Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 tdi 177 km rozrząd orginał czy zamiennik ?
Autor Wiadomość
dzikson2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-21, 09:29   2.0 tdi 177 km rozrząd orginał czy zamiennik ?

Witam , jak w temacie muszę zrobić rozrząd ( niby przejechane 63 tys km ale 5 lat ) i zastanawiam sie co wybrać , czy orginal ( jaka cena w aso jak ktoś się orientuje ? ) czy nie ma sensu orginał tylko dobre markowe zamienniki i tutaj pytanie jakiej firmy najlepiej szukać ? czy całe zestawy czy kompletować poszczególne klocki ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Yaro1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Jarosław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 31
Skąd: Konin
Wysłany: 2019-10-21, 16:40   

Tylko oryginał, możesz kupić poza ASO np. tu https://rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pompa-wody-Audi-A6-2.0-TDI-CGLC-CGLD-CGLE-CMGB-03L198119F-03L121011PX/6378
 
 
dzikson2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-22, 14:08   

dlaczego tylko orginał ? co myślicie o zestawie rozrządu Continental i osobna pompa Hepu ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 609 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10940
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-10-22, 17:17   

Jeśli oryginał jest osiągalny w przystępnej cenie, to po co pakować się w zamiennik?
 
 
dzikson2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-22, 18:18   

orginal bez pompy 750 zl ,zamiennik 550 +pompa 150 czyli mamy 900 do 700 przy czym w orginale pasek conti napinacz ina w pudełkach vag , w zamienniku pasek conti napinacz ina w pudełku conti , zaraz dostanę odpowiedzi typu " auto za 100 tys a oszczędzasz 200 zł lub skoro nie widzisz roznicy a taniej o 200 to po co pytasz " ale chce porado od kogos kto to juz przerabiał poniewaz jest to moje 1 auto w którym trzeba robić rozrząd, i jeszcze ostatnie pytanie bo w książce pisze tylko interwał przebiegu wymiany paska a nic o czasie , może niepotrzebnie chce wymieniać przy 61 tys km ?
 
 
Yaro1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Jarosław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 31
Skąd: Konin
Wysłany: 2019-10-22, 20:32   

Interwał wymiany paska rozrządu to 210 tysięcy lub 5 lat, rozrządy INA + CONTI ze znanej hurtowni motoryzacyjnej potrafiły się wysypać po 15-20 tysiącach, wiem z własnego doświadczenia, ori rozrząd jest inaczej wykonany, proponuję wziąć do ręki dwa paski tego samego producenta i porównać.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 609 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10940
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-10-23, 12:07   

Zawsze mówiłem, że części trafiąjące do ASO spełniają wyższe normy jakościowe. Jeśli coś ich nie spełnia, to szlifowane jest logo Audi i trafia na wolny rynek.
 
 
dzikson2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-23, 19:18   

akurat pracuje w transporcie i obsługujemy jednego z większych producentów samochodowych , parę razy rozmawiałem z chłopakami z produkcji w jednym z zakładów produkujących elementy automotiv i na fabrykę idzie co innego a na konfekcje i aftermarket co innego . Kontrola jakości jest inna na 1 montaż a to co nie przeszło mając jakieś wady typu niedokładny odlew , rysa , itp jest odrzucane i idzie albo na konfekcje czyli "orginal parts " i później w firmie ktora zajmuje sie dystrybucja części jest przepakowane w orginalne pudelka serwisowe ,albo w pudelka producenta jako aftermarket , wiec teorie ze cos jest lepsze w serwisowym pudelku a nie sa wyssane z palca ! na dodatek wozimy do tych fabryk komponenty i surowce wiec wszystko jest robione z tego samego jedyni jest różnica w dostawcach bo np vw zamawia światła od hella , al , valeo , to tak jak z rozrządem sa conti , ina które ida na 1 montaż i inne dziwne typu febi
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 609 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10940
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-10-23, 19:30   

Czyli tak jak mówiłem :) . Różnica jest w normach jakościowych. Oryginał musi spełnić wszystkie. Dlatego oryginalne części wytrzymują dłużej.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
dzikson2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-24, 13:44   

no jak cos zrobione z tego samego z np. ryska może wytrzymać dłużej ?:) musza spełniać wyznaczone normy czy na 1 montaz czy aftermarket , tu chodzi tylko o wizualne aspekty nie funkcjonalność wytrzymałość, bo schodzą z taśmy jedna za druga i są powtarzalne, poza tym to co nie trafiło na 1 montaż idzie jak oryginał więc wedlug ciebie i tak oryginalne z serwisu nie wytrzyma tego co na 1 montaż :)
 
 
Yaro1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Jarosław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 31
Skąd: Konin
Wysłany: 2019-10-24, 16:52   

dzikson2 napisał/a:
no jak cos zrobione z tego samego z np. ryska może wytrzymać dłużej ?:) musza spełniać wyznaczone normy czy na 1 montaz czy aftermarket , tu chodzi tylko o wizualne aspekty nie funkcjonalność wytrzymałość, bo schodzą z taśmy jedna za druga i są powtarzalne, poza tym to co nie trafiło na 1 montaż idzie jak oryginał więc wedlug ciebie i tak oryginalne z serwisu nie wytrzyma tego co na 1 montaż :)


Sory kolego, ale nie bardzo Ciebie rozumiem, zadałeś pytanie dostałeś konkretną odpowiedź. W swoich Audi wymieniam rozrządy w granicach 180 - 200 tysięcy i wszystko wygląda jak nowe, na aftermarketowych częściach nie odważyłbym się. Jak szukasz oszczędności, to przy tym przebiegu wymień sam pasek, bo to jego należy wymienić po 5 latach, reszta wytrzyma kolejne tyle.
 
 
dzikson2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-24, 18:33   

dlaczego nie odważyłbys sie aftermarketowych skoro to ten sam produkt tego samego producenta na który tak samo udziela gwarancji i spełnia wszelkie normy i przepisy dopuszczające do użytku ? serwisy też montują części aftermarketowe , baaa nawet niektóre regenerowane jak sprzęgła , dwumasy , aleternatory . To co zakładają w serwisie nie jest takie samo jak na lini montażowej samochodu a takie samo jak w pudelku producenta , a idac waszym tokiem myślenia opony, żarówki, akumulatory ,amortyzatory ,klocki ,tarcze trzeba kupować w serwisie bo sa lepsze od tych ze sklepu co uważam za kompletna bzdurę a na poparcie tego dodam krotka historie gdy zamawiałem kolo dwumasowe do jednego z aut na serwisie i powiedziano mi ze zależy co się trafi niektóre sa fabrycznie nowe a niektóre regenerowane i wszystkie w takim samym pudełku serwisu .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 609 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10940
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-10-24, 19:01   

Regenerowane części w ASO mają na końcu numeru literę X i wszystko zależy od dostępności nowych oraz wyboru klienta, bo regenerowane są sporo tańsze.
 
 
dzikson2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-24, 20:00   

i tutaj się nie zgodzę , nie wiem jak w przypadku grupy vw ale w renault nie masz na to wpływu co masz w środku , zamawiałem komplety od przedstawicielki renault na Polske bezpośrednio z magazynów z Warszawy i sama powiedziała ze jeżeli nie wyrabiają z regeneracja wsadzają nowe do pudelek a jeśli wyrabiają się są regenerowane i nie odróżnisz tego a cena ta sama , zresztą zakończmy ten temat bo wedlug mnie części z ASO są tak samo wartościowe jak te same tylko z logiem producenta które robi je dla ASO a nie wszytko co w ASO oznacza lepsze np Olej jaki leją do silników .
 
 
Yaro1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Jarosław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 31
Skąd: Konin
Wysłany: 2019-10-24, 21:02   

Zastanawiam się po co założyłeś ten temat i zadałeś to pytanie, skoro wszystko wiesz lepiej. Nie mogę tutaj napisać gdzie pracuję, ale na temat części wiedzę mam odpowiednią i już nie chce mi się czytać Twoich bzdur. Tyle na temat, więcej się nie wypowiadam.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: