Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Autor Wiadomość
tomek740 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Tomasz
Dołączył: 15 Cze 2019
Posty: 7
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2019-06-20, 19:36   

Raczej jest sprawna bo po naciśnięciu guzika ginie 12v na niej na 4-tym pinie. Sprawdzałem też na drugiej od kombi i efekt ten sam <uoee> brak reakcji jakiej kolwiek.


Problem pokazywania stacji na drugim wyświetlaczu rozwiązany. Po podłączeniu przewodów i zakodowania Chorusa pojawiło się na górze wyświetlacza wszystko. Wcześniej tego nie widziałem bo żydek od rezerwy zasłaniał. <rotfl>


W dalszym ciągu pozostaje temat niedziałającego przycisku reset. Coś wcześniej czytałem o jakimś wsadzie licznika, i nie wiem czy to może być przyczyną? Z wsadem nic nie robiłem bo nie wiem o co dokładnie chodzi. Wymieniałem również samodzielnie wyświetlacz Fis, gdybym coś źle polutował to może przez to nie działać ? Czy on tylko jest od wyświetlania?. Spróbuję jeszcze podłączyć 3 manetkę od a4 b5 w wersji sedan i zobaczę.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 426
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-06-30, 16:23   

Aby używać vag commander i połączyć się z zegarami wystarczy chiński przewód (niebieski), czy ten:
https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html ?

Mam też kabel do forda:
https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-ford-mscan-hscan-euroscan-2014.html
 
 
Basto23 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Sebastian
Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2019
Posty: 1
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2019-09-10, 17:45   

Witam.Przymierzam sie do wymiany licznika z pół fisem na pełen fis, mam juz licznik czekam az dojdzie manetka mam piny do manetki i jeszcze poszukuje pinów do szrej kostki oraz numerów szarej kostki ,podesle ktos bo nie mogłe nigdzie znalesc , to chyba wszystko z potrzebnych rzeczy. Moze jest juz gdzies poradnik do polifta ? Ewentualnie co musze zrobić przed demontarzem starego licznika?
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

hegman95 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AMX
Imię: Bartek
Wiek: 24
Dołączył: 18 Gru 2019
Posty: 1
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2019-12-18, 14:20   

Niewiem czy ktoś jeszcze zagląda na ten temat ale mam problem i pytanie, otóz tak
Auto rok 2000r
licznik 1/2 fis jaeger, pinu mi się nie udało odczytać interfejsem aleelektronik programatorem odczytał, pin zgodny bo mogę się zalogować tym pinem do ecu.
Immo 3
Nowy licznik full fis, instalacja zrobiona, przebieg zmieniony, jest z tego samego rocznika, od takiego samego auta z immo3.
Otóż nie mogę zrobic adaptacji w kanale 50. Loguje się pinem z nowego licznika, pomyślnie, wchodze w kanał 50 a tam error, polski vag gdy wklepuje nowy pin to wyskakuje funkcja niedostępna. Wyczytałem, że trzeba sprawdzić blom pomiarowy 25 licznika, tam mam 0. I tera jestem w kropce bo stary licznik ześwirował, a na nowym nie mogę odpalić auta, tzn moge ale po 1 sec gaśnie. Ma ktoś jakiś pomysł by mógł jeździć?
 
 
FOX2552 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Paweł
Wiek: 27
Dołączył: 22 Sty 2020
Posty: 1
Skąd: Raciążek
Wysłany: 2020-01-22, 09:46   

Mam powszechnie znany problem z licznikami, a mianowicie mam pół fis (jaeger 4B0920900Q). Niestety zaczął szwankować, w takim stopniu, że czasami trzeba przejechać ze 30 km, żeby którakolwiek ze wskazówek zaczeła działać, a pół fis co chwilę to miga to jakieś błędy pokazuje. Zakupiłem więc zegary VDO (4B0920933G), manetkę (4B0953503H), wtyczkę (8L0972977G) i dorobiłem już instalacje wraz z pinami do manetki. Pacjent to A6 C5 2003 2.5TDI AKE Tip. W związku z powyższym jak i czym wyciągnąć piny immo z obydwu liczników ?
 
 
hary007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Rafał
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-02-04, 21:41   

Witam ogarnie ktoś wymianę licznika A6 c5 lift z pół fis na pełen fis ? ( Gdańsk/ okolice )
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Mariusz
Wiek: 31
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 803
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-06, 22:42   

na które piny i w jakiej wtyczce (kolor) trzeba podać napięcie by:
1. Włączyć podświetlanie w całym liczniku
2. włączyć fis-a by zobaczyć czy nie jest wypalony
3. Uruchomić zegarek tak by móc go ustawić.

Kupiłem licznik od diesla w cenie czteropaku i myślę nad fajną jego adaptacją :)

[ Dodano: 2020-02-10, 04:33 ]
pomoże ktoś?
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
bendzji 



Model: A4 B7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BLB
Imię: Michał
Pomógł: 412 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6688
Skąd: Września
Wysłany: 2020-02-10, 13:02   

Sa pinouty dostepne w internecie - terminal 15 i 30 i scontact podpinasz pod +12v , terminal 31 do masy , jak chcesz zasymulowac wlaczenie swiatel to podpinasz +12 pod parking light ( ktores piny w zielonej wtyczce )
_________________
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: