Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 T Szarpie i przerywa na wysokich obrotach
Autor Wiadomość
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 720
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-08-26, 07:13   

Kwestia wyboru, jak fachowo ma być zrobiony remont to dlaczego nie, tylko takie coś kosztuje i nie ma co liczyć że wyjdzie tanio. Ja bym pewnie szukał angola z niskim przebiegiem, sprawdził motor(ciśnienie oleju, kompresję) i wstawił zamiast tego co masz.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Patryk1981 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Patryk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-08-26, 08:24   

sytuacja patowa :|

mam jeszcze jedną prośbę a mianowicie , ma wlepce z winem mam napisany AWT , na głowicy wybite BFB
i w sumie to nie wiem czy w przeszłości miał zmieniony cały słupek czy tylko głowicę . Możecie mi napisać po czym poznać czy to AWT czy BFB tak że jak będe szukał motoru nie popełnić błędu , a może jest inny typ ,który wejdzie bez problemu , i to myślę będzie chyba koniec tematu, bo koła na nowo nie wymyślimy :|
_________________
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)
 
 
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 720
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-08-27, 15:15   

BFB było tylko w a4, Najszybciej to chyba znajdziesz AWT czyli taki jaki siedział oryginalnie.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Patryk1981 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Patryk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-12-23, 18:56   

Witam , minęło sporo czasu ale sytuacja bez zmian , jedyne co się zmieniło to to że zamiast świecy NGK na której robiłem max 300km zakładam świece DENSO K20TT i na tej świecy robie po 1 tys i tak sobie radzę :)

Ale oco mi chodzi , jak wiecie mam na drugim cyl. wstawioną tulejkę , szukam po necie informacji i rzucił mi się w oczy jeden artykuł,który dał mi wiele do myślenia , podejrzewam że tulejka mogła zostać źle zamontowana tzn. zbyt wysoko lub za głęboko co zmieniło punkt zapłonu i kompresie zacytuję tu ten artykuł , co sądzicie , jak sprawdzić czy świeca nie siedzi za głęboko lub za płytko ?

cytat.

Tuleja z nowym gwintem jest zdecydowanie najlepszym i najtrwalszym rozwiązaniem. Są dwa rodzaje rozwiązań "tulejowych" w naszym przypadku:

tuleja wkręcona, dystansowa
tuleja zwykła


"Tuleja dystansowa cechuje się tym, że nie wymaga ona rozwiercania otworu w głowicy. Jest ona wkręcona na stary gwint po świecy, ale posiada np. inny skok gwintu lub jest stożkowa, tak, że po wkręceniu w aluminiową głowicę trzyma się mocno i pewnie. Tuleja ta wystaje z głowicy, a w jej przedłużeniu jest gwint na świecę M14x1,25. Świecę wkręca się w tę głowicę. Takie rozwiązanie można z powodzeniem nazwać profesjonalną tymczasową naprawą. Tymczasową, ponieważ powoduje, że świeca wkręcona jest wyżej w komorze spalania i może niekiedy znacznie wpływać na kulturę pracy silnika. Zmienia się kompresja oraz miejsce zapłonu mieszanki i ma to swoje reperkusje w procesie spalania mieszanki. Na takiej tulei można jeździć, ale to już nie jest to samo."

cały link z opisem - Jak naprawić zerwany gwint w głowicy
https://tipy.interia.pl/artykul_18592,jak-naprawic-zerwany-gwint-w-glowicy,2.html#bcGo

[ Dodano: 2017-12-25, 15:23 ]
Panowie a jakbym pozbył się tej podkładki uszczelniajacej na świecy to świeca siadła by głębiej, jak myślicie uszczelni się bez podkładki?
_________________
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)
 
 
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 720
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-12-25, 17:50   

Patryk1981 napisał/a:
Panowie a jakbym pozbył się tej podkładki uszczelniajacej na świecy to świeca siadła by głębiej, jak myślicie uszczelni się bez podkładki?

Nie wiem czy to coś da, ja bym szukał całej głowicy, zregenerował i założył tak jak ma być. Tym ściągnięciem podkładki wchodzisz troszkę w druciarstwo a audi tego nie lubi.
 
 
Patryk1981 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Patryk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-03-06, 19:13   

Witajcie , jak już wspomniałem nie cierpię martwych tematów , myślę że dziś mój problem z upalaniem świecy się rozwiązał ,dziś zaczęła kopcić strasznie na biało , zresztą zawsze kopciła od roboty tej głowicy lecz tłumaczyłem to sobie gazem , tak czy siak wykręciłem dziś świece z tego cylindra i zapodałem kamere,moim oczom ukazała się woda na tłoku , jak już rozumiecie censored szczelił głowice .dodatkowo na 3 i 4 cyl. widać ślady podciekania , stwierdziłem że daję ją do spawania i kompleksowej regeneracji . jak na razie tyle w temacie , ale to ostanie 2 tys jakie wkładam , jeśli jeszcze coś wyjdzie bzdurnego to wstawię filmik pod tytułem " jak pali się a6 c5 "

[ Dodano: 2018-03-12, 19:46 ]
Witam , kupiłem nową głowicę ,rozrząd świece oleje uszczelki niby jest OK ale możecie mi powiedzieć z łogów czy na pewno :| VAGLOG nie działa ale jest zastępczy , mam nadzieję że odpali :(

002-033
http://log.malonetuning.c...AEENIQsK%2FAAAA

003 -020
http://log.malonetuning.c...XXDp8OiQsKXAAAA

115-118
http://log.malonetuning.c...wAxTyfCjsKtAAAA

Z góry Dziękuje.
_________________
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 367 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6229
Skąd: Września
Wysłany: 2018-03-12, 22:17   

działa http://vaglogi.pl/

[ Dodano: 2018-03-12, 22:20 ]
masz za ubogo praktycznie od 3000 obrotów
 
 
Patryk1981 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Patryk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-03-13, 06:12   

bendzji napisał/a:
masz za ubogo praktycznie od 3000 obrotów


czyli można się spodziewać dziury w dolocie , tak ?
czy chodzi o coś innego , możesz naprowadzić :>
_________________
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 367 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6229
Skąd: Września
Wysłany: 2018-03-13, 09:24   

niech sie łukasz13 wypowie
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Patryk1981 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Patryk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-03-13, 16:18   

bendzji napisał/a:
niech sie łukasz13 wypowie


Łukasz ma mnie już dość <lol>

Chyba znalazłem , spadła Tip z turbiny , zrobię nowe logi i zapodam <okok>

[ Dodano: 2018-03-15, 06:48 ]
Poprawiłem Tip i oto logi , wydaje mi się że na LPG wygląda to lepiej . Można poprosić o werdykt :>

LPG - http://vaglogi.pl/log-033_002_eYXe0U4.html

PB - http://vaglogi.pl/log-002_033_0SjBW64.html

- http://vaglogi.pl/log-115_118_221PcA2.html
_________________
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 15 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 535
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-03-16, 13:19   

kasowałeś błedy nawet jak ich nie ma przed logami? bo jesli tak to mogło by być lepiej... turbawka średnio, benzyna troche za ubogo, lpg troche za bogato
 
 
Patryk1981 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Patryk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-03-16, 14:42   

Tak kasowałem .Czyli jak to poprawić ?
_________________
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 15 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 535
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-03-18, 21:57   

Sprawdź ciśnienie na pompie paliwa. Pewnie nie jest OK i wtedy wymieniasz pompa, robisz gaz. Turbo... nie wiem.
 
 
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 522
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2018-03-20, 19:26   

Na pb troche ubogo, może być pompa, najlepiej by było sprawdzić ciśnienie paliwa, ale najpierw oczywiście szczselność dolotu bo to od tego zawsze powinno się zaczynać naprawy w tym silniku :) , turbo dość słabo wstaje, być może nieszczlność, albo jest już troche zmęczone.
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: