Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Błędy ABS ESP po wymianie łożyska
Autor Wiadomość
PawCzo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Wiek: 25
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Nisko
Wysłany: 2019-01-12, 14:08   [A6 C6] Błędy ABS ESP po wymianie łożyska

Witam wszystkich,
piszę tu pierwszy raz więc chciałem się przedstawić. Nazywam się Paweł i jestem posiadaczem C6 jak w moim opisie.

Mam problem po wymianie łożyska (prawy przód na SKF). Wywala błędy 01826-czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 30, oraz 00285 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni prawy (G45) 003 - Usterka mechaniczna.
Wymieniłem czujnik abs w tym kole na nowy, ale problem nie ustąpił. Dodam, że po podpięciu VCDS-em wizualnie prędkości wszystkich kół się zgadzały. Natomiast gdy zrobiłem logi dynamiczne widzę tam rozbieżności właśnie w przednim prawym kole i czujnik G85 nic nie wykazuje. Oczywiście próbowałem go adoptować ale w grupie 060 jest błąd (jak poniżej) i nic się nie da zrobić. Pewnie jest to spowodowane tym błędem w prawym kole.

Pytanie brzmi czy uszkodzona jest ta obręcz magnetyczna na łożysku (piasta do łożyska była wprasowywana prasą, demontaż/montaż łożyska bez odkręcania jakichkolwiek drążków czy wahaczy)-na co ja stawiam, jakaś wiązka elektryczna (wizualnie wygląda ok, przy samym gnieździe do czujnika pod tą gumą przewody są całe), a może coś jeszcze innego? Poniżej zamieszczam obrazki logów dynamicznych:

Ps. Zauważyłem, że po próbie adaptacji G45 załączył mi się też: test funkcjonowania systemu 01486. (Po wielu próbach nie do zrobienia)

(Dodam, że testy robiłem na zaśnieżonej drodze)







Pozdrawiam!
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maly81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: janek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 243
Skąd: białystok
Wysłany: 2019-01-12, 19:58   

uszkodzony pierścień magnetyczny na łożysku ?
 
 
yarowsc 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDYC
Imię: Jarek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 625
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-01-13, 13:46   

przy tych logach, to uszkodzony pierścień magn. na łożysku.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 592
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2019-01-13, 14:04   

Łożysko totalna podróba. Zła odległość między paskiem magnetycznym osłony łożyska,a czujnikiem ABS.
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 506 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9194
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-01-13, 14:29   

Kupuje się łożyska FAG :) .
 
 
yarowsc 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDYC
Imię: Jarek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 625
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-01-13, 14:51   

j/w - FAG, SNR
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
PawCzo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Wiek: 25
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Nisko
Wysłany: 2019-01-13, 20:17   

Dzięki za wszystkie odpowiedzi! :D
Też stawiam na ten pierścień magnetyczny, carlos777 dlaczego twierdzisz, że to totalna podróba? łożysko kupiłem normalnie w sklepie. Czy są jakieś szanse na reklamacje tego?
Zawsze sądziłem, że SKF gwarantuje wysoki poziom, w zasadzie też takie opinie posiada, wychodzi na to że chyba źle się sugerowałem..
Pozdrawiam!
 
 
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 120
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-01-13, 21:19   

Mówisz że kupiłeś SKF i takie rozczarowanie?
Ja zawsze jak miałem do wymiany łożysko kupowałem SKF i jak na razie się nie zawiodłem.

Tydzień temu wymieniłem obydwa w tylnych kołach, chociaż wymiana była raczej zbędna gdyż nadal huczy :(
 
 
PawCzo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Wiek: 25
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Nisko
Wysłany: 2019-01-13, 22:23   

pelonek1 no jestem bardzo zaskoczony, u Ciebie może gdzieś z przodu? U siebie stare też miałem SKF i na takowe zmieniłem. W sklepie też to mi najbardziej polecali. Tutaj mam jeszcze pytanie czy jakieś magnesy, które znalazły się przy łożysku mogły narobić takiego bałaganu? Nie wykluczam, że łożysko gdzieś na warsztacie mogło mieć kontakt z jakimś magnesem.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 592
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2019-01-14, 06:20   

Kiedyś remontowałem silnik po zerwanym rozrządzie.
Winna była rolka napinająca INA.
Dopiero dokładne oględziny tej rolki wykazały że ta INA byla tanią podróbą za którą klient zapłacił jak za oryginalną część.
Parę lat temu przypadkiem znalazłem się w magazynie firmy CEMPOL.
Duży sklep motoryzacyjny. Jakież było moje zdziwienie kiedy to pracownicy sortowali i pakowali do pudelek przepływomierze prosto z kontenera. Na moje pytanie ile z tego będzie sprawne odpowiedzieli krótko? Nie ważne, ważne aby była sprzedaż...
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 284
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-01-15, 12:50   

Ja założyłem CX-a, chińczyk jakich wiele co ciekawe handlują tym już od x-lat i nadal marak istnieje. lata od strzała, mechanicy wkładają nie narzekają
nie zdziwił bym się gdyby te wszystkie łożyska produkowane były w jednej fabryce, tylko laserem logo wypalane jest wg potrzeb.
 
 
PawCzo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Wiek: 25
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Nisko
Wysłany: 2019-01-18, 17:41   

Witam,
no i moja Audi ryczy <lol> Wymieniłem to łożysko tym razem na tańsze GSP i jak ręką odjął! Po kilku metrach zgasła kontrolka ESP, po kilkunastu ABS. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam!
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 506 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9194
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-01-18, 18:44   

Następnym razem kup łożysko FAG <okok> .
 
 
michal_sk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Michał
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 25
Skąd: JC
Wysłany: 2019-03-05, 09:50   

mat1324 napisał/a:
Następnym razem kup łożysko FAG <okok> .


Rozczaruję Cię bo kupiłem łożyska FAG i obudowa owszem FAG, ale wewnątrz na łozysku tatuaż SKF :|

Z poduszkami pod skrzynie również spotkało mnie rozczarowanie jak na pudełku LEMFORDERA zobaczyłem napis "MADE IN CHINA"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: