Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[a6 c5 2.8 Q] drgania podczas jazdy
Autor Wiadomość
przemkolodz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Przemko
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 41
Skąd: łódź
Wysłany: 2019-10-14, 20:55   

Witam
Ja mam podobny problem z audi a6 c5 quattro.
Po rozpoczęciu jazdy od 50 do 80 km/h caly samochód drży. Po zwiększeniu prędkości trochę przestaje i przy 110 km/h znowu drżenie wraca. Nieważne czy jadę na biegu czy na luzie. Czy mam małe czy duże obroty. Jak dojdę do w/W obrotow to drży.
- Założyłem 3 różne komplety kół oczywiscie wszystkie komplety ten sam rozmiar i marka opon. Na innym samochodzie bez drżenie, u mnie drży przy w/W prędkościach
- wszystkie tarcze i klocki wymienione na nowe
- zaciski wyczyszczone . Tłoczki Nowe. DRŻY
- zawieszenie sprawdzone na stacji diagnostycznej BRAK LUZÓW Samochód DRŻY
- WAŁ wyważony Samochód DRŻY

Już nie mam pomysłów <zalamka>
_________________
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Bomber 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BES
Imię: Dawid
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-11-06, 23:10   

Witam Wszystkich

Z własnych doświadczeń już przy niejednej A6 C5, problem leżał głównie po stornie PRZEGUBÓW WEWNĘTRZNYCH (głównie silniki V6). Największym minusem jest fakt, że nie ma zamienników sensownych firm.
ASO Audi sprzedaje kompletne półosie za kosmiczne pieniądze. +/- 3400zł netto na jedną stronę...

Większości osób które mają problemy z wibracjami, telepaniem budy itp, radzę dokładnie sprawdzić stan przegubów wewnętrznych. (Najprościej, z pozycji kanału złapać za półoś i ruszać góra - dół)

Konkretnie w przypadkach C5 ze skrzynią automatyczną 5HP19, radzę sprawdzić, czy oprócz przegubu wewnętrznego, nie jest czasem luźne łożysko na flanszy (wałek kołnieżowy: 01V409355A ) lub sama flansza. Głównie spotkałem się z przypadkiem zużytych łożysk, lecz jeden kolega wymieniał flanszę.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: