Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Miękki pedał po załączeniu ABS - 2 razy odpowietrzon
Autor Wiadomość
adoss 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Adrian
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 35
Skąd: Głowno
Wysłany: 2017-05-30, 23:32   [A6 C6] Miękki pedał po załączeniu ABS - 2 razy odpowietrzon

Cześć, jakieś 1,5 miesiąca temu zmieniałem sam tarcze i klocki hamulcowe tylnej osi + wszystkie przewody elastyczne + czyściłem i malowałem zaciski hamulcowe. Po tym zabiegu miałem mocno zapowietrzony układ, był problem żeby w ogóle uzyskać jaką kolwiek twardość pedału. Po zastosowaniu metody z forum :

mwx napisał/a:
A ja ze swojej strony dorzucę fajny patent na czyste i skuteczne odpowietrzanie - cewniki z apteki. Kilka zł, wężyk elegancko pasuje, nie narozlewamy, nie ma możliwości żeby powietrze się cofnęło, w przezroczystym wężyku idealnie widać syfy i powietrze w płynie. Moje odpowietrzanie skończyło się tym, że przelałem przez układ 1L płynu zanim przestało lecieć cokolwiek oprócz czyściutkiego DOT4.

Obrazek


udało się odpowietrzyć układ :)

Dla pewności zrobiłem u mechanika dodatkową wymianę płynu + odpowietrzanie podciśnieniowe. Sam brałem w tym udział pompując pedałem w czasie odpowietrzania. Po tym procesie pedał był cholernie twardy, od pierwszego centymetra.
n ni
Po 2 tygodniach jazdy korzystając z warunków postanowiłem przetesować cały układ tarcze TurboGrove + klocki YellowStuff. Rozpędziłem auto do 180 i raptownie przychamowałem, efekt był super - ostre i szybkie hamowanie. Postanowiłem powtórzyć to samo tyle że z wyhamowaniem do 0. Rozpędziłem auto, hantle do oporu, hamuje i nagle po włączeniu ABS pedał wpadł w podłogę. Myślałem że układ się rozszczelnił i nie mam ciśnienia. Pompowanie nie wiele dawało choć samochód umiarkowanie hamował. Dojechałem spokojnie do domu. Nastepnego dnia hamulec lekko stwardniał, tzn. był opór przy wciskaniu jednak mogłem go wcisnąć do końca w podłogę na odpalonym silniku.
Sprawdziłem u swojego mechanika, instalacja jest szczelna, płyn nigdzie nie ubywa, w zbiorniczku też jest pełno. Zrobiliśmy odpowietrzanie bez kompa i na wyłączonym silniku. Efekt bez zmian.

Postanowiłem pojechać do innego zakładu w Łodzi, FeuVert na Jana Pawła. Zrobili mi odpowietrzanie komputerowe wraz z wymianą płynu (ponownie). Efekt moim zdaniem jeszcze gorszy :[


Co może być problemem skoro 2 krotne odpowietrzanie pod ciśnieniem i z komputerem nie pomaga??? Jakieś pomysły???
pomóżcie!!
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 682
Skąd: Jelenia Góa

Wysłany: 2017-05-31, 07:02   

Sprawdzales przewody gumowe? Moze puchna pod nacisnieciem
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
adoss 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Adrian
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 35
Skąd: Głowno
Wysłany: 2017-05-31, 10:17   

świeżo wymieniane, nie powinny ale sprawdzę

[ Dodano: 2017-11-12, 16:16 ]
Okazało się że powietrze było w samych tłoczkach, dziwne jest to że pełne odpowietrzanie podciśnieniowe z kompem i wymianą płynu hamulcowego nie pomogło. Problem rozwiązał się kiedy wymieniałem klocki, zdjąłem zaciski i cofnąłem tłoczki do 0 (wyszło powietrze) i zakręciłem od razu przewody hamulcowe zeby nie zassać powietrza.

Teraz jest ok.
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: