Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[AEB 1.8 150 KM] Obroty
Autor Wiadomość
szulerH 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Wabryzch
Wysłany: 2018-10-13, 19:55   [AEB 1.8 150 KM] Obroty

Witam!

Mamk taki problem auto na biegu jałowym utrzymuje się na 1100 obrotów. wszystko jest wyłaczone a nie spadaja obroty. Jakis pomysł?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 801
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-10-13, 20:22   

Mogą być nieszczelności w układzie podciśnienia. Sprawdź odmę od początku do końca wraz z trójnikiem za separatorem bo ostatnio też coś takiego robiłem. Takie same objawy a po wymienieniu profilatycznie trójnika z zaworkiem(popękane) i grzybka przy tipe wszystko wróciło do normy.
 
 
szulerH 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Wabryzch
Wysłany: 2018-10-13, 20:45   

SPrawdzę ale z miesiac czy tam dwa temy wymieniałem wszytsko bo było popekane, trójnik dławik
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Doc 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Andrzej
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2475
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-10-14, 02:55   

szulerH...
a) patrzyłeś na Vag-com z błędami w silniku?
b) jeśli jest ok, to zimny silnik czy gorący z obrotami?
c) przepustnica wyczyszczona? Adaptacja zrobiona po wyczyszczeniu z Vag-com? (musi być gorący silnik)

Bez sprawdzenia z Vag-com możesz mieć: sonda lambda, czujnik temperatury, przepustnica z potencjometrem, lewe powietrze itd itd.
_________________
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel forum.
 
 
szulerH 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Wabryzch
Wysłany: 2018-10-14, 09:06   

No jutro mam nadzieje podłacze kompa do Vaga, Silnik zimny odrazu po odpaleniu wskakuje na 1100 obrotów. a zaczeło się to po tym jAK wyskoczyło mi cisnienie oleju, była robiona płukanka i wymiana pompy oleju,czujnik temp. ma tez z 2 miesiace.
Ale dziękuje WAm za odp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: