Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4 2,5 TDI AAT] Problem z 4-biegowym automatem
Autor Wiadomość
PAGOR 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 342
Skąd: BIERUń STARY/ŚLĄSK
Wysłany: 2009-03-26, 22:52   [A6 C4 2,5 TDI AAT] Problem z 4-biegowym automatem

witam

Mam problem ze skrzynią czasem się zawiesi i nie chce wrzucić 3 biegu, muszę się zatrzymać zgasić samochód i jak odpale to chodzi... dodam że dzieje się to sporadycznie rzadko.

VAG pokazuje coś takiego:

Controller: 4A0 927 156 S
Component: AG4_GETRIEBE 01K D73
Coding: PMC 0
Shop #: 0260002338
2 Faults Found:
00652 - Gear Monitoring
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
00526 - Brake Light Switch-F
29-00 - Short to Ground

Nawet po przetłumaczeniu nie bardzo kumam o co chodzi, tzn. wyczytałem tylko że coś z przełącznikiem świateł hamulców ( że niewłaściwy sygnał ) :-/

może ktoś wie o co chodzi??

pozdro
_________________
PAGÓR
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
PAGOR 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 342
Skąd: BIERUń STARY/ŚLĄSK
Wysłany: 2009-03-27, 19:09   

niewiele mi to pomogło, ma ktoś może jakieś pomysły jeszcze i sposób na rozwiązanie?? :-/
_________________
PAGÓR
 
 
andrzej12 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Automat
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 22
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2009-03-27, 19:57   

Witam kolegę :-D wyłącznik świateł hamowania ,to nie jest przypadkiem ten koło pedału hamulca,chyba chodzi o ten czteropinowy, który odpowiada za sygnał do skrzyni podczas hamowania.Niewiem czy to napewno to,ale mam taką samą skrzynię w swoim autku i miałem podobną sytuację,ale u mnie była przełamana wiązka z kablami przy tylnej klapie i komp od skrzyni łapał błędy i skrzynia wchodziła w tryb awaryjny tak jak u ciebie.Wtedy właśnie znachor od skrzyni skierował mnie na ten wyłącznik świateł hamowania,który prawdopodobnie często szwankuje i trzeba wymieniać,no ale diagnoza vagiem wskazała na tą wiązkę i zwarcie do masy,niewim czy coś pomogłem ale zwróć na to uwagę.Pozdrawiam.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
PAGOR 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 342
Skąd: BIERUń STARY/ŚLĄSK
Wysłany: 2009-03-27, 20:29   

no kolego diagnoza Vagiem wykazała błąd sygnału wyłącznika świateł hamowania więc może to jest to, teraz pozostaje kwestia ile takie ustrojstwo może kosztować i czy dostanę to gdzieś poza ASO <hmm>

a powiedz mi jeszcze o którą wiązke chodzi przy tylnej klapie bo ostatnio miałem problem (w sumie mam nadal) z wilgocią w bagażniku i może ma to jakiś związek z tym wszystkim ...
_________________
PAGÓR
 
 
andrzej12 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Automat
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 22
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2009-03-28, 09:11   

Witam, :-) ja mam avanta a ty sedana,u mnie wiązka znajduje się w lewym górnym rogu klapy i widać ją po otwarciu klapy,ale ogólnie kable do świateł stop i inne są gdzieś w bagażniku u mnie w tej wiązce był kabel do trzeciego światła na szybie i to on tam broił,wyłącznik świateł stopu kosztuje w aso około 120zl.i tylko taki radzą kupować.Są tam dwa dwu pinowy,i cztero pinowy,u mnie wszyscy wskazywali na ten cztero pinowy co potwierdzali też i w aso.Ale zanim wydasz kasę radziłbym ci podjechać do jakiegoś szpeca od automatów i podpytać jeszczę.Jeżeli błąd po skasowaniu wraca to pewnie chodzi właśnie o ten wyłącznik,u mnie nie powrócił ale wyszła właśnie przerwa,czy zwarcie i właśnie wtedy elektryk zjażył tą wiązkę,no i jeszcze ci powiem że po usunięciu usterki błąd sam niechciał się zresetować musiałem podłaczać pod vaga,po tym zrobiłem już 20tyś km i jest ok.Pozdrawiam :-D i życzę powodzenia,napisz jak się z tym uporasz.
 
 
PAGOR 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 342
Skąd: BIERUń STARY/ŚLĄSK
Wysłany: 2009-03-28, 10:10   

ok dzięki za podpowiedzi w poniedziałek będę z tym walczył, ehhh "kochane" automaty hehhe :-P
_________________
PAGÓR
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: