Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[a6 all] jaka grubosć ori lakieru?
Autor Wiadomość
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 15:25   

aha. większość ma 170 z hakiem ale była robiona korekta przeze mnie :) a wnęki jeżeli mają niecałe 80 ok?
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
igo_89 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Igor
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 536
Skąd: Ostrowiec Św/Warszawa
Wysłany: 2011-06-07, 18:07   

Wnęki według mnie tez powinny mieć 200 mikronów jeżeli wyjeżdża z fabryki to wszędzie ma tą sama grubość chyba że we wnękach dają inną grubość. Musisz zapytać w ASO.
 
 
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 21:06   

Wnęki powinny mięć mniej niż 100 i tego jestem pewien :)
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 21:23   

o ile dobrze pamiętam to wszędzie mam 75mikronów. mierzyłeś może na swojej lakier?
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 21:34   

dlaczego mnie to nie dziwi. chyba każdy woli spać spokojnie :> mam teraz za dużo wolnego czasu i biegałem po sąsiadach z miernikiem.
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
vipkwiecien 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 237
Skąd: radom
Wysłany: 2011-11-21, 11:10   

To ja koledzy dorzuce swoje 3 grosze:)
A6 C5 2000r. Jestem pierwszym wł. w pl, auto w tamtym roku przyprowadzone z UK. Ostatnio mierzyłem cały samochod profesjonalnym miernikiem grubości powłoki lakierniczej.
Dach wyszedł mi 125-130uM, cala reszta 130-180uM. Miałem wymieniana prawa tylnia ćwiartkę - na całości grubość 130uM (prawdopodobnie nowy niemalowany element był wstawiany. w miejscu gdzie było łączenie i szpachlowanie wywaliło mi 430uM
i to jedynie na tym elemencie widać ze był malowany. Cała reszta wydaje sie być oryginalna
Co do pomiarów - sprawdzać należy wyłacznie płaskie powierzchnie - jesli jest powierzchnia zaokrąglana to czujnik nie przylega cała powierzchnia do metalu przez co może zawyżać pomiar
_________________
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Walle 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-12, 13:45   

Mądrze przeprowadzone polerowanie nie wpływa źle na lakier, zazwyczaj zdejmuje się 2-5 mikronów przy mechanicznej polerce. 5 to już dużo.

Lakier o grubości 150-200 w C6 to efekt powtórnego malowania (np. zamalowane rysy). To nic złego oi nie ma nad czym płakać. Oryginalna grubość jest różna w zależności od tego, czy jest to akryl, czy metalik. Wnęki mają cieńszą warstwę lakieru.
 
 
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2013-02-13, 19:13   

Walle napisał/a:
w zależności od tego, czy jest to akryl,

Akrylami już aut się nie lakieruje ,może TATA ale Audi na pewno nie ;) Wszystko idzie w 2 komponentach ,tzn na wszystkie kolory bazowe bez względu czy to metalizowane czy gładkie jest nakładana warstwa lakieru bezbarwnego :)
A tak przy okazji to niemieckie auta co prawda kosztują ale są jeszcze lakierowane dość grubą warstwą ,koreany to jest dopiero masakra. Na drzwiach od wewnątrz przebija szary podkład często :|
Ostatnio zmieniony przez Voytec 2013-02-13, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
daniel1997 



Model: VW T5
Zasilanie: Diesel
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BNZ
Imię: Daniel
Pomógł: 173 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5100
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-02-13, 19:19   

Voytec, masz racje <okok> kolega ma subaru forester (japan) kupił nowe w 2009 roku i wneki masakra zawiasy nie domalowane podkład przebija.
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Nowy Projekt VW T5

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
herbu 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Bartek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 99
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-10-28, 18:22   

Oryginalnie A6C5 ma 80 do 100. Do 200 można jeszcze przyjąć, że była to poprawka lakiernicza, bez szpachli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: