Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ C6+LPG] jaka dobra instalacja do 2.4 v6 BDW
Autor Wiadomość
BO_RADEK 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: efef
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: Łomża
Wysłany: 2011-11-24, 18:28   [ C6+LPG] jaka dobra instalacja do 2.4 v6 BDW

witam koledzy , szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi wiec zakladam temat :)

tak jak wyzej chcialbym zamontowac LPG do swojej Audi jaka instalacje polecacie ?

dzis konkaktowalem sie z jednym gazownikiem i poleca mi instalacje STAG a podzespoly to :

-wtryski Hana,
-sterownik Stag 300-6 Isa lub Premium
-reduktor KME Gold
-f 8 Faro

co o tym myslicie ? ewentaulnie co proponujecie .. na forum duzo osob poleca instalacje Ladni omegas,ale niestety na podlasiu malo osob ja montuje
Ostatnio zmieniony przez BO_RADEK 2012-09-09, 07:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2011-11-24, 19:33   

Bardzo dobry zestaw,
jeszcze do tego kumaty gazownik i będzie ok
 
 
karol24 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Legnica/dolnyśląsk
Wysłany: 2011-11-25, 17:30   

Potwierdzam, opisany przez Ciebie zestaw nie powinien przyspożyć Ci kłopotów. Sam mam sterownik staga i jestem z niego zadowolony. Mam takiego gazownika, że nie bije po rękach i sam mogę się wpinać do niego i ustawiać mapę. Soft jest do ściagnięcia ze strony Staga, a kabelków pełno na necie.
Zrobiłem już 10kkm na Lpg i jest ok.
Cewki wymieniłem na akcji w ASO, do tego świece platyna-iryd.
p.s.
Moja sugestia co to użytkowania tego silnika i jazdy na gazie, proponuje wymianę oleju co 10kkm, broń boziu longlife co 30kkm- ze względu na hydrauliczne napinacze łańcucha( dużo o tym na forum ) ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Paluch85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARE
Imię: Wojtek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-25, 20:50   

A ja Ci proponuje zapłacić troche więcej i założyć instalke kompletna BRC.
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-11-25, 21:46   

To osłona silnika na bank będzie pocięta no i możliwość przełączania na benzynę bez wiedzy użytkownika w momentach gdy instalacja nie będzie wyrabiać.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
karol24 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Legnica/dolnyśląsk
Wysłany: 2011-11-26, 09:35   

Tak wygląda u mnie z pojedynczymi wtryskami, może być listwa z wtryskami wtedy większy kłopot ze schowaniem przewodów :>



 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-11-26, 11:19   

Trzeba bylo zalozyc sobie wtryskiwacze Hana.
Ciekawe jak beda zachowywac sie te magic jety szczegolnie w mrozne poranki.
Ciekawe czy masz nowe czy starego typu magici.
Jesli jest gladka powierzchnia chromowana wtryskiwacza to statego typu.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
karol24 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Legnica/dolnyśląsk
Wysłany: 2011-11-26, 14:06   

Mam już nowego typu. Co do zimy to nie wiem, ta będzie pierwsza. W tym nowym sofcie mam już włączone rozgrzewanie wtryskiwaczy, czyli chodzą już przed przełączeniem na gaz.
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-11-26, 18:44   

Przy magicach statego typu rozgrzewanie nic nie dawalo.
Po za tym magici przynajmniej dotychczas potrzebowaly bardzo skracajaca dawke korekte od temp. gazu poniewaz na zimnym laly sporo za duzo.
Ciekawe jak u Ciebie zostala ona dostrojona ale bez testowania zimnego rozruchu i pierwszego przelaczenia na gaz tego sie nie sprawdzi.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
karol24 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Legnica/dolnyśląsk
Wysłany: 2011-11-26, 19:06   

Przed świętami będe wymieniał filtry itd. Postaram się przyjrzeć wtryskom pod tym kątem. Dzięki za info, dobre rady zawsze mile widziane.

Jako laikowi wydawało mi się, że skoro przełącza na gaz przy 40 stopniach to bez róznicy czy jest zima czy lato...?
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-11-26, 20:15   

A jednak jest i to spora bo w lecie przy 40st reduktora wtryskiwacze będą dużo cieplejsze niż w zimie przy 40st reduktora i to właśnie magici były pod tym względem najgorsze bo sporo zmieniały swoją wydajność na zimnym, lały dużo więcej, ciekawe jakie są te nowe.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
vrmaniak 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Wiek: 35
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Racibórz/Bełchatów
Wysłany: 2011-11-30, 18:37   

Koledzy w mojej C6 własnie montuje się taki zestawik :

- stag 300-6 premium
- reduktor AC R01
- Wtryski Hana 2000
- wlew pod klapką paliwa
- Przełącznik LED 300/400 ( mozna go zobaczyć na odpowiedniej stronie )

Zobaczymy jak to będzie latać. <mysli>

Ps. W C6 jest 2.4 BDW anie V <mysli> jak w tytule tematu .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Arti007 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Wiek: 41
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-02, 12:48   

Ja także podjąłem decyzję i załozyłem we wtorek instalacją BRC Plug & Drive w firmie EnergyGaz.
Mam sporo obaw ponieważ nigdy nie miałem samochodu z lpg, jadę teraz w trasę to zobaczę jak się spisuje.
_________________

 
 
vrmaniak 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Wiek: 35
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Racibórz/Bełchatów
Wysłany: 2011-12-02, 14:14   

Arti007 wrzuć foty swojej instalki lpg, bedziemy mieli porównanie .

Cytat:
Mam sporo obaw ponieważ nigdy nie miałem samochodu z lpg, jadę teraz w trasę to zobaczę jak się spisuje.


Ja mam jeszcze paska VR6 na gazie, biega na sterowniku stag 300, reduktor AC R01, i do tej pory nie było z nim problemów jakiś poważnych. Jedynie to że wymieniłem reduktor po 3 latach poprzedniej eksploatacji, przyszedł jego czas, a tak to samemu robię przeglądy, zerkam na mapkę, ewentualnie korekta i łogień dalej.

Cytat:
Marcel89 napisał/a:
obawiam się, że samo zerknięcie na mapkę i kalibracja to troszkę za mało żeby być pewnym, że wszystko jest na pewno ok <luzik>



Rozwiń co byś jeszcze chciał grzebać przy tym wszystkim. Instalacja chodzi poprawnie auto nie szarpie, ciągnie do odcinki, z pedałem gazu w podłodze sonda jest na bogato, mapki ładnie pokryte.

A z reszty widgetów takich jak filtry, wtryski to za każdym razem robię przegląd przy wymianie oleju w aucie.

A umnie to wygląda tak :


KLIK

KLIK

KLIK
Ostatnio zmieniony przez vrmaniak 2011-12-03, 19:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-12-04, 20:42   

Całkiem ładnie to zrobione.
Nie jestem jednak do końca przekonany co do wiercenia dużo poniżej miejsca podania benzyny, a tylko dzięki temu dało się ładnie schować Hany dość głęboko.
No i drugie to sterownik na podszybiu, gdzie prędzej woda (deszcz) może się dostać niż pod maskę bo mamy gumową uszczelkę dookoła przedziału silnika.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: