Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm- takie trochę S6
Autor Wiadomość
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-05-29, 23:17   A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm- takie trochę S6

Jako, że od kilku aut traktuję tego typu wątki jako swojego rodzaju dziennik użytkowania (zawsze potencjalny nabywca w przyszłości może sobie forumową historię prześledzić), to ponad miesiąc po zakupie postanowiłem, że coś tu stworzę <lol> A6 w wersji C5 kusiło mnie juz z 15 lat temu, później dumałem nad C6, ale dopiero C7 podjechało pod dom <lol> Dwa ostatnie lata jeździliśmy wzmocnionym do 334KM TTS’em 8j, które było pierwszym autem ze stajni Audi, i póki co postanowiłem być wierny marce <lol> Generalnie ciekawy zbieg okoliczności - niektóre rzeczy w TTS robiłem w serwisie specjalizującym się w pogwarancyjnej obsłudze grupy VAG i z pół roku temu przyglądałem się autu właściciela tegoż serwisu, myśląc, że mógłbym takiego mieć (silnik+zestawienie kolorystyczne) - no i od końca kwietnia dokładnie to auto mam <rotfl> Rejestrując się tutaj myślałem nad poliftowym A7, później była myśl o przeliftowym S7, a stanęło jednak na A6 - z różnych względów jestem jednak bardzo zadowolony z tego wyboru. Co do samego auta - 3.0TFSI z TIP’em z 2013, 120kkm, kółko z SID Motorsport i aktualnie 400KM (będę robił 450 - jednak czuć różnicę w osiągach w stosunku do TTS’a, a przesiadka do wolniejszego auta zawsze mniej atrakcyjna niż do szybszego <radocha> ) no i całkiem dobre wyposażenie (z ciekawych rzeczy full led, elektryczna i grzana kiera, 4-strefowy climatronic, wentylowane fotele, MMI 3G+, bezkluczykowy dostęp, kamera) - żałuję jedynie braku HUD’a, night vision i B&O. Przez ten miesiąc zrobiłem stylizację na S6 - planuję jeszcze zrobić zmianę pedałów i ekranów startowych w MMI i FIS i kończę zabawę (choć jeszcze kilka „eskowych” rzeczy by się znalazło). Technicznie jest ogarnięty, ceramika położona, wnętrze odświeżone - zostaje czerpać radość z jazdy :) Witam wszystkich i do zobaczenia na drodze!


 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 292
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-05-29, 23:42   

Witam w klubie :D

Daj jakąś fotkę z wnętrza. Z zewnątrz bardzo ładna, a byłaby jeszcze fajniejsza jednak bez tego znaczka S6.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-05-30, 00:01   

Quash napisał/a:
Daj jakąś fotkę z wnętrza.

Mam na tę chwilę tylko jedną:


Quash napisał/a:
a byłaby jeszcze fajniejsza jednak bez tego znaczka S6.

W odbiorze purytsów może być różnie, ale jest komplet oznaczeń :)
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 292
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-05-30, 08:36   

Cytat:
W odbiorze purytsów może być różnie, ale jest komplet oznaczeń :)


Heh ja sam mam stylizacje na S6/RS6 ale do znaczków nie mogę się przemóc to dla mnie za dużo i źle wygląda.

Wydech masz cały zmieniony czy tylko końcówki ?
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 393
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2019-05-30, 08:49   

bardzo ładna czarnulka :-)
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-05-30, 15:50   

Quash napisał/a:
Wydech masz cały zmieniony czy tylko końcówki ?

Generalnie założenie było takie, żeby całe auto zrobić na czarno - kupiłem nawet zamiennik dyfuzora w kolorze nadwozia i powiem szczerze, że wizualnie wyglądało spoko i jedynie problemy ze spasowaniem (bez kleju do szyb lub innego lepiszcza się nie obejdzie) spowodowały, że zamówiłem później oryginał (jakby co, zamiennik do oddania za bezcen mam <lol> ) - gdyby nie to, dałbym czarny dyfuzor i tłumiki S6 z czarnymi końcówkami. A tak dałem tylko końcówki.

[ Dodano: 2019-06-12, 09:34 ]
Prace (no może już malutkie, ale jednak :) ) trwają i pewnie niedługo wrzucę jakiś update, ale teraz mam inną kwestię, a jakoś nic na forum nie znalazłem. Z czego może wynikać fakt, że co jakiś czas lusterko wsteczne pasażera zapomina poziom, do którego się opuszcza przy wbiciu wstecznego? Działa normalnie, a poźniej nagle się opuszcza słabiej niż ustawione - już mi się to ze trzy razy zdarzyło. Poprawiam, jest ok jakiś czas i powtórka z rozrywki.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 968
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2019-06-12, 11:22   

Felgi oryginał czy produkcji włoskiej made in China?
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 292
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-06-12, 11:46   

Cytat:
Prace (no może już malutkie, ale jednak :) ) trwają i pewnie niedługo wrzucę jakiś update, ale teraz mam inną kwestię, a jakoś nic na forum nie znalazłem. Z czego może wynikać fakt, że co jakiś czas lusterko wsteczne pasażera zapomina poziom, do którego się opuszcza przy wbiciu wstecznego? Działa normalnie, a poźniej nagle się opuszcza słabiej niż ustawione - już mi się to ze trzy razy zdarzyło. Poprawiam, jest ok jakiś czas i powtórka z rozrywki.


Powiem ci szczeze ze mama to samo i nie mam pojecia, juz jakis czas temu dalem sobie z tym spokój.

Cytat:
Felgi oryginał czy produkcji włoskiej made in China?


Oh nie musza być made ich China, jest paru producentów którzy robią identyczne felgi w Europie. A co do tzw. orginałów to dla Audi robi je firm RONAL która raczej najlepszej opinii jeśli chodzi o trwałość to nie ma.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-06-12, 12:37   

carlos777 napisał/a:
Felgi oryginał czy produkcji włoskiej made in China?

To akurat kupował poprzedni właściciel - na szczęście na aucie nie oszczędzał i kupił oryginały - 2 tygodnie temu robiłem renowacje zacisków hamulcowych, to sobie obejrzałem te felgi :) Generalnie nigdy na OEM’owe felgi z Audi nie narzekałem.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1156
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-17, 00:43   

Quash napisał/a:
A co do tzw. orginałów to dla Audi robi je firm RONAL która raczej najlepszej opinii jeśli chodzi o trwałość to nie ma.
Ja mam oryginalne obręcze i raz wpadłem w taka dziurę, że przecięło oponę a ja myślałem, że mi amortyzator przez maskę wyskoczy! Felga bez najmniejszego uszkodzenia - żadnego odkształcenia. Byłem w szoku.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-07-11, 23:10   

Wspomniany mały update:

Swoją drogą montaż nakładki pedału gazu to niezłe wyzwanie - chyba z kwadrans mi to zajęło... <hura>
Teraz załatwiam wszelkie niedociągnięcia w zawieszeniu - niby nic wielkiego, ale trochę się nazbierało: osłony sprężyn, tuleje wewnętrzne w wachaczach przednich dolnych, odbój i mocowanie amortyzatora.
To, nad czym teraz myślę, to wydech - generalnie zakładałem jakąś walkę z dźwiękiem, a patrząc na różne dolegliwości wydechu w 3.0TFSI mocno się zastanawiam nad wymianą całego. I teraz pytanie w co iść - kompletny układ ze sportowymi katami czy może dp, a może jedynie catback... Dostałem propozycje z RCP - generalnie odradzają downpipe’y jeśli chce się zachować przyjemność słuchową z długich tras - ale patrząc na ceny, to katy 200CPSI już mega podbijają wartość. Chcialbym zrobić raz dobrze i zapomnieć o jakichkolwiek problemach z wydechem na te 3-4 lata i 75-100kkm. Do fajnego dźwięku wystarczy catback:
https://youtu.be/CWMqC2b5Q9Y
Co byście doradzili?
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 219
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-07-12, 09:28   

zrob tak zeby przyciskiem przelaczac dzwiek wydechu (seria vs mod) bo inaczej bedzie to meczyc
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-07-12, 22:46   

Sterowanie klapami jak najbardziej - ale zastanawia mnie czy dłubać coś w pierwszej części wydechu. Rozesłałem dzis zapytanie w dwa kolejne miejca i zobaczymy. Ale pierwsze wrażenie następujące - wysokie ceny i długie terminy... <uoee>
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 292
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-07-13, 17:32   

Nie rezygnuj z katalizatorów, ja tak zrobiłem i bardzo szybko je wstawiałem ( oczywiście sportowe w innym miejscu niż oryginalne ). Co do samego dzwięku to osobiście uważam że 3.0 TFSI na kompresorze na żadnym wydechu nie brzmi dobrze, jedyne akceptowalne wyjście to instalacja "emulatora" dzwięku czy to z 3.0BiTdi czy też jakiegoś customa.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-07-13, 18:50   

No powiem szczerze, że emulator był pierwszą myślą :) Jednakże jakieś odgłosy z wydechu przy mocniejszym wciśnięciu gazu, delikatne drżenie auta na wolnych obrotach (jedno złącze elastyczne jest raczej kiepskim zamiennikiem) czy też tutejszy wątek „rezonans wydechu w 3.0TFSI” w połączeniu z dość ciekawym moim zdaniem brzmieniem wklejonej wyżej S5 jakoś mnie nakierował w stronę wymiany - na tę chwilę zdecyduję się chyba na cat-back ze sterowanymi klapami, a później się zobaczy. RCP woła za taki deal 7500 (2 x front pipe wysoko przepływowy, 2 x sekcja środkowa z rezonatorami, 2 x tłumik końcowy ze zdalnie sterowaną przepustnicą, 4 końcówki srebrne polerowane) - dużo czy mało? Pierwszy raz robię wydech custom’owy- w poprzednim aucie miałem Milltek’a i byłem bardzo zadowolony.
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: