Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C4 AEL Prośba o analizę logów
Autor Wiadomość
kuba2311 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 3
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-07-23, 00:17   A6 C4 AEL Prośba o analizę logów

Witam.
Wykonałem wczoraj logi w swoim Audi. Proszę o ocene.
Chciałem sobie zobaczyć bo wydaję mi się, że auto jest słabe i przede wszystkim po przekroczeniu 3 tys obrotów strasznie dymi.

Grupa 000
000 statyczne
000 basic
000 dynamiczne

Grupa 001
001 statyczne
001 basic
001 dynamiczne

Grupa 003

003 statyczne
003 basic
003 dynamiczne

Grupa 007

007

Grupa 008

008 dynamiczne

Grupa 010

010 dynamiczne

Grupa 011

011 statyczne

011 dynamiczne

Gruoa 013

013
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
PieterB 



Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABK
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 437
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-07-23, 08:09   

kuba2311, nie znam się za bardzo na tdi, więc być może ktoś mądrzejszy się jeszcze wypowie ale kąt wtrysku to masz raczej do bani, powinno być chyba w granicy 45-60
_________________
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
 
 
wojciech007 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Imię: Wojtek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 549
Skąd: Ełk
Wysłany: 2018-07-23, 13:35   

Ciężko się czyta te logi w takiej postaci, ale widać, że na pewno turbina nie pompuje tak jak powinna.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
PieterB 



Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABK
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 437
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-07-23, 18:50   

wojciech007 napisał/a:
ale widać, że na pewno turbina nie pompuje tak jak powinna.
no faktycznie
wojciech007 napisał/a:
Ciężko się czyta te logi w takiej postaci,
a czemu? jak zjedziesz niżej to są normalne w formie tabelki - jak w większości przynajmniej
_________________
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
 
 
TomA6C6 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: RLU / RZ
Wysłany: 2018-07-23, 23:29   

Nie słyszysz podczas jazdy żadnego syczenia/świstu? Możesz poszukać nieszczelności w dolocie.
 
 
kuba2311 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 3
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-07-23, 23:57   

Witam. Dzięki wszystkim za odpowiedź.
Proszę jeszcze o pomoc jeśli ktoś wie od czego mogę zacząć.
Jeśli trzeba to mogę te logi dać w innej formie.

TomA6C6, nie zauważyłem nic takiego. Miesiąc temu odkręcałem kolektor do czyszczenia i po tym zaślepiłem EGR. Te wszystkie węże też zdjąłem, tak samo umyłem. Nie zauważyłem nigdzie dziur. Chociaż chyba wolałbym mieć rurę od dolotu do wymiany. Przynajmniej byłoby po problemie..
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
wojciech007 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Imię: Wojtek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 549
Skąd: Ełk
Wysłany: 2018-07-24, 18:14   

PieterB napisał/a:
wojciech007 napisał/a:
Ciężko się czyta te logi w takiej postaci,
a czemu? jak zjedziesz niżej to są normalne w formie tabelki - jak w większości przynajmniej
Faktycznie. Wczoraj na innym komputerze mi się nie wyświetlało, ale to może przez blokady serwerów. A zatem jest OK

Co do problemu autora tematu. Czy problem pojawił się samoistnie czy coś było robione przy aucie?
Zapoznaj się również z diagnostyką silników TDI. Instrukcja jest bardzo zrozumiale napisana i wiele po niej możesz wywnioskować.
 
 
kuba2311 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 3
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-07-26, 14:49   

wojciech007, posiadam to audi około dwóch miesięcy. Wiedziałem od początku, że coś jest nie tak. Fajnie jeździ ale to nie to.
Dzisiaj jeszcze raz patrzyłem na podłączenie N75. Wydaję się być ok.
W ogóle to zauważyłem, że nie cyka ten zaworek. Prąd do niego dochodzi, jak dmuchałem w te bolce na wężyki to powietrze przechodzi.
Zaraz się biorę za tłumaczenie z tej niemieckiej strony odnośnie logów, żeby wiedzieć co jest co i jaki jest zakres.
 
 
wojciech007 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Imię: Wojtek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 549
Skąd: Ełk
Wysłany: 2018-07-26, 15:32   

Nic nie musisz tłumaczyć. Tutaj masz wszystko wyjaśnione:
http://www.audiklub.org/f....php?f=&t=53752
A zaworek N75 możesz sprawdzić poprzez Vaga.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: