[A6 C5 Avant] Navi 2din |
Autor |
Wiadomość |
mrk303


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Miras
Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 24 Skąd: piotrków tryb
|
Wysłany: 2015-03-25, 15:41 [A6 C5 Avant] Navi 2din
|
|
|
Witam. Kupiłem cały stelaż, kosz, radio symphony oraz panel klimy okazyjnie za 300zł. Radio do rozkodowania ale to już sam ogarnę. Muszę dokupić jeszcze ramkę na awaryjne i popiołkę. Mam takie pytania.
1. Czy potrzebuję coś jeszcze do tej przekładki na 2din? Jak tak to proszę o konkrety.
2. Jakie przelotki muszę kupić aby podłączyć chwilowo to radio symphony oraz jakie do podłączenia nawigacji nie dedykowanej?
3. Czy ta ramka w aso do navi jest uniwersalna i będzie pasowała do każdej 7'?
Posiadam a6 c5 98r |
|
|
|
 |
Dealer Audi A6 

Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
|
|
 |
Berez1991

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Damian
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 26 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2015-03-30, 12:19
|
|
|
1. Potrzebujesz jeszcze osłonę lewarka oraz obudowę stelaża jak na foto.
Jeżeli chodzi o ramkę to wydaje mi się ze powinna pasować, w każdym radiu 2 din jak kupisz to powinna być półkieszeń która będzie na pewno pasować. |
_________________ __________________________________________
1.8 T AEB 150 KM BlowOff + Gwint HR + Sprężyny HR + 19" SEATTLE Black
1.8 T AWT 150 KM + DP 3"+ K03H + 430cc + BMC 3" S3 + Sprężyny 40/40 EIBACH + 19" Oxigin + 321 mm + 2Din |
|
|
|
 |
DANIO


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Damien
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 177 Skąd: Lathom UK
|
Wysłany: 2015-03-31, 05:03
|
|
|
W a6 c6 nie ma radia 2din kolego.
Nazwales zle temat |
_________________ BYLO:
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6 |
|
|
|
 |
Dealer Audi A6 

Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
|
|
 |
mrk303


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Miras
Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 24 Skąd: piotrków tryb
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:57
|
|
|
Zmieniłem konsolę pod 2din i jest git.
Czemu kolego piszesz, że potrzebuję nową obudowę tego stelaża? Czym one się różnią? |
|
|
|
 |
egoonn

Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Imię: kazio
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Cze 2010 Posty: 403 Skąd: Munster
|
Wysłany: 2015-04-01, 20:23
|
|
|
to ze zdjecia jest nie potrzebne do swapa na 2 din |
_________________ ANIMAL |
|
|
|
 |
Berez1991

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Damian
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 26 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2015-04-05, 11:47
|
|
|
egoonn napisał/a: | to ze zdjecia jest nie potrzebne do swapa na 2 din |
Czemu nie jest potrzebne? Ja właśnie próbuje sobie wszystko skompletować żeby było oryginał i wyczytałem ze trzeba zmienić osłonę lewarka oraz obudowę. Nie chce ciąć starej osłony lewarka bo to druciarstwo.
Mrk303 możesz opisać jak Ci poszło z przekładka? Tzn co miałeś a co musiałeś docinać. |
_________________ __________________________________________
1.8 T AEB 150 KM BlowOff + Gwint HR + Sprężyny HR + 19" SEATTLE Black
1.8 T AWT 150 KM + DP 3"+ K03H + 430cc + BMC 3" S3 + Sprężyny 40/40 EIBACH + 19" Oxigin + 321 mm + 2Din |
|
|
|
 |
Dealer Audi A6 

Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
|
|
 |
mrk303


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Miras
Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 24 Skąd: piotrków tryb
|
Wysłany: 2015-04-05, 15:11
|
|
|
Nic nie docinałem. Wszystko jest zrobione cacy.
Potrzebujesz
-konsolę pod 2din
-panel klimatronika pod 2din
-popielniczkę pod 2din
-ramkę na awaryjne pod 2din
Ja osobiście zrezygnowałem póki co z popiołki bo jak ją zamontujesz to znika ci praktycznie całą ta przestrzeń na gadżety, która jest pod popiołką i zostaje mały kawałek. Podobno też trzeba zmienić tą obudowę lewarka skrzyni biegów ale tego jeszcze nie sprawdzałem. Póki co jest ok ale może w jakiś sposób będzie ona kolidowała z popiołką.
Chodzi o to
Jest jeszcze inna bajka z tunelami od nawiewu. W 1din są one montowane w innym miejscu do ramki niż w 2din i tutaj musisz już zrobić jakąś prowizorkę. Ja przymocowałem je plastikowymi opaskami i jest git. Teoretyczne bez mocowania też siedziały stabilnie ale wolałem je jakoś zabezpieczyć.
Jak chcesz jeszcze coś wiedzieć to pisz.
[ Dodano: 2015-04-20, 11:41 ]
Może mi ktoś powiedzieć co jeszcze potrzebuję aby radio siedziało sztywno w kieszeni? Mianowicie gdy je wkładam ma spore luzy po bokach więc mniemam, że jest jeszcze coś potrzebne ale nie wiem co. Jakaś pół kieszeń czy coś?
 |
|
|
|
 |
kompas9

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Damian
Pomógł: 6 razy Wiek: 24 Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 154 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2015-04-21, 21:37
|
|
|
Ten element po lewej |
|
|
|
 |
mrk303


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Miras
Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 24 Skąd: piotrków tryb
|
Wysłany: 2015-04-21, 21:51
|
|
|
Trochę nie czaję. W czym jest różnica między tą konsolą, którą ja pokazałem a tą twoją? Ta twoja po lewo w połączeniu z tym po prawo daje całość czyli tą moją. Chyba jednak nie o to chodzi |
|
|
|
 |
Dealer Audi A6 

Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
|
|
 |
emtezet

Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 75 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-04-27, 10:39
|
|
|
Kolego potrzebujesz półkieszeń montażową do radia -> zdjęcie. |
|
|
|
 |
peres

Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANK
Imię: adrian
Wiek: 26 Dołączył: 08 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: redd
|
Wysłany: 2016-12-12, 21:56
|
|
|
dziś zacząłem zabawę. i mam kilka pytań
- gdzie przykręca się te aluminiowe wsporniki od mocowania stelaża
- natrafiłem gdzieś że trzeba wymienić również część tunelu, tą w kształcie H, może to ktoś potwierdzić?
- tymczasowo będzie radio audi Symphony, muszę je kodować do tylnich głośników bose? |
_________________ s6 c5 avant 4.2 v8 | a4 b7 sline 1.8T | polo 6n2 |
|
|
|
 |
emtezet

Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 75 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-13, 06:44
|
|
|
Tak, musisz wymienić również część tunelu, tą najbliżej deski, inaczej całego kosza nie przykręcisz tak jak fabryka, potrzebne jest dorabianie mocowań. |
|
|
|
 |
Dealer Audi A6 

Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
|
|
 |
peres

Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANK
Imię: adrian
Wiek: 26 Dołączył: 08 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: redd
|
Wysłany: 2016-12-13, 20:13
|
|
|
gdzieś wyczytałem że idzie to przerobić tzn wyciąć konsole 1 din pod 2? |
_________________ s6 c5 avant 4.2 v8 | a4 b7 sline 1.8T | polo 6n2 |
|
|
|
 |
emtezet

Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 75 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-14, 07:03
|
|
|
Tak, sam to kiedyś robiłem tyle że w A3 i powiedziałem sobie że to będzie mój pierwszy i ostatni raz, dlatego też do swojej A6 kupiłem komplet z tunelem dzięki czemu zabawy było znacznie mniej. |
|
|
|
 |
xtalaxx

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Natalia
Dołączyła: 11 Kwi 2018 Posty: 2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2018-04-12, 13:53
|
|
|
Mam pytanie do przekładki, cały panel 2 din podejdzie z automatu na manual ? |
|
|
|
 |
Dealer Audi A6 

Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
|
|
 |
|