A6 C4 AEL Prośba o analizę logów |
Autor |
Wiadomość |
kuba2311

Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Maj 2018 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
PieterB


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABK
Imię: Piotr
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2015 Posty: 523 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-07-23, 07:09
|
|
|
kuba2311, nie znam się za bardzo na tdi, więc być może ktoś mądrzejszy się jeszcze wypowie ale kąt wtrysku to masz raczej do bani, powinno być chyba w granicy 45-60 |
_________________ Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
|
|
|
|
 |
wojciech007

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Imię: Wojtek
Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 593 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2018-07-23, 12:35
|
|
|
Ciężko się czyta te logi w takiej postaci, ale widać, że na pewno turbina nie pompuje tak jak powinna. |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
PieterB


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABK
Imię: Piotr
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2015 Posty: 523 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-07-23, 17:50
|
|
|
wojciech007 napisał/a: | ale widać, że na pewno turbina nie pompuje tak jak powinna. | no faktycznie
wojciech007 napisał/a: | Ciężko się czyta te logi w takiej postaci, | a czemu? jak zjedziesz niżej to są normalne w formie tabelki - jak w większości przynajmniej |
_________________ Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
|
|
|
|
 |
TomA6C6

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 13 Skąd: RLU / RZ
|
Wysłany: 2018-07-23, 22:29
|
|
|
Nie słyszysz podczas jazdy żadnego syczenia/świstu? Możesz poszukać nieszczelności w dolocie. |
|
|
|
 |
kuba2311

Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Maj 2018 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2018-07-23, 22:57
|
|
|
Witam. Dzięki wszystkim za odpowiedź.
Proszę jeszcze o pomoc jeśli ktoś wie od czego mogę zacząć.
Jeśli trzeba to mogę te logi dać w innej formie.
TomA6C6, nie zauważyłem nic takiego. Miesiąc temu odkręcałem kolektor do czyszczenia i po tym zaślepiłem EGR. Te wszystkie węże też zdjąłem, tak samo umyłem. Nie zauważyłem nigdzie dziur. Chociaż chyba wolałbym mieć rurę od dolotu do wymiany. Przynajmniej byłoby po problemie.. |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
wojciech007

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Imię: Wojtek
Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 593 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2018-07-24, 17:14
|
|
|
PieterB napisał/a: | wojciech007 napisał/a: | Ciężko się czyta te logi w takiej postaci, | a czemu? jak zjedziesz niżej to są normalne w formie tabelki - jak w większości przynajmniej | Faktycznie. Wczoraj na innym komputerze mi się nie wyświetlało, ale to może przez blokady serwerów. A zatem jest OK
Co do problemu autora tematu. Czy problem pojawił się samoistnie czy coś było robione przy aucie?
Zapoznaj się również z diagnostyką silników TDI. Instrukcja jest bardzo zrozumiale napisana i wiele po niej możesz wywnioskować. |
|
|
|
 |
kuba2311

Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Maj 2018 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2018-07-26, 13:49
|
|
|
wojciech007, posiadam to audi około dwóch miesięcy. Wiedziałem od początku, że coś jest nie tak. Fajnie jeździ ale to nie to.
Dzisiaj jeszcze raz patrzyłem na podłączenie N75. Wydaję się być ok.
W ogóle to zauważyłem, że nie cyka ten zaworek. Prąd do niego dochodzi, jak dmuchałem w te bolce na wężyki to powietrze przechodzi.
Zaraz się biorę za tłumaczenie z tej niemieckiej strony odnośnie logów, żeby wiedzieć co jest co i jaki jest zakres. |
|
|
|
 |
wojciech007

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Imię: Wojtek
Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 593 Skąd: Ełk
|
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|