Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
Autor Wiadomość
bobie 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Maciej
Wiek: 43
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-19, 07:58   

TuneFORCE napisał/a:
Katalizator w dieslu może się zatkać z czasem ale auto musiało by mieć przelot większy jak 500k km
Spotkałem się z takim czym tylko raz w życiu, w 1.9TDI....
Dziura w kacie i brak DPF nie maja znaczenia przy modyfikacji tych aut, a to ile się bezpiecznie da zrobić to wyjdzie, gdy auto będzie na rolkach ... przyrosty oscylują w okolicy 30-40KM/70-100Nm


OK, dzięki za info ;-) . Miałem zdarzenie z zatartym turbo (już zostało zregenerowane). Może to miało znaczenie. Przelot myślę będzie ok 350-400 tys. Nie wiem dokładnie, bo poprzednicy z pewnością cofali liczniki ;-))
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2017-05-20, 05:41   

My zostawiamy katalizator, a zamias DPF w środek wspawana zostaje rurka :]
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
bobie 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Maciej
Wiek: 43
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-07-06, 22:27   

Macie jakieś zniżki dla kolegów z forum ? ;-)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
sqfaru 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Arek
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2017-07-19, 20:43   

Całego wątku nie czytałem ale na pytanie tytułowe odpowiadam - warto! ;) w cartronic robiłem koło Białegostoku, wprawdzine konkurencja dla chłopaków z TF ale mogę polecić bo to całkiem inny rejon ;p Z c6 2.7 wycisnęli +42 KM.
 
 
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2017-08-04, 19:46   

bobie napisał/a:
Macie jakieś zniżki dla kolegów z forum ? ;-)


Jasne, pisz na PW
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
macyy 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciek
Dołączył: 05 Cze 2015
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-09-20, 10:24   

Pytanie do osób które zrobiły już kilkadziesiąt tyś km po programie - jak na takie podniesienie momentu reaguje tiptronic? Fabrycznie jest przewidziany na 450 nm, a tyle to w serii jest. Mowa oczywiście o skrzyni 6hp19
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 609
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2018-02-06, 01:13   

Panowie mam takie pytanie

bo cały czas mowa o samym chipie zero mechanicznych zmian i przyrosty 270-290KM plus moment w granicach wytrzymałości skrzyni.

a co jeśli dołożyć centralny intercooler, ewentualnie wydajniejszą pompe paliwa inne turbo ?

czy silnik jest w stanie to wytrzymać ? chodzi mi głownie o uzyskanie minimum 300KM bez przekraczania 550NM momentu ze względu na skrzynie przy silnikach 231KM w serii ?

Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: