Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3.0 tfsi drżenie silnika
Autor Wiadomość
yatta 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI CAJA 290KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CAJA
Imię: Piotr
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 75
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-10-18, 21:11   3.0 tfsi drżenie silnika

Taki objaw zaobserwowałem.
Przy schodzeniu z obrotów, na poziomie 1300-1400 mocno drga motor, to samo jak wkręce od jałowego to drży.
Motor dość łatwo daje się bujac w komorze, dodatkowo jak wachluje gazem tj wkrecam i odpuszczam gwaltownie, to mocno czuc rzucanie silnikiem.
Poduchy kaput?

Dodatkowym objawem jest drzenie napedu przy przyspieszaniu przy 2500-2800 na kazdym biegu.

Na kompie nie ma błędów, a widze, ze poduchy mam wg etki z czujnikiem.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Dawid80A6 


Model: A6 C6
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CAJA
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 31
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2018-04-29, 17:09   

Witam temat rozwiazałeś ?? ????
 
 
yatta 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI CAJA 290KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CAJA
Imię: Piotr
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 75
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-05-14, 15:37   

Rozwiązałem!!

Po kolei.

Pojechalem do warsztatu, bo podejrzewalem wywalone lozysko kola lp. Warsztat potwierdzil, ale dzwoni do mnie, ze wywalona prawa poduszka.
Ok, robimy.
W trakcie roboty dzwonią, ze jest jakis dziwny problem z lapą silnika - okazalo sie, ze kiedys bylo tam dłubane coś i jakieś xuje wkreciły 2 śruby o innym skoku, niszcząc gwint w bloku. Do tego te sruby były zeszlifowane na końcu, zeby sie zmieścily i w zasadzie lapały za ostatni zwój gwintu.
Zrobione helicoil i magicznie wibracje znikneły :)
Dodatkowo miałem wyjechane oba łączniki elastyczne wydechu - więc informacyjnie, zrobione kilka rzeczy. Np gregor10 stwierdził, że przyczyna wibracji to wlasnie padniete laczniki elastyczne.
_________________
Czapki Audi
http://allegro.pl/czapki-...6822728863.html
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: