Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 2.7t 187kW USA] logi statyczne
Autor Wiadomość
Speedlatin 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Wiek: 29
Dołączył: 16 Sie 2019
Posty: 3
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-08-16, 17:07   [A6 C5 2.7t 187kW USA] logi statyczne

Witam serdecznie. Poniżej zamieszczam logi statyczne z mojego auta.
Auto pracuje nierówno, szarpie podczas dynamicznej jazdy, nieco mniej na benzynie na LPG dużo bardziej wyczuwalnie.
Z góry dziękuję za pomoc.

Grupa 000: log statyczny PB
http://vaglogi.pl/log-000_3d0s6G.html

Grupa 000: log statyczny LPG
http://vaglogi.pl/log-000_hN9i1.html
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

bendzji 



Model: A4 B7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BLB
Imię: Michał
Pomógł: 412 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6688
Skąd: Września
Wysłany: 2019-08-17, 07:46   

To co wrzuciłeś nic nie da , musisz zrobić:

logi statyczne - 002+033 , korekty z 032

logi dynamiczne - 002+033 , 115+118 , 90+093 , 003+020+021
_________________
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 773
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-08-17, 13:01   

Jak szarpie przy dynamicznej jeździe, pewnie jeszcze najbardziej przy dępnięciu z niskich obrotów, a przy wyższych jest lepiej + lepiej chodzi na Pb, to trzeba obejrzeć świeczki, cewki, kable.
Zrobienie tego co napisał kolega wyżej na pewno podpowie sporo.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Speedlatin 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Wiek: 29
Dołączył: 16 Sie 2019
Posty: 3
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-08-21, 16:24   

Poprawione logi. Mam nadzieję że te są przydatne
http://vaglogi.pl/log-090_093_4a8vd.html PB
http://vaglogi.pl/log-003_032_6NJJL9.html PB
http://vaglogi.pl/log-002_033_50Hh5mN.html PB
http://vaglogi.pl/log-002_033_QIg6F.html LPG
http://vaglogi.pl/log-090_093_q0S31.html LPG
http://vaglogi.pl/log-003_032_lP92j8.html LPG
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 773
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-08-21, 18:33   

Na lpg najprawdopodobniej brakuje paliwa (nie napisałeś który log który dodatkowo w 002+033 statycznym przełącza się paliwa w czasie logu a nie jeden po drugim). Rozrzad chyba mógłby być lepszy ale to potwierdzi bendzji, .
generalnie brakuje najważniejszego. Logów dynamicznych!
 
 
Speedlatin 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Wiek: 29
Dołączył: 16 Sie 2019
Posty: 3
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-08-21, 20:00   

zwonko napisał/a:
Na lpg najprawdopodobniej brakuje paliwa (nie napisałeś który log który dodatkowo w 002+033 statycznym przełącza się paliwa w czasie logu a nie jeden po drugim). Rozrzad chyba mógłby być lepszy ale to potwierdzi bendzji, .
generalnie brakuje najważniejszego. Logów dynamicznych!


Podpisałem które logi to.ktore. nie wiedziałem że w 002+033 przełączać. Podpowiedź czy jeden raz czy w jaki sposób ten lot zrobić to go zrobię. Szczerze to nie wiem jaki jest rozrząd ale robiony był jakieś 20kkm temu bo jest na fakturze. Logi dynamiczne zrobię jak rozluźni się w mojej okolicy a że mieszkam obok Mielna to korki nie pozwalają. A może jest ktoś z niedalekiej okolicy który rzuciłby okiem na auto i może pomógł? Lub ktoś godny polecenia w jakimś warsztacie?
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 773
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-08-22, 00:15   

Statyczny, najlepiej sama grupa 033. Zmieniasz paliwo co około 60s (stoper w tel). LPG,Pb,LPG,Pb. 4minuty ciągłego logu. Zmianę paliwa znaczymy przyciskiem MARK.
Odnośnie rozrząd lepszy nie znaczy, że jest słaby zuzyty czy coś, tylko że źle ustawiony. To nagminne w V6, V8. Ale niech zobaczy bendzji, bo on na tym się lepiej zna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: