Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C6 Avant 2.7 LY9B
Autor Wiadomość
esarie 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CANA
Imię: Przemko
Dołączył: 24 Cze 2018
Posty: 58
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 2019-06-13, 09:18   

cinkers napisał/a:
To będzie kolego na 90%... przekaźnik na podszybiu :)
Podszybie od strony kierowcy -> czarna skrzynka -> po odkręceniu pokrywy największy przekaźnik.
Sprawdź, czy nie jest nadpalony bo pewnie już czasami nie łączy. Wymiana na nowy powinna rozwiązać sprawę.

Skrzynka sprawdzona a w środku : Sucho przekaźniki czyste bez śladów nadpaleń itd. stan bdb.
wiec tylko piasta lub czujnik dziś pada wiec pewnie jutro będę wymieniał

[ Dodano: 2019-06-14, 16:59 ]
Wiec korzystając z ładnej pogody
biorę się za wymianę piasty



chyba tez szła na pierwszy montaż bo ma sfrezowane numery logo ?

Ajj na męczyłem się z demontażem zacisków na siłe chciałem zdjąć cały zacisk, udało się odkręcić tylko górna śrubę (19) psikałem preparatem czekałem , i tak z godzinę walczyłem
aż pomyślałem ze może odkręcę zacisk na prowadnicach i będzie lepszy dostęp i to był strzał w 10, po zluzowaniu śrubki co trzymała tarcze , tarcza wyszła bez sciągania całego zacisku hamulcowego.

Uff z jednym się uporałem teraz Piasta odpowiedni klucz (gwiazdka) i psikamy czekamy i odkręcamy, niestety tak łatwo nie poszło udało się odkręcić tylko dwie dolne śruby górne się wyrobiły na gniazdach
zatem szlifierka nowa tarcza i ciach po śrubach
teraz najgorsze wydostanie piasty
psikamy czekamy walimy młotem, podważamy (meczymy się, frustrujemy) i tak prawa lewa po jakiś ponad 40 minutach udało się




teraz kolej na czujnik psikamy czekamy tryk i czujnik urwany to normalne



jest nowy wiec się nie martwimy czyścimy gniazdo na czujnik ja przed montażem lekko posmarowałem ścianki smarem do zacisków, oraz gniazdo na nowa piastę wyczyszczone i posmarowane dosłownie delikatnie tym samym smarem by delikatnie weszło



z piasta były nowe sruby, jak widać male pole bitwy, teraz tylko poskładać wszystko odtłuścić
i się udało błędów niema wszystko działa SZCZESLIWY.

a w miedzy czasie prostownik i Aktualizacja Map w nawigacji



i na koniec zmiana drążka biegów



po lewej nowy oryg. audi po prawej stary od c6, Kto zgadnie z jakiego modelu :)

no fajnie ze udało wszystko śmiga wiadomo sporo do roboty jeszcze.

[ Dodano: 2019-10-06, 22:51 ]
Aktualizacja
pare dni przed trasa chciałem wymienić poduszkę skrzyni biegów



po zejściu do kanału ukazała mi się mała niespodzianka



Myślę masakra miała być szybka wymiana , teraz trzeba szukać łapy skrzyni ,
parędziesiąt km i znalazłem w dobrych pln fajna sztukę





na pierwszy rzut oka niby takie same lecz moja lapa była wypełniona jakimś wypełniaczem bardzo twardym , myślę ze to było od nowości różnice widać po wadze , na zdjęciach widać ze jest wypełniona czarna twarda substancja



no cóż trafiła mi się sztuka pusta lecz w bdb stanie.

a demontaż to już masakra śruby zapieczone walczyłem długo z ta druga mała lapa co nad ta dużą oczywiście nie mogło pójść łatwo i 1 śruba się ukręciła 45min walki i się poddała jakoś udało się to wykręcić i do końca małej łapy nie zniszczyć reszta to wymiana i jest ok

Przy okazji chciałem wymienić olej a tu kolejny problem ktoś tak dokręcił śrubę ze masakra jak widać gniazdo rozj...ałem

olej spuszczałem poprzez czujnik poziomu oleju dobrze ze mnie nie widzieliście byłem cały od oleju jak i kanał nie spodziewałem się takiego ciśnienia zeszło 1l mniej niż powinno musiałem to zlać bo wlałem puszkę
LIQUI MOLY PRO-LINE ENGINE FLUSH PŁUKANKA x1 powinienem na te pojemność 2
wiec został niecały 1l oleju w silniku z tym gównem była to sobota niemiałem wyboru wlałem nowy olej motula, skręciłem to wszystko i tyle, bo w poniedziałek rano trasa 1000km
teraz czeka mnie wymiana tego korka spustowego jak i oleju i filtra
_________________
Dłubanina
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ellandisan 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kuba
Wiek: 32
Dołączył: 30 Paź 2019
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-11-21, 14:29   

lakier jak u mnie, dzień po myciu już jest brudna :-) na wiosnę maluje maske bo ma odprysków od kamieni pełno i zrobie wtedy porządne woskowanie , może będzie lepiej

z tą śrubą spustową to jakieś jaja, u mnie też ktoś tak zakręcił, że nie mogłem ruszyć ale po którejś próbie poszło. zresztą imbus zrobić w takim miejscu....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: