Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3.0 CDUD TURBO
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10388
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-08-22, 21:01   

Lepiej nie wiedzieć :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
yarowsc 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUD
Imię: Jarek
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 757
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-08-22, 22:18   

Slawekm1978 napisał/a:
Witam. jaki jest calkowity koszt wymiany turbiny w aso ?


jak masz za gruby portfel, zadzwoń sam i zapytaj
_________________
K 1300 S
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 502
Skąd: Germany
Wysłany: 2019-08-23, 09:45   

Koledzy jak sie sprawuje wasze turbo w modelu 3.0 TDI? U mnie jest nadzwyczaj głośne. Buczy przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Wydaje mi się że jeśli silnik jest gorący to jest to bardziej słyszalne. Dodam że w kabinie czuć niekiedy zapach nie przepracowanego oleju. <wnerw>
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
UneeK 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 489
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2019-08-23, 21:44   

U mnie pracuje normalnie, tzn. nie mam żadnych objawów opisywanych przez Ciebie.
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 502
Skąd: Germany
Wysłany: 2019-08-31, 09:45   

Koledzy, tak jak sobie obiecałem zabieram się za turbo bo strasznie buczy. Zdemontowałem intercooler i od strony turbo jest ładnie sucho i nie ma oznak oleju. Jestem zadowolony że uszczelniacz od turbiny jest jeszcze w dobrym stanie. Liczyłem że będzie tam dużo oleju. Natomiast od strony przepustnicy jest już inaczej. Węże dolotowe są pobryzgane olejem, w wężu na przegięciu jest już niewielka ilość oleju, czujnik doładowania turbo jest zabryzgany olejem. Nie wiem czy to on właśnie nie broił sterowaniem mojego turbo. Diagoza jest taka że mogę tylko usunąć nadmiar całego oleju i ewentualnie wymienić czujnik (03G 906 051E).

Pytanie moje jest takie, skąd się ten olej tam dostaje i czy warto w tym przypadku zablokować-zatkać rurkę zaworu EGR. Sam nie wiem co robić. Olej dostaje się tylko tamtędy.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-31, 10:01   

tobi71 napisał/a:
Pytanie moje jest takie, skąd się ten olej tam dostaje
Odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej. O ile faktycznie w intercoolerze jest sucho.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 502
Skąd: Germany
Wysłany: 2019-08-31, 10:06   

Intercooler jest cały suchy.

[ Dodano: 2019-08-31, 10:07 ]
Jak się do tego zabrać, puki jest wszystko na wierzchu. Brak intercoolera, zderzaka oraz węży.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
berater 


Model: Q7
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Zbyszek
Dołączył: 07 Wrz 2019
Posty: 1
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2019-09-10, 09:46   

Ktoś pytał o koszty wymiany turbiny do 3.0 TDI w ASO.
Jako ciekawostkę podam koszt całej usługi (turbo + wymiana) w Niemczech, ze stycznia b.r. (mam kopię faktury)
Uwaga ! siedzicie? - 3700 EURO. :shock:
_________________
Aktualnie VW TOUAREG 3.0 TDI tiptronic 2013
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 502
Skąd: Germany
Wysłany: 2019-09-12, 07:41   

Koledzy jak się dostać za pomocą VCDS-a do kontroli turbiny. Chciałbym zrobić nastawy podstawowe i gdzie podglądnąc w jakiej kondycji jest nastawnik turbo i całe to turbo. Auto jedzię, nigdy nie było żadnych błędów lecz im jest bardziej silnik nagrzany to dzwięki z turbiny są bardziej głośne, jest słyszalne wycie. Dodam jeszcze że zauważyłem ostatnio że ubywa oleju i to chyba za dużo.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: