Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Błąd 000838
Autor Wiadomość
Jareknowiak 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-06-01, 21:42   [A6 C6] Błąd 000838

Proszę o pomoc . Ten błąd pojawił się kilkakrotnie , zaraz po zatankowaniu paliwa . Każde wykasowanie powoduje wyłączenie lampki kontrolnej check engine , i do następnego tankowania nic się nie dzieje . Może ktoś ma jakieś pomysły ?


000838 Camshaft Position Sensor (G 163):implausible signal
P0346-006-Short to plus - MIL ON
FREEZE FRAME
Fault Status 10100001
Fault Priority 4
Fault Frequency : 7
Reset Coutter : 40
Millage : 140734 km
Time indication : 0
Date: 2012.05.28
Time: 17.18.55
Freeze Frame
RPM : 672/min
Mess Air/Rev : 152,6 mg/stu
Idle
Bin Bits : 00010000
Speed 0,0 km/h
_________________
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6678
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-01, 23:05   

Jareknowiak, może warto wymienić ten czujnik? Auto nie traci mocy, ani nie wydaje podejrzanych odgłosów jak np. stuki?
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
Jareknowiak 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-06-02, 08:59   

Mocy traci, ale w naszym wypadku są dwa te same czujniki- który do wymiany? Chyba od razu wymienie dwa <lol>
_________________
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6678
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-02, 11:56   

Chyba najlepiej oba... ale przydała by się diagnostyka ustawienia rozrządu... na wszelki wypadek...



Tu cos na temat sprawdzania rozrządu w V8: http://www.a6klub.pl/-all...zrz%B1d+zag%F3r
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
Jareknowiak 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-06-02, 19:44   

Mam kabelek ale nie wiem jak to sprawdzić. Może coś ktoś pomoże ;)
_________________
 
 
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6678
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-02, 19:50   

Jareknowiak, ja dokładnie nie wiem... ale ten temat przejrzałeś? Powinno być w tym samym miejscu co w 4.2...
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Jareknowiak 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-06-03, 18:51   

Może ktoś podpowie coś na podstawie tych zapisków:

Grupa 93
Phase position intake bank 1 -0,8s KW
Phase position intake bank 2 - 13,9s KW
Phase positon exhaust bank 1 - 4,9s KW
Phase positon exhaust bank 2 - 0,4s KW

To małe s to oznaczenie stopnia(nie wiem jak wstawić indeks górny) <uoee>

według mnie wszystkie pozycje powinny być na 0
_________________
 
 
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6678
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-03, 19:59   

Jareknowiak napisał/a:
według mnie wszystkie pozycje powinny być na 0


Dokładnie tak samo uważam <okok> Jak najbardziej oscylujące przy '0'... ;|


Jareknowiak napisał/a:
To małe s to oznaczenie stopnia(nie wiem jak wstawić indeks górny)


Chyba najprościej będzie wstawiać printscreena z VCDSa ;>
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
coolmen77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 564
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-06-04, 09:04   

nie kombinuj bo po objawach można sądzić, że masz przestawiony rozrząd- jeżeli chcesz sprawdzić ten czujnik to zamie? ja miejscami na tym samym rzędzie cylindrów bo są wszystkie są identyczne i jeżeli błąd nie przeskoczy na drugi wałek (jeżeli zamieniasz je miejscami na tym samym rzędzie cylindrów) to najprawdopodobniej masz problem z rozrządem a nie czujnikiem :|
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6678
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-04, 10:10   

Jareknowiak, Ty coś masz pecha do tego auta ;|

Zrób jak mówi coolmen77, bo te wartości (szczególnie 13,9) to zdecydowanie za dużo! :(

P.S. Jaki tam masz przebieg?
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
coolmen77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 564
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-06-04, 10:13   

prawie 141 tyś
jest wyświetlone pod kodem błędu :)
 
 
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6678
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-04, 10:14   

coolmen77, <okok>
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Jareknowiak 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-06-04, 19:23   

No to pozamieniałem czujniki i nic się nie zmieniło. Wniosek z tego że mam przestawiony rozrząd. Tylko pytanie z której strony. Bank 2 to lewa głowica czy prawa? (jak się patrzy na silnik?)
_________________
 
 
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6678
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-04, 19:35   

Jareknowiak napisał/a:
Tylko pytanie z której strony


Piotruś to opisywał o ile pamiętam... co jest z której strony... tylko trzeba poszukać... ;|

Znalazłeś już miejsce, gdzie będziesz robił ten rozrząd?
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
coolmen77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 564
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-06-05, 11:42   

po stronie kierowcy
ale warto sprawdzić czy to nie jest kwestia wariatora - też możesz zamieniać stronami ale tego raczej sam nie zrobisz
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: