Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
2.7 biturbo długo kręci zanim zapali
Autor Wiadomość
Ksawierek123 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Hubert
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 2015-02-01, 19:03   2.7 biturbo długo kręci zanim zapali

Witam. Jestem nowy na forum więc z góry przepraszam za błędy. Pacjęt to A6 C5 2.7 biturbo AJK od niedawna z LPG KME NEVO wtryskami hanna gold i dwa reduktory (parowniki). Problem polega na tym, że auto czy to po nocy czy to po 30 minutowym postoju musi pokręcić z 20 do 30 sekund zanim zaskoczy. Przed montażem LPG też tak było więc prosiłem gazownika polecanego na lpg forum (DC Auto Paweł Piekut) aby zerknął co i jak. Stwierdził że czasami jest wypadanie zapłonów więc wymienił nowe świece na DENSO i zamontował LPG. Po wymianie świec wypadanie nadal występuje a poza tym brak jakichkolwiek błędów. Auto ma przejechane około 220 tysięcy i Gazownik stwierdził że mogą to być wydarte wałki rozrządu (pierwszy raz o czymś takim słysze w tym silniku) I ja i poprzedni właściciel użytkujemy to auto na oleju 5w30 ja na motulu X-clean+ wcześniej był castrol. Mam jakie takie pojęcie o mechanice jednakże jest to moje pierwsze auto benzynowe więc proszę o jakieś sugestie od czego by tu zacząć sprawdzanie auta.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 514
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2015-02-01, 19:21   

Jeśli przed montażem lpg tez tak było to lpg można wykluczyć jako winowajce choć bardzo często instalacja tez powoduje takie objawy, błedy jakies sa w sterowniku?
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
Ksawierek123 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Hubert
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 2015-02-01, 20:45   

Oprocz wypadania zaplonow nie ma nic. Martwią mnie tylko te swiece denzo co zalozyl ten gazownik bo to podobno sa jakies uniwersalne do audi. Model swiec TT. Myslalem ze moze to cewki ale oazda po kolei odlaczalem to silnik przygasa wiec cewki ok.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 514
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2015-02-01, 21:02   

Denso tt to nie jest najlepszy pomysł, załóż dedykowane do silnika ngk.
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
Ksawierek123 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Hubert
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 2015-02-01, 21:19   

Ale ogolnie przed wymianą swiec też ciężko palił tylko nic mi nie bylo wiadomo o wypadaniu zaplonow. No ale wymienie je na te ngk bo ja tez jestem zdania ze jak cos jest do wszystkiego to jest do d... Zastanawia mnie jeszcze pompka paliwowa bo poprzedni wlasciciel wiecznie jezdzil na rezerwie moze ta cos nie domaga tyle ze jak auto juz odpali i po chwili je zgasze i odpalam to juz pali ladnie tylko jak postoi to ma problem. A i na lpg i na Pb moc jest ta sama zadnej różnicy. Filtr paliwa wymienilem na manna i filtr powietrza też (tu zalozylem dedykowany k&n) a co sadzicie o teori gazownika ze moga to byc wydarte walki rozrzadu? W 2.5 TDI to o tym slyszalem ale w jednostkach benzynowych audi to nigdy
 
 
yaszczur 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Pomógł: 41 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 691
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-02-02, 20:59   

Ksawierek123 napisał/a:
Problem polega na tym, że auto czy to po nocy czy to po 30 minutowym postoju musi pokręcić z 20 do 30 sekund zanim zaskoczy.

Sprawdź: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=53787
Często uwalony czujnik daje takie objawy.

Łukasz13 napisał/a:
Denso tt to nie jest najlepszy pomysł, załóż dedykowane do silnika ngk.

Zrobiłem na takich już 30k km i żadnych problemów. Na NGK też się można przejechać, to już nie ta jakość co kiedyś.

Ksawierek123 napisał/a:
Ale ogolnie przed wymianą swiec też ciężko palił tylko nic mi nie bylo wiadomo o wypadaniu zaplonow. No ale wymienie je na te ngk bo ja tez jestem zdania ze jak cos jest do wszystkiego to jest do d...

Skoro wcześniej problem też występował, to zostaw je póki co w spokoju, są nowe, to trochę polatają.

Ksawierek123 napisał/a:
Zastanawia mnie jeszcze pompka paliwowa bo poprzedni wlasciciel wiecznie jezdzil na rezerwie moze ta cos nie domaga tyle ze jak auto juz odpali i po chwili je zgasze i odpalam to juz pali ladnie tylko jak postoi to ma problem.

Gdyby pompa nie domagała, to objaw byłby ciągły, silnik by szarpał, gasł itp.

Ksawierek123 napisał/a:
co sadzicie o teori gazownika ze moga to byc wydarte walki rozrzadu?

Wątpliwa sprawa, z resztą wystarczy zrzucić dekle i wszystko będzie jak na dłoni.
Możesz też zrobić logi, wrzucić na forum i ktoś podpowie, co tam widać.
_________________
Pozdrawiam...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Ksawierek123 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Hubert
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 2015-02-03, 09:47   

A o co chodzi z tymi logami? W jaki sposób się to robi? Czujnik temp. wymieniłem na nowy oryginalny bo wskazówka mi nie dochodziła do 90 jednakże nie potrzebnie bo winny jest termostat
A możliwe jest że jeżeli temperatura nie dochodzi do 90 przez termostat właśnie to też tak będzie? Termostat zamierzam wymienić przed przyszłą zimą razem z rozrządem

[ Dodano: 2015-02-03, 14:43 ]
A co sądzicie o tym wypadaniu zapłonów, bo moim zdaniem przed wymianą świec tego nie zauważałem a teraz faktycznie co jakiś czas silnik na biegu jałowym tak jak by trochę kulał. Po prze gazówce jest ok i za jakiś czas znów to samo. Może to te czujniki od wzmocnienia iskry co są na filtrze powodują te wypadanie zapłonów? Nie wiem do końca co to są te logi i jak to zrobić. Może ktoś jest z okolic pułtuska co pomógł by mi te logi opanować
 
 
Jedi17 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 04 Sie 2017
Posty: 14
Skąd: Orzechowo
Wysłany: 2018-02-15, 08:31   

Trochę odgrzebię kotleta, ale miałem identyczne objawy- kłopoty z odpalaniem i wypadanie zapłonów.
Winny okazał się regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej :)

Tak na przyszłość, może komuś to pomoże.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: