Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6 C6 - Zmiana MMI Basic na MMI High 2G
Autor Wiadomość
Icekk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-11, 23:00   Audi A6 C6 - Zmiana MMI Basic na MMI High 2G

Witam,

wiem, że podobne posty były już na forum, ale przejrzałem chyba wszystkie i nie znalazłem satysfakcjonujących mnie w 100% informacji. Liczę, że po pewnych doświadczeniach macie do powiedzenia coś więcej, niż jakiś czas temu. :)

Do rzeczy: Mam w samochodzie ubogi MMI Basic z monochromatycznym wyświetlaczem, w schowku zwykły odtwarzacz CD. Chciałbym wyposażyć auto w MMI High 2G. Zakupiłem już:
- Kolorowy "duży" ekran LCD,
- Moduł (sterownik) MMI,
- Ramka zegarów z większym otworem na ekran.

Pozostaje pytanie w co jeszcze muszę się zaopatrzyć? Czy absolutnie konieczne jest wymienianie zainstalowanego fabrycznie w moim samochodzie tunera FM i odtwarzacza CD. Nie będą one pasowały do nowego sterownika MMI? Znacząco ułatwiłoby mi to sprawę, gdyż zakupiłbym jeszcze jedynie zestaw do nawigacji.

Dziękuję z góry za odpowiedzi! Jeśli ktoś zechce wesprzeć mnie radą na priv, to chętnie napiszę. ;)

Pozdrawiam
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
jocker01 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: Abingdon
Wysłany: 2016-05-22, 10:45   

Witam
Ja zrobilem wymiane z basic plus do mmi 2g juz jakies 2 lata temu, mam sporo materialow na ten temat.
Co do twojego zapytania.
Potrzebna bedzie ci nowa konsola ( jezeli nie masz 8 przyciskowej), przwody optyczne (ja mielem cala nowa wiazke), radio bedziesz musial zmienic bo radio w 2G jest z tylu w barazniku.
Sporo rozbierania cie czeka, poszykaj sobie nowych zegarow tez z kolorowym wyswietlaczem bo sie bedzie troche gryzlo :D i bedziesz mial CP do zdjecia z mmi to przy okazji zrobila ci zegary za jednym zamachem :D
Pozdrawiam
Jocker01
 
 
bigos1966 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BRE
Imię: Jerzy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Recz
Wysłany: 2016-05-22, 18:33   

Cześć
Podepnę się pod wasz temat ponieważ, mam podobną sytuację. MMI basic plus z nawigacją, chcę zamienić na 2g High. Audicę mam od niedawna i dopiero zgłębiam temat.Piszecie że radio idzie do bagażnika, ale ja w bagażniku niema na to miejsca. Jest pusta przestrzeń wyłożona wykładziną. Czy potrzebna jest zmieniarka CD (chociaż ją posiadam, ale w to miejsce można dać coś innego). Wzmacniacz mam na 10 głośników z subwooferem). Konsolę mam już 8 przyciskową zamontowaną. Bluetooth jest też zainstalowany. W sumie interesuje mnie żeby był kolorowy wyświetlacz , nawigacja, bluetooth, odtwarzanie filmów i MP3 z pendriva radio. Czy nie wystarczy wymienić moduł nawigacji i coś jeszcze dostawić żeby to śmigało. Jocker01 czy podzieliłbyś się zebrany materiałem na ten temat, zaoszczędził byś mi dużo czasu na szukanie tego w internecie.
Pozdrawiam bigos
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
jocker01 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: Abingdon
Wysłany: 2016-05-23, 09:26   

@Bigos1966
Nawigacja ze schowka bedzie nie potrzebna, zmieniarka zostaje tam gdzie jest.
Bedziesz potrzebowal stelaz ktory wplada sie po lewej stronie bagaznika, tak samo jest w sedanie jaki i avancie. Do stelarza idzie radio, navi, amp i opcjonalnie TV.
Potrzebne beda dwa dlugie przewody optyczne aby zrobic nowa wiazke albo rozgaleziac juz istniejaca, nowy przewod antenowy do navi gdyz przeba bedzie do podpiac do lacznika w podsufitowce.
Musze przetlumaczyc opis na polski bo jest napisany po angielsku. (wrzoce do na chomika)

@Icek
U ciebie bedzie troche trudniej bo nie mam navi.

Pozdrawiam
Jocker01
 
 
bigos1966 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BRE
Imię: Jerzy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Recz
Wysłany: 2016-05-23, 09:34   

A nie można nową navi, radio wstawić do schowka i było by po kłopocie. W bagażniku nic nie grzebać. Zmieniarki CD nie potrzebuje, pomału robi się zabytkiem( nieużywanym).
 
 
jocker01 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: Abingdon
Wysłany: 2016-05-23, 13:59   

bigos1966 napisał/a:
A nie można nową navi, radio wstawić do schowka


radio sie nie zmiesci do schowka, ma nie standardowy rozmiar :( tez tak chcialem.
Zmieniarka jest potrzebna do upgradow mmi.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-05-23, 21:56 ]
Ok, udalo mi sie znalesc ten opis na angielskim forum, ja z niego kozystalem (od osoby ktora go stworzyla kupilem wszystkie graty. Zdjecia sa do wersji angielkiej sedana ale proces do pozostalych jest wrecz identyczny.

Zaczynamy od tego ze jezeli nie macie wersji plus to mozliwe ze bedzie trzeba miec dodatkowa antene do navi ale nie jestem tego pewny, ja mialem basic plus wiec nie musialem sie tym przejmowac.

Co potrzebujecie:
*nowe radio
*stelaz do bagaznika
*przewody elektryczne, antenowe i optyka
*modul mmi (najlepiej ze zdjeta CP)
*wyswietlacz do 2G
*ramka zegarow pod wiekszy wyswietlacz, stara niestety nie podejdzie z oczywistych przyczyn.
*konsola 8 guzikowa
*przwody laczace konsole, wyswietlacz i modul

to chyba wszystko :D
Zaczynamy od odpiecia aku izdjecia pokrywy bezpiecznikow po stronie kierowcy:

Potem torxem odkrecamy plastikowa srube z prowadnicy nawiewu na drzwi:

po jej wyjeciu nalezy odsynac prowadnice na bok, mnie sie nie udalo jej wyjac ale dalem rade :
Natepnie wlozyc palce i wypchnac wlacznik swiatel:

Nalezy go odlaczyc i pod nim jest jedna z kilku srub trzymajaca ramke wyswietlacza i zegarow, rozmar 8mm, nalezy ja odrecic.

Teraz jakims plaskim, nie ostrym nazedziem nalezy naciskac na wewnetrzna oslone w oby przyciskach: od otwierana schowaka i resetowania zegarow:


po wyciagnieciu tych zaslepek ukaza sie male dziurki w ktore trzeba bedzie cos wlozyc z haczykiem, badz imbus aby wyjac te wlaczniki.
Siedza strasznie ciasno i trzeba sie troche pomeczyc niestety.

tak to powinno wygladac po wyjeciu:

pod przelacznikami sa kolejne sruby 8mm
Kolejna rzecz do zdjecia do nawiewy z prawej i lewej strony kierownicy.
wewnatrz nawiewow sa 4 'oczka' w ktore trzeba cos wlozyc aby sie zwolnily, ony trzymaja nawiewy, nie sa niczym przykrecone. na zdjeciu widac jak po zdjeciu srebnej ramki jest troche latwiej sie do nich dostac, natomiast zdjecie tej ramki bez uszkodzenia jej zaczepow moze byc trudne:


Przydalo by sie opuscic teraz kolumne kierownicy aby bylo latwiej sie pracowalo.
Pod nawiewami byly jeszcze 3 sruby 8mm.

Teraz mozna odchylenic ramke i odpiac zegary:

Kolejnie wyswietlacz mmi :

tak to powinno wygladac:


Teraz przechodzimy na druga strone auta i zdejmujemy oslone bezpiecznikow i i odkrecamy schowek:

Potem mozna go opuscic i odpiac wszystkie wtyczki i mozna go wyjac na zewnatrz.


Teraz mozna wyjac stary naped navi bo nie bedzie juz potrzebny.

Przydaloby sie wyjecie fotela pasazera ale nie jest to konieczne, mozna go tylko troche odchylic aby ltawiej przeciagnac optyke na tyl auta, ja mialem cala osobna instalacje optyczna wiec samochodowa nie byla wogole uzywana.

Teraz trzeba zdjac oslony tunela srodkowego, po stonie psazera trzeba wyjac zaslepke:

i odrecic torxa pod nia:

reszta jest na zatrzaskach, ale trzeba pamietac o takim plastikowym haczyku, ktory latwo ulamac pod spodem oslon bocznych tunelu, zeby go nie ulamac po odczepieniu wszystkich zaczepow nalezy oslone opuscic w dol najpierw przez jej zdjeciem.

Od strony kierowcy jest podobnie :D

Teraz idziemy na tylne siedzienie i wkladamy jakich haczyc, badz imbus do tylnych nawiewow aby je wyjac:

odpiac przewod zasilajacy do podwietlenia:

za nawiewami jest sruba trzymajaca podlokietnik chyba 12mm, po jej wyjeciu mozna wyjac podlokietnik. Jezeli macie baze pod tel to jeszcze kilka przewodow trzeba odpiac.
wyjmujemy wszystkie podkladki (maty) ze schowkow i ukaza nam sie sruby ktore trzeba odkrecic:


Teraz na tyle powinny byc jeszcze dwa zaczepy plastikowe ktore trzymaja tyl tunelu i mozna reszte podniesc i odlozyc:

Teraz trzeba otoworzyc popielniczke na przodzie, wyjac wklad i odkrecic 2 sruby:

Mozna wyjac caly sterownik klimy, bedzie latwiej ale ja sobie dalem rady bez tego.
Natomiast musialem ja troche wyjac aby wyjac plastik pod klimatronikiem ktory oslania go od spodu.
Teraz mozna odkrecic dwa torxy ktore trzymaja konsole i uniesc ja do gory i odpiac wszytkie wtyczki, i wypchnac mieszek drazka zmiany biegow:



Teraz trzeba zdjac oslony z progow.
Najpierw trzeba zdjac gorna oslone slubka srodkowego, potem dolna czesc (podnosi sie ja w gore) a dopiero potem oslony probow.
tamtedy puscilem swiatlowody.
Pamietajcie zeby nie przeciac ich nigdzie i aby sie o nic nie ocieraly bo z czasem moga zaczac sprawiac problemy.



I to w zasadzie tyle z rozbierania :D
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bigos1966 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BRE
Imię: Jerzy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Recz
Wysłany: 2016-05-24, 12:47   

Pięknie z ilustrowane prace rozbiórkowe. Wielki szacun, na tym forum tego jeszcze nie widziałem.
- Czy moja konsola się nie nadaje do 2g.
- Jakie powinny być numery tych podzespołów (żeby źle nie kupić)
- Czy można podłączyć kamerę cofania i oglądać filmy przez USB w wersji 2g
pozdrawiam
 
 
jocker01 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: Abingdon
Wysłany: 2016-05-24, 14:00   

bigos1966 napisał/a:

- Czy moja konsola się nie nadaje do 2g.
- Jakie powinny być numery tych podzespołów (żeby źle nie kupić)
- Czy można podłączyć kamerę cofania i oglądać filmy przez USB w wersji 2g
pozdrawiam


twoja konsola nadaje sie do 2g
co do kamery cofania i mozliwosci ogladania filmow (potrzebny bedzie tuner tv) to musisz szukac sterownika mmi z FBUS (zielona gniazdo fakra)
zdjecie znalezione przez google z forum a4.

Pozniej napisze reszte wymiany.
Pozdraiwam
Jocker01

[ Dodano: 2016-05-24, 13:24 ]
Numery czesc:
radio k-box:
4f0035541
stelaz:
4f0035205 (4f0035209 jest na allegro za 60zl)
mmi: (fbus)
4f0910732KX (4f0910729A, 4f0910729R/RX, 4f0910730G/GX, 4f0910730C, 4f0910731A/AX, 4f0910730H/HX, 4f0910731E/EX, 4f0910731M/MX, 4f0910731K/KX, 4f0910731S/SX, 4f0910732B/BX, 4f0910732E)
wyswietlacz:
8t0919603
Uchwyt mmi (mozna ale nie trzeba, ja nie uzylem):
4f1035462 dla lhd albo 4f2035462 dla rhd
 
 
Icekk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-24, 22:49   

Dziękuję bardzo za odpowiedź @jocker01! :)

Jakbyś miał jeszcze jakieś materiały, to bardzo poproszę. :)

Jeśli chodzi o konsolę to mam ośmioprzyciskową, przewody nie stanowią większego kłopotu rozkręcanie i przeróbki/zabawy elektroniczne też nie są dla mnie problemem. W sumie większość wnętrza przy okazji będzie zdemontowana, więc dostęp będzie łatwy.

Pytanie tylko czy na 100% muszę wymienić tuner FM? :( Jeśli trzeba byłoby coś przerobić w tym moim żeby tylko pasował, to raczej też nie powinno być problemu, byle tylko udało się go zaadaptować do nowego MMI. Przecież funkcja jaką pełnią te tunery jest taka sama, wiec nie bardzo rozumiem czym one w zasadzie się różnią. ;)

Jak rozumiem nie muszę wymieniać mojego odtwarzacza na jedną CD ze schowka na zmieniarkę? :)

Jeśli chodzi o nawigację, to chyba póki co nie będę jej dokładał (jednak jeśli bym się zdecydował, to wystarczy moduł navi, odtwarzacz DVD "Audi navigation i przewody z anteną?"

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
jocker01 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: Abingdon
Wysłany: 2016-05-24, 23:25   

@Icekk
Nie wiem jak jest z tunerem u ciebie ale u mnie tuner byl zespolony z navi a stara navi byla wymieniana na dvd.
Moze i by sie udalo gdzies radio wcisnac za schowkiem wlacznie z modulem mmi ale to juz bedzie zalezalo od Ciebie.
Ja kupilem caly zestaw od kolesia z ebay-a wiec mialem wszsytko tak jak powinno byc i nie musialem kombinowac za bardzo :D
Dzis juz sie nie wyrobie z opisem zakonczenia wymiany bo do pracy trzeba wstac rano, moze w weekend uda mi sie to opisac do konca.
Z elektryka na koniec jest naprawde prosto, pracowalem z schematami z elsy i oczywiscie VCDS bedzie potrzebny na koniec prac.
Pamietajcie o CP z moduly mmi! W anglii mieszka Fabian ktory ma moduly ze zdjetymi CP, moze oplacilo by sie kupic od niego i zaplacic za wysylke? No chyba ze macie jakiegos magika z VAS i dostepem do GEKO aby zdjac CP.
Zycze powodzenia w poszukiwanach podzespolow i do dziela :D
Niunia traci pare latek z wieku po instalacji koloru a do tego jakby sie wam udalo znalesc zegary poliftowe to juz wogole bajer, ja mam u siebie taki zestaw teraz :D
Pozdrawiam
Jocker01
 
 
adis1992 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 31 Lip 2016
Posty: 4
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2017-02-05, 19:00   

@jocker01
Jak rozebrać to już wiemy, wrzucisz teraz instrukcję jak dokończyć instalację?
Pozdrawiam
 
 
jocker01 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: Abingdon
Wysłany: 2017-02-06, 12:59   

Witam
No to zaczynamy instalacje :D

W bagazniku trzeba teraz wymienic skelaz wzmacniacza na polke z nowym modulem radia, navigacje itd.



niebieska strzalka to wzmacniacz, zolta radio a czerwona to navi.

Nowa instalacja electryczna bedzie musiala byc wpieta w stara, pdlaczyc nowe anteny i wprowadzic je w kierunku anteny na dachu:



W avancie bedzie troche inaczej, trzeba bedzie pozdejmowac tylna czesc podsufitowki i wpiac sie w antene na dachu.



Teraz trzeba rozgalezic wiazke swiatlowodu, ja rozlozylem jedna wtyczke i wpialem sie we wiazke, ale mozna tez kupic gotowe rozgalezniki.

podlaczyc mase to masy auta, zazwyczaj brazowy przewod:



Teraz trzeba rozlozyc wtyczke zwacniacza i podpiac diagnoze, (zielony przewod) do zielone przewodu we wtyczce wzmaciacza:



Znajduje sie we malej wtyczce:
[/img]http://i816.photobucket.com/albums/zz90/57_audi/ForumContent/stevemmiupgrade/image167_zpsce001ae9.jpg~original[/img]

na czwerwono zaznaczone sa klipsy zwalniajace.

przewod niestety sie urwal wiec trzeba bylo polutowac:


Na tym zdjeciu widac, gdzie mozna znalesc zasilanie do naszego zestawu, posze uzyc jakiegos bezpiecznika pomiedzy przewodem a zestawem:



Teraz przeciagnalem wiazke swiatlowodowa do przodu:



I pod wykladzina:



teraz wiedziac ile to zajelo mi czasu pewnie rozgalezilbym juz uzyta wiazke a nie bawil sie w przeciaganie swiatlowodu.


Teraz trzeba zlokaliwac skrzynke bezpiecznikow po stronie pasazera, u mnie po lewej :D



Odkrecic i wyjac gorna 'polke' gdzie bedziemy wpinac wiazke elektryczna zasilajaca do modulu mmi:




Po wlozeniu przewodu w wolne miejsce, idalnie w miejsce gdzie powinno byc (sprawdz prosze instrucje gdzie powinno byc, bo ju znie pamietam :D)

i teraz trzeba zlozyc to znow do kupy.
Znow trzeba zlokalizowac mase i podalczyc kase z przedniej wiazki:



Teraz przeciagnalem przewod do srodkowego panela:



ja mialem wiazke z innego auta wiec nie musialem prawie nic kombinowac, ze strej tylko przelozylem przewod odpowiadajacy za wylacznie ekranu mmi, nie jest to potrzebne ale ja polecam to przelozyc tylko teraz nie pamietam ktory to byl, musze sprawdzic.

Teraz pozostaje podlaczyc diagnoze w przedniej wiazce, ja wpialem sie we wtyczce od starego czytnika nawigacji o takim samym kolorze.

Teraz trzeba zaczac skladac i wlozyc bezpieczniki :D

I skonczone:



Powodzenia, jak cos to chetnie doradze w razie pytan.

Oczywiscie nie zapominajac o kodowaniu tego wszystkiego

Pozdrawiam
Jocker01
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
egoonn 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Imię: kazio
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 507
Skąd: Munster
Wysłany: 2017-02-06, 16:36   

pieknie u mnie było wiecej pracy bo wzmaka nie bylo i trzeba bylo wiazki pociagnąć do subów i głosników
_________________
ANIMAL
 
 
Mateusz21a6c6 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Mateusz
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 1
Skąd: bściszewoo
Wysłany: 2017-02-23, 16:55   

ja mam zmieniarkę i navi w schowku full panel przełączników po co przekładać navi do bagażnika jak można zmienić sterownik do mmi i wyświetlacz, ramkę
 
 
egoonn 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Imię: kazio
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 507
Skąd: Munster
Wysłany: 2017-02-25, 14:16   

żeby było jak Audi przykazało <okok>
_________________
ANIMAL
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: