Ogłoszenie |
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.
|
Przesunięty przez: RomanS 2013-05-24, 18:54 |
[A6 All] Nierówne zużycie klocków hamulcowych |
Autor |
Wiadomość |
Paluch85

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARE
Imię: Wojtek
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 73 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-10-24, 16:05 [A6 All] Nierówne zużycie klocków hamulcowych
|
|
|
Witam.
Co może być przyczyną nierównego zużycia tylnych klocków hamulcowych
Tydzień temu zmieniłem tylne klocki hamulcowe (TRW) w mojej audi - A6 2003 rok 2.4. - i co widzę po tygodniu? lewy tylny klocek ma może ok 3mm natomiast prawy jak nowy.
Gdzie szukać przyczyny? |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
Paluch85

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARE
Imię: Wojtek
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 73 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-10-24, 19:30
|
|
|
Wezmę jutro go na lewar i zobaczę czy tłoczek nie trzyma, myślę, że to może byc przyczyną bo faktycznie koło mi grzeje mocno i chyba nawet słychać lekkie tarcie.
A czym posmarować ewentualnie tłoczek? mam taki smar- grafit, może być? czy to jakies specjalne zestawy naprawcze są? |
|
|
|
 |
Paluch85

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARE
Imię: Wojtek
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 73 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-10-25, 16:03
|
|
|
Przyczyna okazała się jeszcze inna, źle założone kolocki
Klocek wewnętrzny źle się ułożył w zacisku i finał jest taki, że jeden klocek zfazowany do maxa a drugi może i równo ale do zera. Tak to jest jak się nie umie a się zabiera heh.
Dzięki za info. Może temat się kiedyś przyda komuś. |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
jendruch2

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 8 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2010-10-25, 17:27
|
|
|
ja mialem tak samo ale w pore sie spodzialem ,troche podczyscilem klocek sie ulozyl i wszystko jest ok |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|