Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: fresh2002
2014-08-21, 10:50
[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10158
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-04-07, 17:20   

Pylenie jeszcze można przeżyć, ale piszczenie jest dla mnie niedopuszczalne <uoee> .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Lukasz007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 128
Skąd: Łukow/Wawa
Wysłany: 2019-04-09, 19:59   

Złożyłem w sobotę na tył ATE Power Disk + ATE Ceramic. Zdążyłem już zrobić ~600km (trasa, miasto - ogólnie lekko nie miały i choć powinienem delikatnie się z nimi obnosić na dotarciu to nie miałem możliwości). Z początku tarcze były dość gorące zanim zdarła się powłoka ochronna pod klockiem ale już jest OK. Nie piszczą, nie pylą! i teraz wiem co oznacza stwierdzenie ''hebel żyleta'' choć zawsze uważałem, że tył hamuje w 15-20% względem przodu i pełni funkcję stabilizującą. Podejrzewam, że to nie to samo co upgrade do S6 ale w porównaniu ze zużytą serią (ori Audi) jest fajnie <okok>
_________________

 
 
grringo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 3
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2019-04-10, 21:43   

Mam cykliczny dylemat z doborem tylnych tarcz hamulcowych do C5 Avant 2.5 TDI quattro 180 KM AKE. Więc ich dobór zawsze powierzałem mechanikom, lecz Oni również się „motają” ale …
• lipiec 2013 r. – TRW DF4126 (wys. 53,8 mm)
• luty 2017 r. – ATE 24.0110-0259.1 (wys. 54,1 mm)
oba jechały nawet hamowały … dorosłem chciałem sam coś kupić i ten sam dylemat.

Jakaś podpowiedz??? plis
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Lukasz007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 128
Skąd: Łukow/Wawa
Wysłany: 2019-04-11, 18:05   

Podejrzewam, ze takie minimalne roznice nie maja znaczenia. U mnie tez pomiedzy tarczami roznych producentow (dobieranych po vinie u lewiana) roznica wynosi do 0,5mm. Zacisk z klockami ulozy sie do tarczy.
_________________

 
 
qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 402
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-04-21, 08:10   

Ja bym wziął te minimalne większe jeżeli pasują.
 
 
joter82 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 285
Skąd: wawa
Wysłany: 2019-04-30, 12:52   

po majówce zakładam taki setup - dam znać jak się sprawuje

tył swap z s6 c5
Zimmermann 100.1239.52
Galfer Sport Indeks: 2140800

przód jednak pozostaje ORI:
Zimmermann 100.1249.52
Galfer Sport Indeks: 2107300
+ przewody w stalowym oplocie hella

mimo kilku negatywnych opinii daję ostatnią szansę zimmernanowi :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Lewian 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Automat
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 259
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2019-06-01, 17:42   

qwerty01 napisał/a:
Ja bym wziął te minimalne większe jeżeli pasują.


To tylko błąd w katalogu, fizycznie tarcze są jednakowe ;)

joter82 napisał/a:
po majówce zakładam taki setup - dam znać jak się sprawuje

tył swap z s6 c5
Zimmermann 100.1239.52
Galfer Sport Indeks: 2140800

przód jednak pozostaje ORI:
Zimmermann 100.1249.52
Galfer Sport Indeks: 2107300
+ przewody w stalowym oplocie hella

mimo kilku negatywnych opinii daję ostatnią szansę zimmernanowi :)


Osobiście polecam klocki Ferodo DS Performance, spiszą się o niebo lepiej. Co do Zimmermanna to jak o każdych tarczach czy klockach opinii negatywnych pełno ale 99,9 % z nich to wylewanie żali po nieudanej zabawie mechanika. Sam w przeróżnych autach w karierze zjeździłem dziesiątki kompletów i nigdy nie zawiodły.
_________________
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074
 
 
maczyn 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Wrz 2018
Posty: 2
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2019-06-19, 10:12   

Witam prosił bym o podanie nr oem tarcz z tyłu i przodu .Nr. vin WAUZZZ4BZYN057250.

Dziękuję i pozdrawiam

Ok tarcze mam tylko mam inny problem zakupiłem zacisk i nowe jarzmo i nie pasuje. mam zwrotnice chyba 8E0505435L i jarzmo
8E0615425 . Jarzmo kosi tarczę próbować szlifować mocowanie jarzma ?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10158
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-19, 16:51   

Według etki powinieneś mięc zwrotnicę 8E0505435P, a jarzmo masz dobre. Fabrycznie miałeś zwrotnicę pod piastę i łożysko 82 mm, a założyłeś 75 mm.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maczyn 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Wrz 2018
Posty: 2
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2019-06-19, 17:00   

Sam już nie wiem w czym problem stare części mam te same co były a po przykreceniu jarzma kosi tarczę mocowanie mogło się aż tak zdeformowac ? Z tyłu były zaciski pozapiekane i ogólnie nic do ratowania próbować zeszlifowac mocowanie jarzma?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: