Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RomanS
2013-05-15, 23:15
[A6 C6] Jakie tarcze hamulcowe?
Autor Wiadomość
goly191 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2049
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-01-22, 20:56   

saintdf napisał/a:
sportowe nawiercane

licz się z tym, że zgryzają klocki jak świeże bułki
można sobie wyobrazić dlaczego
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
saintdf
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-22, 20:58   

goly191 napisał/a:
licz się z tym, że zgryzają klocki jak świeże bułki
można sobie wyobrazić dlaczego


Nie jestem tego do końca pewien.Jak by tak rzeczywiście było,że klocki szybciutko padają to by tego nie robili w większości sportowych samochodów
 
 
karolsieradz 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 186
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-01-22, 21:09   

Mi osobiście orginały ATE w zupełności wystarczają. Może dlatego, że nie mam smykałki sportowca :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
goly191 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2049
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-01-22, 22:01   

saintdf napisał/a:
by tego nie robili w większości sportowych samochodów

oj to chyba nie wiesz ile kosztuje utrzymanie sportowych aut
nie są to małe pieniądze
z palca sobie tego nie wyssałem, z tym zdzieraniem, poczytaj na forum albo najlepiej załóż i przekonaj się sam
 
 
Tomek1980 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 12
Skąd: Nowa Sol
Wysłany: 2015-03-30, 11:03   Re: [A6 C6] Jakie tarcze hamulcowe?

Witam. Czy moze ktos mi podac katalogowe numery klockow i tarcz hamulcowych PRZOD ,do mojej Audi A6 C6 2,7TDI najlepiej ATE lub TRW :>
podaje nr vin.
WAUZZZ4F86N035331

Z gory bardzo dziekuje
_________________
Tomek
 
 
kerad 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Darek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-03-30, 13:22   

dla numeru 1KD - tył - ATE 24.0112-0159.1
dla numeru 1KW, 2EE - tył - ATE 24.0122-0223.1
dla numeru 1LT - przód - ATE 24.0125-0149.1
dla numeru 1LG, 1LD - przód - ATE 24.0130-0175.1
numery sprawdź na wlepce w bagażniku lub w książce serwisowej.
_________________
BYŁO - VOLVO S70 2.5 TDI
JEST - AUDI A6 C6 3.0 TDI
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
matiRS 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Imię: M
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 45
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2015-03-30, 22:40   

Polecam Firmę ZIMERMANN , miałem szybciej TRW w mojej A4 i nie byłem z nich zadowolony.
 
 
michalnowak 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: michal
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 102
Skąd: bytom
Wysłany: 2015-03-31, 09:05   

Ja założyłem ATE i puki co jestem zadowolony
 
 
once5 



Model: A6 C7
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Witek
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 39
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-03, 12:31   

kerad napisał/a:
dla numeru 1KD - tył - ATE 24.0112-0159.1
dla numeru 1KW, 2EE - tył - ATE 24.0122-0223.1
dla numeru 1LT - przód - ATE 24.0125-0149.1
dla numeru 1LG, 1LD - przód - ATE 24.0130-0175.1
numery sprawdź na wlepce w bagażniku lub w książce serwisowej.


no to ja dla potomnych uzupełnię Twój wpis o części:

ATE 24.0112-0159.1 - http://www.iparts.pl/czes...4011201591.html

ATE 24.0122-0223.1 - http://www.iparts.pl/czes...4012202231.html

ATE 24.0125-0149.1 - http://www.iparts.pl/czes...4012501491.html

ATE 24.0130-0175.1 - http://www.iparts.pl/czes...4013001751.html
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
NastyMosquito 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 317
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2015-06-17, 11:41   

Panowie-pytanko.
Gość proponuje mi tarcze i klocki Hella. Sprzedaje on również ATE , Bosch itp. i twierdzi, że nie ma sensu przepłacać i można kupić tańsze Hella.Bosch to już ponoć chińszczyzna..
Miły pan twierdzi, że sam ma założone Hella w swoim S6.
Druga sprawa-czy do C6 są w ogóle kolcki na tył z czujnikami zużycia...?
Pozdro
 
 
Hipo 



Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Imię: :)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 221
Skąd: :)
Wysłany: 2015-06-20, 14:06   

daj sobie spokój z hellą..
bierz ATE
na tył nie ma czujnika
_________________
Pozdrawiam,
 
 
NastyMosquito 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 317
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2015-06-20, 20:30   

No to bierę ATE :)
<piwo> <piwo> <piwo>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
grzesiek1990 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Grzesiek
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 40
Skąd: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden
Wysłany: 2015-08-14, 22:25   

Kazdy poleca ATE a ja powiem ze albo u mnie w aucie cos nie tak bo po ok 15tys km juz bije kierownica przy chamowaniu. Po okolo 8 miesiacach jadac do pl na swieta wielkanicne byla zamiec przychamowalem z 180 do 100 i po tarczach. Za tarcze z klockami zaplacilem ok 1000zl u lewiana
Wiec nie przesadzl bym z tym Ate
Pozdrawiam
_________________
285PS 575nm
 
 
yaszczur 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Pomógł: 41 razy
Wiek: 32
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 770
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-15, 14:51   

grzesiek1990 napisał/a:
Kazdy poleca ATE a ja powiem ze albo u mnie w aucie cos nie tak bo po ok 15tys km juz bije kierownica przy chamowaniu. Po okolo 8 miesiacach jadac do pl na swieta wielkanicne byla zamiec przychamowalem z 180 do 100 i po tarczach. Za tarcze z klockami zaplacilem ok 1000zl u lewiana
Wiec nie przesadzl bym z tym Ate


Nie ma co generalizować, to czy tarcze dobrze posłużą przez okres eksploatacji na jaki są przeznaczone zależy od wielu czynników. Podstawa to poprawny montaż, niby prosta rzecz a wiele razy spotkałem się z przypadkiem podobnym do Twojego, bo komuś nie chciało się np. porządnie oczyścić piasty, co skutkowało skrzywieniem tarcz już po kilku tyś km. Piasta w miejscu styku z tarczą ma się świecić i dobrze jest też przed i po montażu sprawdzić wszystko miernikiem zegarowym (istnieje możliwość, że piasta może być krzywa). Druga sprawa, to poprawne dotarcie elementów po montażu. Przez pierwsze 500 do czasami nawet 1000km, należy hamować z wyczuciem, aby wszystko mogło się ułożyć. Trzecią przyczyną takiego stanu rzeczy o której mało kto myśli, jest mycie auta kiedy hamulce nie zdążyły jeszcze ostygnąć. Od razu tego nie będzie widać, ale zimny prysznic prosto na rozgrzane tarcze powoduje ich osłabienie a co dalej to już wiadomo. Na koniec oczywista oczywistość, wymieniając tarcze na nowe, zakładamy również komplet nowych klocków.

Jeśli powyższe warunki zostaną spełnione, pozostaje tylko wada fabryczna, co zdarza się każdej marce.
_________________
Pozdrawiam...
 
 
grzesiek1990 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Grzesiek
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 40
Skąd: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden
Wysłany: 2015-08-15, 18:42   

Wiec zacznijmy od poczatku
Tarcze zmieniane w serwisie volkswagena we frankfurcie
Klocki nowe ate rowniez
A co do docierania wszystko zrobilem poprawnie jak napisane bylo w instrukcji od lewiana,
Pol nocy jezdzilem i wykonywalem te kilka chamowan i po kazdym czekalem zeby tarcze ostygly
A ogolnie na dniach bede sprawdzal czy napewno to tarcze czy moze lozysko lub piasta
Ogolnie to po wymianie pieknie sie chamowalo nic nie walilo samochod stawal deba a teraz tragedia
Nawet czuc ze to nie juz to samo co bylo na poczatku
Ogolnie samochodu w niemczech nie uzywam wogole, przez rok co zmienilem tarcze zrobilem max 22tys kmtyle co do pl i z powrotem
Pozdrawiam
_________________
285PS 575nm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: