Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ INNY] Audi 100 c4 v6 2.6 poprawne podłączenie kabli zapłon
Autor Wiadomość
magin_stange 


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Mariusz
Wiek: 27
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 1
Skąd: Żary
Wysłany: 2019-09-09, 11:06   [ INNY] Audi 100 c4 v6 2.6 poprawne podłączenie kabli zapłon

Witam serdecznie, jest to mój pierwszy temat na tym forum. Jeśli wybrałem zły dział to proszę o przeniesienie. Zwracam się z prośbą do doświadczonych użytkowników gdyż jestem laikiem jeśli chodzi o auta, ale po moich "przygodach" zamierzam się podszkolić w temacie. A więc jakiś czas temu (przedwczoraj) oddałem moje ukochane Audi 100 c4 do mechanika na sprawdzenie dlaczego auto nie odpala za pierwszym razem tylko za 2 lub 3. Po przejechaniu się, mechanik stwierdził że Audi "nie pali na wszystkie Gary" po czym pozmieniał kolejność kabli zapłonowych i przy pierwszym odpaleniu Audi zawarczała niczym traktor po przejściach i nagle "jebudu" nastąpił wybuch przez tłumik w efekcie czego rozerwalo mi katalizator. Po kolejnych próbach, przemianach kabli i mniejszych lub większych wybuchów przez tłumik, stwierdził że "teraz już będzie dobrze", na co odpowiedziałem że nie jest dobrze bo słyszę że ona chodzi inaczej i warczy inaczej, to mechanik stwierdził że tak powinno być bo wcześniej chodziła inaczej bo "miałem pozamieniane kable tak jak nie powinno być" (dodam, że auto na niby niepoprawnym podłączeniu kabli zapłonowych jeździło w dalekie trasy i nie miało żadnego problemu oprócz tego że odpaliło czasami nawet za 4 lub 5 razem gdy jest zimno). Zabrałem auto od niego i postanowiłem poprosić o pomoc na tym forum. Aktualnie auto jeździ i opala za 1 lub 2 razem ale bardzo szarpie na niskich obrotach i nie chce się rozpędzać. W momencie gdy wcisne mocniej gaz niż odrobinę, to auto zamiast przyspieszać zaczyna się dusić i szarpać. Wcześniej gdy chcąc jechać powoli, wrzucałem bieg np 3 i puszczalem sprzęgło, to Audi się spokojnie rozpedzila i sobie jechała bez gazu, a aktualnie gdy chce tak zrobić, zaczyna się szarpanie i auto zachowuje się jakby nie miało siły dalej jechać. Mechanik powiedział że "mam coś nawalone przy silniku" bo jak rzekomo połączył kable według naklejki to na luzie chodziło normalnie, tylko przy dodaniu gazu i puszczeniu go znowu pojawiały się wybuchy przez tłumik (może po prostu nie potrafi czytać oznaczeń na naklejce). Czy mogli by mi koledzy powiedzieć jak krowie na rowie jak mam mieć podłączone kable zapłonowe aby nie męczyć już tej biednej Audi?



  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
krisstofer4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Krzysiek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Dobre
Wysłany: 2019-09-12, 22:28   

Dobrze podłączone. A tak to co to za przewody masz założone.
https://www.youtube.com/watch?v=gLYoBxRgOIU
_________________
https://www.a6klub.pl/ima...8330bd37609.jpg
  
 
 
PieterB 



Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABK
Imię: Piotr
Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 615
Skąd: Zamość
Wysłany: 2019-09-13, 20:18   

magin_stange, kolego a czy aby mechanik nie powyrywał przewodów w miejscu połączenia z fajką? To częste przypadki w V bo troszku dostęp utrudniony.

Rozrząd wygląda na ok.
_________________
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: