Forum Audi A6 / A7 Klub Polska - Zapraszamy




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
Autor Wiadomość
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 84
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-10-06, 10:07   

Śmiało możemy się ustawiać - wprawdzie w drugiej połowie miesiąca ja mogę mieć problem z dostępnością, ale w listopadzie jak najbardziej.
A co do samego wydechu - chyba człowiek się faktycznie szybko przyzwyczaja do warunków, bo już w ogóle nie zamykam klap :shock: - bardzo te dźwięki polubiłem <okok>

[ Dodano: 2019-11-18, 17:01 ]
Niby wszystko ładnie/pięknie, a tu taka sytuacja...

Od 2 tygodni auto uziemione (a historia długa i dosyć dramatyczna...) - na szczęście są nadzieje <rotfl>
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 287
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-11-18, 21:23   

Co to się stanęło ?
 
 
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 285
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-11-18, 22:32   

o kurde co się stało ?? Cały motor wyjęty to albo rozrząd albo się ugotował ??
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 84
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-11-20, 13:17   

Kiedyś na spokojnie opiszę co i jak - na razie trwa postępowanie z ubezpieczycielem i zobaczymy jaki będzie efekt. W największym skrócie - niestety cieżko o kompetentnych mechaników i nawet rutynowy zabieg może spowodować kompletnie nieoczekiwany efekt w postaci spadku kompresji - w czterech garach bardzo delikatnie, ale w jednym spadło do 9bar, a w drugim nawet do 7... Najprawdopodobniej piach albo jakieś inne ustrojstwo dostało się do środka - masakra generalnie. No ale walka trwa - na pewno będzie lepiej niż było pierwotnie, ale pytanie z jakim dla mnie skutkiem finansowym... Oby zerowym <stres>
 
 
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 285
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-11-20, 15:10   

Ughhh to przy okazji ostrzeż ludzi gdzie tacy specjaliści że piach do cylindrów się dostał ??
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 222
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-11-20, 19:03   

co oni robili ze piach sie dostał :D
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Pietrek78 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 115
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-20, 19:31   

Może świece wymieniali.
_________________
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1192
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-21, 21:19   

Odmę mogli wymieniać...
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 84
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-11-22, 17:40   

Czyszczenie nagaru na zaworach. O miejscu wolałbym nic nie pisać, bo własciciel serwisu poczuwa się do odpowiedzialności i trwa aktualnie postępowanie z ubezpieczenia OC zakładu w nastepstwie błędu po stronie mechanika.
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 285
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-11-23, 00:23   

Auc, faktycznie było trzeba z tym nagarem walczyć, ja u siebie ponad 50tys kilometrów temu sprawdzilem i dla świętego spokoju wyczyściłem, niedawno znów były oględziny i praktycznie nic nie było.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
bboykoti 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Dawid
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 430
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2019-11-23, 13:12   

Hej, a w silniku 3.0 TFSI nie można wywalić odmy (zawór PCV), żeby nie zawalać tym syfem kolektora ssącego?
Pozdro
_________________
Było A6 C5 1.8T: 189KM 280NM :D
Jest A6 C6 2.0T: na razie 215KM 320Nm
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 84
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-11-23, 15:29   

A jako ciekawostka - wycena Audi na nowy silnik bez osprzętu opiewa na ...





62759 PLN :)
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 222
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-11-23, 21:04   

bboykoti napisał/a:
Hej, a w silniku 3.0 TFSI nie można wywalić odmy (zawór PCV), żeby nie zawalać tym syfem kolektora ssącego?
Pozdro



are you crazy? PCV w 3.0tfsi laczy olej, wode, spaliny, to jest duzy uklad, zobacz w google
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 285
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-11-24, 11:39   

Generlanie z uwagi na doladowanie nagar w 3.0TFSI nie jest wielkim problemem.

[ Dodano: 2019-11-24, 11:39 ]
A cena za silnik......... ja pier.... :D .
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1192
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-26, 17:22   

nikosnikos napisał/a:
Czyszczenie nagaru na zaworach.
Ajaj.. co tam się stało, że silnik wykończyli? To się teoretycznie jakimiś zmielonymi łupinami czyści - jak piaskowanie, tylko mniej inwazyjne.
Jak to mogło spowodować spadek kompresji? Już prędzej bym się spodziewał zapchania cylindra masą i pęknięcia/wygięcia korbowodu..
:(

Cena tego silnika jest duża nawet na rynku wtórnym - kręci się w okolicach 20 KPLN
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: