Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
maglownicy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
Autor Wiadomość
bobie 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Maciej
Wiek: 44
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 16
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-19, 08:58   

TuneFORCE napisał/a:
Katalizator w dieslu może się zatkać z czasem ale auto musiało by mieć przelot większy jak 500k km
Spotkałem się z takim czym tylko raz w życiu, w 1.9TDI....
Dziura w kacie i brak DPF nie maja znaczenia przy modyfikacji tych aut, a to ile się bezpiecznie da zrobić to wyjdzie, gdy auto będzie na rolkach ... przyrosty oscylują w okolicy 30-40KM/70-100Nm


OK, dzięki za info ;-) . Miałem zdarzenie z zatartym turbo (już zostało zregenerowane). Może to miało znaczenie. Przelot myślę będzie ok 350-400 tys. Nie wiem dokładnie, bo poprzednicy z pewnością cofali liczniki ;-))
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2017-05-20, 06:41   

My zostawiamy katalizator, a zamias DPF w środek wspawana zostaje rurka :]
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
bobie 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Maciej
Wiek: 44
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 16
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-07-06, 23:27   

Macie jakieś zniżki dla kolegów z forum ? ;-)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
sqfaru 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Arek
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2017-07-19, 21:43   

Całego wątku nie czytałem ale na pytanie tytułowe odpowiadam - warto! ;) w cartronic robiłem koło Białegostoku, wprawdzine konkurencja dla chłopaków z TF ale mogę polecić bo to całkiem inny rejon ;p Z c6 2.7 wycisnęli +42 KM.
 
 
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2017-08-04, 20:46   

bobie napisał/a:
Macie jakieś zniżki dla kolegów z forum ? ;-)


Jasne, pisz na PW
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
macyy 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciek
Dołączył: 05 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-09-20, 11:24   

Pytanie do osób które zrobiły już kilkadziesiąt tyś km po programie - jak na takie podniesienie momentu reaguje tiptronic? Fabrycznie jest przewidziany na 450 nm, a tyle to w serii jest. Mowa oczywiście o skrzyni 6hp19
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 593
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2018-02-06, 01:13   

Panowie mam takie pytanie

bo cały czas mowa o samym chipie zero mechanicznych zmian i przyrosty 270-290KM plus moment w granicach wytrzymałości skrzyni.

a co jeśli dołożyć centralny intercooler, ewentualnie wydajniejszą pompe paliwa inne turbo ?

czy silnik jest w stanie to wytrzymać ? chodzi mi głownie o uzyskanie minimum 300KM bez przekraczania 550NM momentu ze względu na skrzynie przy silnikach 231KM w serii ?

Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2018-04-13, 06:56   

Wszystko można zrobić, są takie projekty przecież...pytanie czy jest sens ryć w samochodzie na co dzień. Ja się wyleczyłem z dłubania samochodu, które ma służyć do przemieszania się z punktu A do B. W pewnym momencie dochodzisz do etapu, że samochód więcej wisi na podnośniku niż jeździ, bo ciągle coś trzeba albo chce się zrobić. W samochodzie na co dzień(S4) mam teraz tylko program i parametry w okolicy 420KM/530Nm, a do dłubania i upalania kupiłem inna furę, która może wisieć na podnośniku dwa tygodnie w oczekiwaniu na części itd. Oczywiście są samochody, w których łatwo można wymienić IC, zrobić DP, do tego program i już mamy fajne moce i bezawaryjny setup i na co dzień się to spisze...ale tuning to choroba i w 99% po jakimś czasie człowiek będzie myślał o czymś więcej <lol> <lol>
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
xszymek90x 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BMK
Imię: Szymon
Wiek: 27
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 1
Skąd: Kąpino
Wysłany: 2018-04-26, 21:08   

Witam. Jakiś czas temu kupiłem a6c6 BMK w manualu. Nigdy szybciej nie jeździłem takim autem ale coś mi się wydawało, że jest jakoś zbyt mocne jak na fabrykę. Dzisiaj udałem się na hamownie i jednak miałem rację. Audi jest po programie i wypluło 278km i 607nm. Tu nasuwa się moje pytanie. Czy moment obrotowy nie jest zbyt duży mimo że mam skrzynie manualną? Pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 302
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2018-04-26, 21:42   

Nie wygląda to źle :)
Duży niuton, ale pewnie ktoś poszalał, ze względu na to, że manual.

Pierwsze co to może Ci się zacząć sprzęgło ślizgać niż skrzynia paść. Wszystko zależy od stylu jazdy, jak z głową to bym nic tu nie zmieniał.
 
 
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2018-05-03, 20:00   

Raczej nie powinno mu nic od takich parametrów się stać, zresztą nawet nie wiedziałeś że jakim mod w nim jest zrobiony i wszystko było ok
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
adams1987 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 5
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2018-05-16, 11:28   

Witam od dawna zastanawiałem się nad chipem do mojego audi ale jakoś nie byłem przekonany w końcu się zdecydowałem ostatnio odwiedziłem magika od chip tuningu zostawiłem autko no i jazda próbna a tu miłe zaskoczenie nie to auto dynamika jazdy super wyszło 275KM i 550NM jestem mega zadowolony polecam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Pczester 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 97
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-07-30, 00:57   

Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.
 
 
shaqal 


Model: Q7
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: DES Auto
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 562
Skąd: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Wysłany: 2018-08-06, 20:03   

Pczester napisał/a:
Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.


Warto sprawdzić czy auto trzyma serię, bo czasem przywrócenie serii może być już kosztowne.
 
 
Pczester 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 97
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-08-06, 23:04   

shaqal napisał/a:
Pczester napisał/a:
Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.


Warto sprawdzić czy auto trzyma serię, bo czasem przywrócenie serii może być już kosztowne.


Serię trzymał, poszedł lekko wydech do modyfikacji oraz mapa, ale mało. Mam namiary na firmę która robi turbo hybrydy rozwiercane, będę dzwonił pytał o koszty i wtedy pod te turbo nowy program.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: