Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regenerowane
pompy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
<a6c5>Samopoziomowanie ksenonów-jak poskładać to w cał
Autor Wiadomość
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 76
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-13, 23:35   <a6c5>Samopoziomowanie ksenonów-jak poskładać to w cał

A więc jak w temacie :

Mam ksenony , są czujniki poziomowania na tylnym lewym kole , i na przednim lewym kole - pewnie będą do wymiany , ale to załatwię później . Widzę , że idzie pociągnięta instalka przewodów z tych czujników gdzieś w komorę silnika ... hmm ? Nie mam silniczków przy lampach - poziomowanie jest pewne wyłączone vcds - em , bo nie mam błędu na fisie .
Wytłumaczcie mi jak pociągnąć instalkę z silniczków , gdzie ją podłączyć w kabinie wg. jakiego schematu . Silniczki kupię , zamontuje w reflektory , wypuszczę od nich przewody , ... i teraz pytanie gdzie , w jaką przysłowiową dziurę miałbym je zamontować .
Nie zauważyłem zbytnio wtyczek do silniczków przy obecnej wiązce przy reflektorze , może nie zwróciłem na to uwagi , albo została ucięta , i ładnie to jakoś może zaizolowali . Chciałem to zrobić nakładem niskobudżetowym , za pomocą przełącznika ręcznego tego trzystopniowego umieszczonego na kopicie w aucie . lecz doszedłem do wniosku , ze było by fajniej zrobić to , tak jak było fabrycznie .
Jak ktoś da radę , to prosiłbym też o zdjęcia .
Pozdrawiam Łukasz
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Zbój 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 221
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2017-11-14, 18:58   

Nie masz silniczków w lampach napewno??Wiązka do silniczków jest w tej szerokiej kostce w lampach niema żadnych dodatkowych kabli... lepiej Ty zapodaj zdjęcia wnętrza swoich lamp...
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 354 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6026
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-15, 08:56   

w 99 roku nie będzie błędu na FIS , to tylko w polificie jest

za schowkiem pasażera powinien byc sterownik
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 76
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-16, 00:41   

Zbój napisał/a:
Nie masz silniczków w lampach napewno??Wiązka do silniczków jest w tej szerokiej kostce w lampach niema żadnych dodatkowych kabli... lepiej Ty zapodaj zdjęcia wnętrza swoich lamp...



Więc , ... grzebiąc namiętnie , w bólach ... , dowiedziałem się ... silniczki owszem powinny być , ale najwidoczniej , .... ktoś je u mnie wymontował , a jedna lampa została hmm naprawiana . Ksenon jest fabrycznie , nie był dokładany , ... wiem już właśnie , ... że muszę zdjąć dekielki tylne lamp , i tam właśnie powinny być wtyczki . Jak patrzyłem w starych lampach , które nabyłem celem regeneracji tych założonych w aucie które mam obecnie , tam właśnie są wypuszczone wtyczki na silniczki . Już wiem czego szukać w lampach , które są założone u mnie w aucie . Moje auto jest z końcówki 99 roku , i ma bardzo wiele elementów z polifta . Dowiedziałem się też , że w polifcie silniczki w reflektorze są na wtyczki czteropinowe , a w przedlifcie trzypinowe . Tak samo sterownik poziomowania różni się jedna literą , i tyle w tym temacie .
Na dniach dobiorę się do lamp , i napisze jak jest .
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 354 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6026
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-16, 08:32   

sterownik jest inny w polifice bo jest juz samopoziom dynamiczny a u nas statyczny , stąd tez różnica w silniczkach

Jezeli masz lampy pół-liftowe to musi być trzypinowa wtyka tak jak piszesz ;)
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 76
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-16, 21:24   

bendzji napisał/a:
sterownik jest inny w polifice bo jest juz samopoziom dynamiczny a u nas statyczny , stąd tez różnica w silniczkach

Jezeli masz lampy pół-liftowe to musi być trzypinowa wtyka tak jak piszesz ;)


Próbowałem wyszukać na necie , ale nie udało mi się . Na czym polega różnica pomiędzy samo poziomowaniem ksenonu dynamicznym , a statycznym ??
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 354 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6026
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-16, 22:06   

dynamiczny reguluje cały czas , statyczny po odpaleniu i po zatrzymaniu - tak w dużym skrócie
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 76
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-17, 01:50   

bendzji napisał/a:
dynamiczny reguluje cały czas , statyczny po odpaleniu i po zatrzymaniu - tak w dużym skrócie



Tak właśnie kurcze się domyślałem , ... hmmm zadam pytanie : sporo jest zabawy aby przerobić poziomowanie statyczne , na dynamiczne ??
Sam do końca nie wiem jakie mam zamontowane w aucie , w reflektorach kostki , ... na trzy piny , czy może na cztery . Dopiero na sobotę będę mógł to sprawdzić .
Znalazłem fajny wątek na forum a4 , tyle , że jest to tam zrobione na silniczkach z bmw F10 , a ja wolał bym docelowo wsadzić jednak silniczek od jakiegoś audi , albo passata / Z tego , co patrzyłem w etce nie mogę namierzyć silniczka 4 pinowego po numerze do reulagcji dynamicznej od a4 , cz od a6 ... chyba , że dopiero pokaże mi taki silniczek w a6 c6 . taki wątek znalazłem
https://a4-klub.pl/topic/222623-monta%C5%BC-samopoziomowania-do-audi-a4-fotostory-update-do-dynamicznego/?page=3

Mam takie wrażenie , że ten wątek to Kolega osobiście pisał .
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 354 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6026
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-17, 11:56   

najpierw doprowadź do działania a potem przeróbka ,żeby to zrobić do parę pinów do przepięcia we wtyce sterownika , sterownik do wymiany , silniczki i kable do dołożenia....

masz przedlifta to będziesz miał 3 piny wtyki w lampie
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: