Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 288 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4745
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-02-12, 21:27   

Ujemne korekty oznaczają lejące wtryski i wtedy sterownik skraca czas wtrysku, a jak są zapieczone (dodatnie korekty), to sterownik wydłuża czas wtrysku, aby dawka się zgadzała. Lepsze są zapieczone wtryski, ponieważ dzięki takim środkom można jeszcze je trochę wyczyścić i będą chodził, ale jak leją, to już nie ma ratunku <uoee> .
Czasami handlarze widząc, że auto dymi na postoju (głównie lejące wtryski), kodują je na nowo. Oczywiście auto wtedy nie dymi i chodzi równo, ale korekty ograniczały dawkę paliwa nie bez potrzeby. Teraz podawają normalną dawkę plus gratis od siebie (ponowne kodowanie ich nie naprawi). Często powoduje to wypalenie tłoków <uoee> .

Jeśli planujesz sprzedać auto w ciągu kilku miesięcy, to możesz założyć używane.
Jeśli planujesz trochę dłużej pojeździć, to można założyć fabrycznie regenerowane lub fabrycznie nowe. Oczywiście fabrycznie nowe są pewne, a regenerowane są nadal tylko odświeżonymi używkami. Co prawda przez fabrykę, ale jednak. Różnica w cenie, to jeden nowy wtrysk, czyli 5 fabrycznie nowych, to 6 fabrycznie regenerowanych :) .
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kuebk 



Model: A3 8P
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Imię: xxx
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 161
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-02-13, 22:46   

Jak przez internet ustaliles ze wtryski leja czy tez sa zapieczone? Jak ocenils ogolny stan silnika przez internet zeby taki wniosek wyciagnac?
  
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 288 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4745
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-02-13, 23:07   

kuebk napisał/a:
Jak przez internet ustaliles ze wtryski leja czy tez sa zapieczone? Jak ocenils ogolny stan silnika przez internet zeby taki wniosek wyciagnac?

Trochę korekt wtrysków już widziałem :) . W 80% przypadków wtryski w C6 leją, ale zdarzają się też zapieczone. Lejące łatwiej rozpoznać, ponieważ auto dymi na postoju i przycina się podczas odpalania.

Po drugie nie ogłosiłem wyroku typu 'wymień wtryski', tylko zasugerowałem, że są zapieczone i można:
- użyć preperatu do czyszczenia układu wtryskowego lub
- wyciągnąć wtryski, sprawdzić je i ewentualnie przeczyścić lub
- wymienić wtryski na nowe jeśli poprzednie opcje nie pomogą.

Po trzecie, wyluzuj <luzik> .
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: