Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Maglownica
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[a6 all] jaka grubosć ori lakieru?
Autor Wiadomość
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 16:25   

aha. większość ma 170 z hakiem ale była robiona korekta przeze mnie :) a wnęki jeżeli mają niecałe 80 ok?
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
igo_89 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Igor
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 530
Skąd: Ostrowiec Św/Warszawa
Wysłany: 2011-06-07, 19:07   

Wnęki według mnie tez powinny mieć 200 mikronów jeżeli wyjeżdża z fabryki to wszędzie ma tą sama grubość chyba że we wnękach dają inną grubość. Musisz zapytać w ASO.
 
 
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 22:06   

Wnęki powinny mięć mniej niż 100 i tego jestem pewien :)
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 22:23   

o ile dobrze pamiętam to wszędzie mam 75mikronów. mierzyłeś może na swojej lakier?
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 22:34   

dlaczego mnie to nie dziwi. chyba każdy woli spać spokojnie :> mam teraz za dużo wolnego czasu i biegałem po sąsiadach z miernikiem.
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
vipkwiecien 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 237
Skąd: radom
Wysłany: 2011-11-21, 11:10   

To ja koledzy dorzuce swoje 3 grosze:)
A6 C5 2000r. Jestem pierwszym wł. w pl, auto w tamtym roku przyprowadzone z UK. Ostatnio mierzyłem cały samochod profesjonalnym miernikiem grubości powłoki lakierniczej.
Dach wyszedł mi 125-130uM, cala reszta 130-180uM. Miałem wymieniana prawa tylnia ćwiartkę - na całości grubość 130uM (prawdopodobnie nowy niemalowany element był wstawiany. w miejscu gdzie było łączenie i szpachlowanie wywaliło mi 430uM
i to jedynie na tym elemencie widać ze był malowany. Cała reszta wydaje sie być oryginalna
Co do pomiarów - sprawdzać należy wyłacznie płaskie powierzchnie - jesli jest powierzchnia zaokrąglana to czujnik nie przylega cała powierzchnia do metalu przez co może zawyżać pomiar
_________________
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Walle 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-12, 13:45   

Mądrze przeprowadzone polerowanie nie wpływa źle na lakier, zazwyczaj zdejmuje się 2-5 mikronów przy mechanicznej polerce. 5 to już dużo.

Lakier o grubości 150-200 w C6 to efekt powtórnego malowania (np. zamalowane rysy). To nic złego oi nie ma nad czym płakać. Oryginalna grubość jest różna w zależności od tego, czy jest to akryl, czy metalik. Wnęki mają cieńszą warstwę lakieru.
 
 
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 616
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2013-02-13, 19:13   

Walle napisał/a:
w zależności od tego, czy jest to akryl,

Akrylami już aut się nie lakieruje ,może TATA ale Audi na pewno nie ;) Wszystko idzie w 2 komponentach ,tzn na wszystkie kolory bazowe bez względu czy to metalizowane czy gładkie jest nakładana warstwa lakieru bezbarwnego :)
A tak przy okazji to niemieckie auta co prawda kosztują ale są jeszcze lakierowane dość grubą warstwą ,koreany to jest dopiero masakra. Na drzwiach od wewnątrz przebija szary podkład często :|
Ostatnio zmieniony przez Voytec 2013-02-13, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
daniel1997
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-13, 19:19   

Voytec, masz racje <okok> kolega ma subaru forester (japan) kupił nowe w 2009 roku i wneki masakra zawiasy nie domalowane podkład przebija.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
herbu 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Bartek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 96
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-10-28, 18:22   

Oryginalnie A6C5 ma 80 do 100. Do 200 można jeszcze przyjąć, że była to poprawka lakiernicza, bez szpachli.
 
 
grzechas_audi 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: grzechas
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 21
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-02-12, 22:58   

odświeżę temat i napisze wam drodzy forumowicze tak: audi ma jedne z najgrubszych i najtwardszych lakierów dostępnych w fabrycznie produkowanych samochodach, natomiast co do grubości jakie można uznać za oryginalną powłokę lakierniczą dopuszcza się nawet wartość do 450uM wszystko zależy gdzie i na jaki rynek samochód był wyprodukowany np niemcy-włochy. Więc jak znacie Pana Henia który maluje w garażu i wam powiedział że 300uM to na pewno krzywe bite i h... to faktycznie "musi tak byc". Dane mam potwierdzone od osoby która pracuje w audi w de i dodam że nie w salonie. Poza tym w dzisiejszych czasach specjaliści (nie mówię o przysłowiowym Panu Heniu) są w stanie tak pomalować auto że wartości będą wychodzić jak oryginał a auto będzie zdjęte z drzewa z kilogramami szpachli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: