Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szalony
2014-01-07, 19:43
[A6 C4 2.5tdi AAT] Problem z połączeniem
Autor Wiadomość
franklin


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1992
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 63
Skąd: Warszawa/Latchorzew
Wysłany: 2009-03-08, 12:03   [A6 C4 2.5tdi AAT] Problem z połączeniem

Witam,

A wiec tak. Interfejs od Viakena, program Vag-com 3.11, i w swojej audiczce mogę połączyć się tylko z ABS-em.
Natomiast biorę kabel OBD II, wpinam się w GOLFA IV braciaka, i śmiga po sterownikach jak ta lala. Czemu z moją furą się nie łączy. Dodam że jak próbuje wejść w silnik czy inne sterowniki to zaczyna mrugać kontrolka CHECK (jak by sygnalizowała przesył danych, a tu dupa).
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Kubamat 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 31
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-03-11, 10:13   

A jaką dokładnie masz wersję?

Ja mam 311.2 i normalnie wszystko się łączy (nie mogę tylko skasować inspekcji :-( )

Acha, interfejs mam na OBDII, a do tego przejściówka na OBDI.
_________________
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT] :-)
 
 
franklin


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1992
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 63
Skąd: Warszawa/Latchorzew
Wysłany: 2009-03-11, 11:09   

Ja też mam 311.2. Próbowałem również polskim vagiem i też nic. Używam przejściówki z OBDII na OBDI. Zastanawiam się czy problem nie leży w przejściówce z RS232 na USB??? Ale niby pod Golfa IV normalnie się podłączam. o co tu halo??
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Kubamat 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 31
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-03-11, 11:53   

Ja korzystam z adaptera na COMie a nie na USB, może w tym jest jakaś różnica...?
_________________
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT] :-)
 
 
toms001 



Model: S6 Plus C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 163
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-03-11, 18:41   

Niektóre ECU, zwłaszcza starsze mają problemy z wejściem innym niż COM.
_________________
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang

DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)
 
 
columb 



Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 177
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-03-11, 19:53   

a u mnie przez usb wchodzi wszedzie oprocz Komfortu i licznika przez co nie moge wykasowac inspekcji. Dlaczego??
_________________
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Kubamat 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 31
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-03-11, 20:02   

No z licznikiem to nie jesteś jedyny, mam to samo, gdzieś słyszałem, że może to być spowodowane kręceniem licznika
_________________
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT] :-)
 
 
toms001 



Model: S6 Plus C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 163
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-03-11, 20:26   

Z kasowaniem inspekcji w c4 też jest czasem cyrk, ale i to da się zrobic.
Bardzo poręczny w tym przypadku jest VW Tool lub interfejs HEX.
_________________
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang

DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)
 
 
franklin


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1992
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 63
Skąd: Warszawa/Latchorzew
Wysłany: 2009-03-12, 08:53   

Siema!

Dzwoniłem do sprzedawcy, powiedział, że w tych samochodach są niby sterowniki od silnika pod które trzeba połączyć sie interfejsem który to z kolei pracuje na DOS-ie.
Powiedzcie jak to działa, czy w takim przypadku vag-com jest nadal potrzebny??
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
toms001 



Model: S6 Plus C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 163
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-03-12, 11:00   

Brednie.


Poszukaj na necie programu VW Tool i za pmocą swojego interfejsa bez problemu skasujesz inspekcję.
_________________
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang

DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)
 
 
franklin


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1992
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 63
Skąd: Warszawa/Latchorzew
Wysłany: 2009-03-12, 12:58   

Dzięki za podpowiedź. Poszukam ściągnę i spróbuje. Mam jeszcze prośbę. Czy może ktoś przesłać link lub całego waga 311 lub 409, tylko że w tej niby pełnej wersji żeby adaptacje działały??
Dziękuje tak mocno jak przyspiesza 4.2Q :-D
 
 
Limp_dick
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-13, 13:04   

Kubamat napisał/a:
No z licznikiem to nie jesteś jedyny, mam to samo, gdzieś słyszałem, że może to być spowodowane kręceniem licznika


Od kręcenia licznika to raczej na pewno nie. Mam C4 '97 od nowości (nakrecone tylko 230.000 :-D ). Z poprawnym połączeniem z licznikiem też często problemy mam (chociaż inspekcje w miarę bezproblemowo da się modyfikować).
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
robak26 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 1338
Skąd: Płock
Wysłany: 2009-10-23, 16:50   

Witam.
Mam również problem ze skasowaniem inspekcji.
Podejrzewam ,że grzebał ktoś przy przebiegu.
To barany.
Już powinni się nauczyć, że nikt nie patrzy w piętnastoletnim aucie na przebieg.
Chociaż może i tacy są.
Pozdro.
 
 
Nuras 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BCZ
Imię: Andrzej
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 41
Skąd: Kamień Pomorski
Wysłany: 2015-08-02, 19:53   

Ja mam 2 audiki a6 c4 2.5 ael oba 96r. i w kręconym nie mogę połączyć w żaden sposób z zegarami a w niekręconym bez problemu kasuję inspekcję więc coś musi być na rzeczy. Barany przy tej operacji coś tam uszkadzają chyba.
_________________
A6 C4 Quattro Rulez ;) i c5 Allroad;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: