będę mógł to sprawdzić .
Znalazłem fajny wątek na forum a4 , tyle , że jest to tam zrobione na silniczkach z bmw F10 , a ja wolał bym docelowo wsadzić jednak silniczek od jakiegoś audi , albo passata / Z tego , co patrzyłem w etce nie mogę namierzyć silniczka 4 pinowego po numerze do reulagcji dynamicznej od a4 , cz od a6 ... chyba , że dopiero pokaże mi taki silniczek w a6 c6 . taki wątek znalazłem
https://a4-klub.pl/topic/222623-monta%C5%BC-samopoziomowania-do-audi-a4-fotostory-update-do-dynamicznego/?page=3

Mam takie wrażenie , że ten wątek to Kolega osobiście pisał .
  
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5627
Skąd: Września

Wysłany: Wczoraj 11:56   

najpierw doprowadź do działania a potem przeróbka ,żeby to zrobić do parę pinów do przepięcia we wtyce sterownika , sterownik do wymiany , silniczki i kable do dołożenia....

masz przedlifta to będziesz miał 3 piny wtyki w lampie
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: