Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 Avant] Navi 2din
Autor Wiadomość
mrk303 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Miras
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 24
Skąd: piotrków tryb
Wysłany: 2015-03-25, 15:41   [A6 C5 Avant] Navi 2din

Witam. Kupiłem cały stelaż, kosz, radio symphony oraz panel klimy okazyjnie za 300zł. Radio do rozkodowania ale to już sam ogarnę. Muszę dokupić jeszcze ramkę na awaryjne i popiołkę. Mam takie pytania.
1. Czy potrzebuję coś jeszcze do tej przekładki na 2din? Jak tak to proszę o konkrety.
2. Jakie przelotki muszę kupić aby podłączyć chwilowo to radio symphony oraz jakie do podłączenia nawigacji nie dedykowanej?
3. Czy ta ramka w aso do navi jest uniwersalna i będzie pasowała do każdej 7'?

Posiadam a6 c5 98r
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Berez1991 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Damian
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2015-03-30, 12:19   

1. Potrzebujesz jeszcze osłonę lewarka oraz obudowę stelaża jak na foto.
Jeżeli chodzi o ramkę to wydaje mi się ze powinna pasować, w każdym radiu 2 din jak kupisz to powinna być półkieszeń która będzie na pewno pasować.
_________________
__________________________________________
1.8 T AEB 150 KM BlowOff + Gwint HR + Sprężyny HR + 19" SEATTLE Black
1.8 T AWT 150 KM + DP 3"+ K03H + 430cc + BMC 3" S3 + Sprężyny 40/40 EIBACH + 19" Oxigin + 321 mm + 2Din
 
 
DANIO 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Damien
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 177
Skąd: Lathom UK
Wysłany: 2015-03-31, 05:03   

W a6 c6 nie ma radia 2din kolego.

Nazwales zle temat
_________________
BYLO:
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mrk303 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Miras
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 24
Skąd: piotrków tryb
Wysłany: 2015-04-01, 15:57   

Zmieniłem konsolę pod 2din i jest git.

Czemu kolego piszesz, że potrzebuję nową obudowę tego stelaża? Czym one się różnią?
 
 
egoonn 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Imię: kazio
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 403
Skąd: Munster
Wysłany: 2015-04-01, 20:23   

to ze zdjecia jest nie potrzebne do swapa na 2 din
_________________
ANIMAL
 
 
Berez1991 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Damian
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2015-04-05, 11:47   

egoonn napisał/a:
to ze zdjecia jest nie potrzebne do swapa na 2 din

Czemu nie jest potrzebne? Ja właśnie próbuje sobie wszystko skompletować żeby było oryginał i wyczytałem ze trzeba zmienić osłonę lewarka oraz obudowę. Nie chce ciąć starej osłony lewarka bo to druciarstwo.

Mrk303 możesz opisać jak Ci poszło z przekładka? Tzn co miałeś a co musiałeś docinać.
_________________
__________________________________________
1.8 T AEB 150 KM BlowOff + Gwint HR + Sprężyny HR + 19" SEATTLE Black
1.8 T AWT 150 KM + DP 3"+ K03H + 430cc + BMC 3" S3 + Sprężyny 40/40 EIBACH + 19" Oxigin + 321 mm + 2Din
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mrk303 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Miras
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 24
Skąd: piotrków tryb
Wysłany: 2015-04-05, 15:11   

Nic nie docinałem. Wszystko jest zrobione cacy.
Potrzebujesz
-konsolę pod 2din
-panel klimatronika pod 2din
-popielniczkę pod 2din
-ramkę na awaryjne pod 2din
Ja osobiście zrezygnowałem póki co z popiołki bo jak ją zamontujesz to znika ci praktycznie całą ta przestrzeń na gadżety, która jest pod popiołką i zostaje mały kawałek. Podobno też trzeba zmienić tą obudowę lewarka skrzyni biegów ale tego jeszcze nie sprawdzałem. Póki co jest ok ale może w jakiś sposób będzie ona kolidowała z popiołką.
Chodzi o to


Jest jeszcze inna bajka z tunelami od nawiewu. W 1din są one montowane w innym miejscu do ramki niż w 2din i tutaj musisz już zrobić jakąś prowizorkę. Ja przymocowałem je plastikowymi opaskami i jest git. Teoretyczne bez mocowania też siedziały stabilnie ale wolałem je jakoś zabezpieczyć.


Jak chcesz jeszcze coś wiedzieć to pisz.

[ Dodano: 2015-04-20, 11:41 ]
Może mi ktoś powiedzieć co jeszcze potrzebuję aby radio siedziało sztywno w kieszeni? Mianowicie gdy je wkładam ma spore luzy po bokach więc mniemam, że jest jeszcze coś potrzebne ale nie wiem co. Jakaś pół kieszeń czy coś?

 
 
kompas9 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Damian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 24
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 154
Skąd: łódź
Wysłany: 2015-04-21, 21:37   

Ten element po lewej <okok>
 
 
mrk303 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Miras
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 24
Skąd: piotrków tryb
Wysłany: 2015-04-21, 21:51   

Trochę nie czaję. W czym jest różnica między tą konsolą, którą ja pokazałem a tą twoją? Ta twoja po lewo w połączeniu z tym po prawo daje całość czyli tą moją. Chyba jednak nie o to chodzi ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
emtezet 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 75
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-27, 10:39   

Kolego potrzebujesz półkieszeń montażową do radia -> zdjęcie.
 
 
peres 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANK
Imię: adrian
Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: redd
Wysłany: 2016-12-12, 21:56   

dziś zacząłem zabawę. i mam kilka pytań
- gdzie przykręca się te aluminiowe wsporniki od mocowania stelaża
- natrafiłem gdzieś że trzeba wymienić również część tunelu, tą w kształcie H, może to ktoś potwierdzić?
- tymczasowo będzie radio audi Symphony, muszę je kodować do tylnich głośników bose?
_________________
s6 c5 avant 4.2 v8 | a4 b7 sline 1.8T | polo 6n2
 
 
emtezet 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 75
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-13, 06:44   

Tak, musisz wymienić również część tunelu, tą najbliżej deski, inaczej całego kosza nie przykręcisz tak jak fabryka, potrzebne jest dorabianie mocowań.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
peres 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANK
Imię: adrian
Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: redd
Wysłany: 2016-12-13, 20:13   

gdzieś wyczytałem że idzie to przerobić tzn wyciąć konsole 1 din pod 2?
_________________
s6 c5 avant 4.2 v8 | a4 b7 sline 1.8T | polo 6n2
 
 
emtezet 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 75
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-14, 07:03   

Tak, sam to kiedyś robiłem tyle że w A3 i powiedziałem sobie że to będzie mój pierwszy i ostatni raz, dlatego też do swojej A6 kupiłem komplet z tunelem dzięki czemu zabawy było znacznie mniej.
 
 
xtalaxx 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Natalia
Dołączyła: 11 Kwi 2018
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-12, 13:53   

Mam pytanie do przekładki, cały panel 2 din podejdzie z automatu na manual ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: