Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C6 2.0 tfsi po programie
Autor Wiadomość
Gregorski3 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Grzegorz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2019-10-29, 18:02   A6 C6 2.0 tfsi po programie

Program robiony u Grzegorz w Rybniku.

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bboykoti 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Dawid
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 355
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2019-10-31, 22:52   

Hej, jak na manual to trochę mało momentu, ja mam podobnie na obecną chwilę ale mam problem z doładowaniem i nie jest to końcowy wynik. Zdrowy motor bez kata powinien podobno wypluć 240/250KM i 360/380Nm.
Pozdro
_________________
Było A6 C5 1.8T: 189KM 280NM :D
Jest A6 C6 2.0T: na razie 215KM 320Nm
 
 
Gregorski3 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Grzegorz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2019-11-01, 09:23   

U mnie został zrobiony tylko program . Kata mam na miejscu. Jedynie mam usunięty zawór PCV. Owszem moment nie jest imponujący i można było jeszcze trochę go podnieść ale na tą chwilę mi to wystarcza bo auto w górnej części obrotów bardzo ładnie jedzie jak na swoją masę . Do tego program nie jest jakoś przesadnie mocny. Doładowanie jest ok 1 bar jak dobrze pamiętam. I ja wolę mieć moment płasko cały czas niż duża górka i szybko w dół.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bboykoti 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Dawid
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 355
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2019-11-01, 10:52   

Kat jak zdrowy to nie powinien mocno blokować ale z racji na wiek lepiej go wywalać i wkładać DP <okok> Jaki zawór PCV masz usunięty? Piszesz o Odmie? Czym go zastąpiłeś i jaki był powód usunięcia?
Pozdro
_________________
Było A6 C5 1.8T: 189KM 280NM :D
Jest A6 C6 2.0T: na razie 215KM 320Nm
 
 
Gregorski3 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Grzegorz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2019-11-01, 14:10   

Tak chodziło mi o odmę. Została usunięta bo membrana miała dziurę . A odmę zstąpiłem tym

 
 
januszm 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Janusz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 305
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2019-11-01, 14:35   

szkoda ze prawie do 3000u/min zostalo bez zmian, to normalne?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Gregorski3 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Grzegorz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2019-11-01, 15:30   

Tego to nie wiem to już ktoś bardziej doświadczony niech się wypowie. Pomiar robiony dynamometrem może dla tego tak to wygląda nie wiem.
 
 
bboykoti 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Dawid
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 355
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2019-11-02, 09:48   

Hej, a jakie były objawy pękniętej membrany?
Też chce założyć taki zestaw, bo może to też być powód nietrzymania boostu. Jakieś wskazówki czy łatwo się to wymienia?

U mnie od 2500obr/min mam taki fajny strzał momentu, że zrywa asfalt <radocha> Czuje się jakbym jeździł dieslem.
Pozdro
_________________
Było A6 C5 1.8T: 189KM 280NM :D
Jest A6 C6 2.0T: na razie 215KM 320Nm
 
 
Gregorski3 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Grzegorz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2019-11-02, 11:32   

Sam to wymieniałem. Jak masz jakiekolwiek zdolności manualne to nie ma z tym problemu. Jedynie delikatnie trudny dostęp jest do jednej śruby ale jak masz dobre klucze i taką łamaną końcówkę to zrobisz to bez problemu. Ja wymontowałem odmę i można było w nią dmuchnąć z obu stron i powietrze przelatywało a nie powinno. Jak puszcza powietrze w obie strony to membrana ma dziurę .Zresztą ja to robiłem też po to żeby mniej oparów oleju leciało prosto do kolektora. A wiadomo mniej oparów mniej syfu w kolektorze ssącym .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
gom4z 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Kacper
Dołączył: 04 Cze 2018
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-02, 12:47   

Ja u siebie w tym samym motorze mam 229HP i 370NM

Od 2000 obrotów już pięknie ciągnie i idzie jak rakietka.

Bboykoti, mówisz, że warto wywalić kata? Z DP nigdy nie miałem doczynienia, więc nie wiem jak to jest. Obecnie mam zrobiony przelot końcowych tłumików tylko.
_________________
gomez.
 
 
Gregorski3 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Grzegorz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2019-11-02, 15:09   

Jak masz wykres to wrzuć tak dla porównania.
 
 
bboykoti 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Dawid
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 355
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2019-11-02, 20:22   

Hej, w naszej a6 z tym silnikiem podobno wąskim gardłem jest wydech a najbardziej nam go blokuje właśnie kat, szczególnie leciwy kat... Założyłbym na Twoim miejscu albo DP albo sportowego kata, miałem w poprzednim aucie DP i ładnie autko agresywniej brzmiało i lepiej wszystko wyglądało po strojeniu :)

Co do odmy to mam podejrzenie, że przepuszcza mi przez kolektor ssący z powrotem do TIP'a przed turbo powyżej 0,9 bara bo nie możemy więcej osiągnąć i może robi się tak zwany bybass dla boosta... Jak wymienię to dam znać bo może przyda się komuś na przyszłość.
Mój Tuner zadeklarował, że jak będzie wszystko ok z autem to 250KM lekko powinno wyjść :)
_________________
Było A6 C5 1.8T: 189KM 280NM :D
Jest A6 C6 2.0T: na razie 215KM 320Nm
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
gom4z 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Kacper
Dołączył: 04 Cze 2018
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-02, 23:53   

Ja wyciąłem ostatnie tłumiki i już agresywnie ładnie brzmi, w szczególności na wyższych obrotach. Wewnątrz tak się tego nie odczuwa, trasę się robi przyjemnie, a na zewnątrz jest piękny dźwięk. DP to ciekawa opcja w sumie, ale nie chce też przesadzić z dźwiękiem, a nie mam jak dla porównania tego sprawdzić :|

U mnie też śmiało mogli ciągnąć więcej mocy, ale ich zdaniem to już na moją odpowiedzialność i tyle na ile poprzestałem była dobra granica, bezpieczna. Może masz zdrowsze podzespoły ode mnie, nie wiem.

Wykres postaram się jutro dodać, nie mam obecnie przy sobie.
_________________
gomez.
 
 
bboykoti 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Dawid
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 355
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2019-11-04, 16:08   

gom4z a jakie wsadziłeś tłumiki końcowe?
Myślałem o dedykowanych Ultera ale koszt ok. 1200zł.
Pozdro
_________________
Było A6 C5 1.8T: 189KM 280NM :D
Jest A6 C6 2.0T: na razie 215KM 320Nm
 
 
gom4z 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Kacper
Dołączył: 04 Cze 2018
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-04, 22:18   

bboykoti

Poprawka, ja wybebeszyłem całkowicie końcowe oryginalne tłumiki :p

Poniżej foto wykresu mapy; jeszcze miałem korektę ze względu na nieszczelność (odma).

Wybaczcie za jakość.. Mam nadzieję, że coś widać. Czekam na nowy telefon :(



Ogólnie po remoncie chyba wybiorę się na korektę.., bo jak się okazało robiąc mapę miałem przetarte te wałki rozrządu + przedmuch na 1 i 2 cylindrze. Teraz po naprawie głowicy myślisz, że korekta coś zmieni?
_________________
gomez.
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: