Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: fresh2002
2014-08-21, 10:50
[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 513 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9335
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-04-07, 17:20   

Pylenie jeszcze można przeżyć, ale piszczenie jest dla mnie niedopuszczalne <uoee> .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Lukasz007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 104
Skąd: Łukow/Wawa
Wysłany: 2019-04-09, 19:59   

Złożyłem w sobotę na tył ATE Power Disk + ATE Ceramic. Zdążyłem już zrobić ~600km (trasa, miasto - ogólnie lekko nie miały i choć powinienem delikatnie się z nimi obnosić na dotarciu to nie miałem możliwości). Z początku tarcze były dość gorące zanim zdarła się powłoka ochronna pod klockiem ale już jest OK. Nie piszczą, nie pylą! i teraz wiem co oznacza stwierdzenie ''hebel żyleta'' choć zawsze uważałem, że tył hamuje w 15-20% względem przodu i pełni funkcję stabilizującą. Podejrzewam, że to nie to samo co upgrade do S6 ale w porównaniu ze zużytą serią (ori Audi) jest fajnie <okok>
_________________

 
 
grringo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 3
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2019-04-10, 21:43   

Mam cykliczny dylemat z doborem tylnych tarcz hamulcowych do C5 Avant 2.5 TDI quattro 180 KM AKE. Więc ich dobór zawsze powierzałem mechanikom, lecz Oni również się „motają” ale …
• lipiec 2013 r. – TRW DF4126 (wys. 53,8 mm)
• luty 2017 r. – ATE 24.0110-0259.1 (wys. 54,1 mm)
oba jechały nawet hamowały … dorosłem chciałem sam coś kupić i ten sam dylemat.

Jakaś podpowiedz??? plis
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Lukasz007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 104
Skąd: Łukow/Wawa
Wysłany: 2019-04-11, 18:05   

Podejrzewam, ze takie minimalne roznice nie maja znaczenia. U mnie tez pomiedzy tarczami roznych producentow (dobieranych po vinie u lewiana) roznica wynosi do 0,5mm. Zacisk z klockami ulozy sie do tarczy.
_________________

 
 
qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 363
Skąd: Białystok
Wysłany: Wczoraj 8:10   

Ja bym wziął te minimalne większe jeżeli pasują.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: