Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
2,5 TDI AAT- prośba o analize logów
Autor Wiadomość
Maszto 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 8
Skąd: Gliwice/ Drogomyśl
Wysłany: 2012-07-13, 17:39   2,5 TDI AAT- prośba o analize logów

Jako że miałem dzisiaj chwilkę czasu na parkingu i akurat laptopa w Torbie wykonałem logi statyczne. Proszę serdecznie o ocenę logów ;-) (Auto kopci pod obciążeniem na siwo/niebiesko, turbina wymieniona i dalej to samo)

MS
Log (0 - 000,001,003)
Log (1 - 007,011,013,007,011,013)

BS
Log (2 - 001)
Log (3 - 003)
Log (4 - 000)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
michok 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Michał
Pomógł: 30 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 466
Skąd: Warszawa/Terespol
Wysłany: 2012-07-13, 19:53   

kolego jak mozesz to loguj tylko 1 grupe na raz.

przed zrobieniem 003 przygazuj troszke. EGR ma miec ok 40-50. jezeli jest wiecej to niestety nie dziala poprawnie.
_________________
Bylo :
Skoda Felicja 1997 1.9D kombi
A6 C5 2001 2.5 TDI AKN+FWD+TIP ( Szrot... )
Jest : 2.0 z lpg :)
 
 
Maszto 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 8
Skąd: Gliwice/ Drogomyśl
Wysłany: 2012-07-13, 22:49   

Egr odłączony, więc może dlatego.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
michok 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Michał
Pomógł: 30 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 466
Skąd: Warszawa/Terespol
Wysłany: 2012-07-16, 10:31   

Kolego wg tego co znalazlem to masz delikatnie na niskie obroty na jalowym ( masz 33, a powinno byc od 36-43 ).

poczatek wtrysku do poprawy, dziurawy dolot ?


w logu 000 w ostatniej kolumnie masz 115-120 a powinno od 45-70

Do tego chyba slabo Ci alternator laduje aku.

p.s. jak mozesz zrob dynamiczne i loguj pojedynczo. czytelniej + wiecej danych ( chyba, ze ktos widzi jakies ale przed zrobieniem dynamicznych.... )
_________________
Bylo :
Skoda Felicja 1997 1.9D kombi
A6 C5 2001 2.5 TDI AKN+FWD+TIP ( Szrot... )
Jest : 2.0 z lpg :)
 
 
przemik 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 43
Skąd: Warszawa/Końskie
Wysłany: 2012-07-16, 16:21   

Wszystko w tych logach jest dobrze. Nic nie kombinuj.
Co do EGR... po dynamicznych zaloguj jeszcze raz 003 statyczne ale przed tym wykonaj małą przegazówke.

Pozdrawiam
_________________
Nie ma sprawnych aut - są tylko źle zdiagnozowane.
TDI POWER
 
 
michok 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Michał
Pomógł: 30 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 466
Skąd: Warszawa/Terespol
Wysłany: 2012-07-16, 21:59   

jezeli wszystko jest ok, to przepraszam za wprowadzenie w blad ;/ . pozostane narazie przy ksiazkach...
_________________
Bylo :
Skoda Felicja 1997 1.9D kombi
A6 C5 2001 2.5 TDI AKN+FWD+TIP ( Szrot... )
Jest : 2.0 z lpg :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
DSVTone 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Imię: Przemysław
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: 3city
Wysłany: 2013-07-13, 13:59   

Może i mi ktoś pomoże z analizą. Zapewne też jest burdel i kilka pomiarów w jednym pliku. Robiłem pierwszy raz i jeszcze trochę ciężko mi się w tym połapać.

Log (1 - 000,000,000)
Log (2 - 003,003,003,003,003,003,003,003)
Log (0 - 011,011,011,011,011,011)
 
 
przemik 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 43
Skąd: Warszawa/Końskie
Wysłany: 2013-07-22, 18:30   

Niewiele z tych logów wynika... tyle ze doładowanie lezy na obie łopatki.
Zrob komplet dynamicznych.
_________________
Nie ma sprawnych aut - są tylko źle zdiagnozowane.
TDI POWER
 
 
DSVTone 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Imię: Przemysław
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: 3city
Wysłany: 2016-06-17, 17:02   

Ktoś pomoże rozszyfrować co pacjentowi dolega ?

Objawy: ciężko pali, dymi na jasno (biało/siwo) na zimnym.

Podpowiedź: EGR - zaślepiony.

LOG Statyczny:
000 http://vaglog.pl/log_267031.html
001 http://vaglog.pl/log_267032.html
003 http://vaglog.pl/log_267033.html
004 http://vaglog.pl/log_267034.html
007 http://vaglog.pl/log_267035.html
LOG Dynamiczny:
000 http://vaglog.pl/log_267044.html
001 http://vaglog.pl/log_267039.html
003 http://vaglog.pl/log_267038.html
004 http://vaglog.pl/log_267043.html
010 http://vaglog.pl/log_267040.html
011 http://vaglog.pl/log_267041.html
013 http://vaglog.pl/log_267042.html

Kąt wtrysku


Pompa była regenerowana w zeszłym roku, podejrzewam układ wtryskowy - szukam potwierdzenia.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
hitachi7777 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Kuba
Wiek: 23
Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 1
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2016-08-19, 22:30   

Witam.Co moze byc przyczyna kata wtrysku 16 btdc w grupie 004bs? Kat nie zmienia sie, w late i early jest taki sam czyli 16 btdc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: