Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AFN 1.9 110 KM] po wymianie rozrządu cięzej odpala
Autor Wiadomość
adeksus 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 33
Skąd: tomaszów lubelski
Wysłany: 2013-03-20, 17:43   [ AFN 1.9 110 KM] po wymianie rozrządu cięzej odpala

witam , ostatnio wymienialem rozrząd w mojeja a6 1.9tdi afn , po odebraniu i obserwacji dłuższej autko zaczęło cieżej palić mało tego pali wiecej licze ze z 8-9 litrów trasa jazda ekonomiczna rowny teren , jade nie wiecej niz 90 km/h wczesniej ewidetnie auto palilo mniej a pogoda była o wiele gorsza ,nie słuchałem marudzenia żony ze auto wiecej pali:)
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

leszek90_1990 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Leszek
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 99
Skąd: Frampol
Wysłany: 2013-03-20, 20:04   

adeksus a kąt początku wtrysku ustawiony na pompie po rozrządzie? od tego bym zaczął... Pozdrawiam
_________________
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>
 
 
adeksus 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 33
Skąd: tomaszów lubelski
Wysłany: 2013-03-20, 20:23   

nie kąt nie był ustawiany ... mam interface ale nie moge na win7 uruchomic vag coma
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

leszek90_1990 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Leszek
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 99
Skąd: Frampol
Wysłany: 2013-03-20, 21:14   

no to zacznij od kąta o ile dobrze złozony rozrząd:) ale kąt powinien pomoc:) dziwne jest to ze mechanik nie zrobił tego po rozrzadzie...
_________________
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>
 
 
adeksus 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 33
Skąd: tomaszów lubelski
Wysłany: 2013-03-21, 19:36   

tez mnie to dziwi , po prostu fuszera;)
 
 
ayo007


Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BCZ
Imię: Andrzej
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 57
Skąd: Śląsk/Beskidy
Wysłany: 2013-03-21, 20:41   

Niestety, nie da się tego inaczej nazwać niż fuszerka....mechanik po prostu nie dokończył roboty...albo ?le ją wykonał jeśli minął się z zębami...najlepiej odstaw mu go do poprawki, albo poproś kolegę z VAGiem aby Ci posprawdzał ustawienia..
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

adeksus 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 33
Skąd: tomaszów lubelski
Wysłany: 2013-03-21, 22:46   

pojechałem do znajomego który ustawil dokładnie rozrząd teraz zgadza sie wszystko na tip ,ale jak mowi było oki miesciło sie w stopie błędu ,70 zl za ustawienie kąta wtrysku podejmę sie tego , kolejna sprawa pompa jest mokra puszcza delikatnie nie leje sie z niej ale jest spocona ... tu wchodzi w grę regeneracja czy poprostu uszczelnienie ? bo ustawienie kąta wtrysku 70 zl byc moze uszczelnienie nie bedzieo wiele wiecej kosztowac??
 
 
Splawik 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVG
Imię: Wojtek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 113
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-03-22, 12:29   

adeksus napisał/a:
kolejna sprawa pompa jest mokra puszcza delikatnie nie leje sie z niej ale jest spocona ... tu wchodzi w grę regeneracja czy poprostu uszczelnienie ?

Nie wymieniłeś przy rozrządzie pompy na nową? <szok>
_________________

 
 
pastaldo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 363
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-22, 13:41   

Splawik napisał/a:
adeksus napisał/a:
kolejna sprawa pompa jest mokra puszcza delikatnie nie leje sie z niej ale jest spocona ... tu wchodzi w grę regeneracja czy poprostu uszczelnienie ?

Nie wymieniłeś przy rozrządzie pompy na nową? <szok>


Raczej chodzi o pompę wtryskową.

Jak pompa cieknie to wiemy czemu masz takie duże "spalanie" bo gubisz paliwo.

Jesli jest tylko przy nastawniku przeciek to bez problemu Ci to zrobią bez wyciągania pompy za nie wielkie pieniądze, a jak gdzies na dole to trzeba wyciągać pompę. Ale skoro twierdzisz że jest upocona to obstawiam usczelkę pod nastawnikiem lub pokrywa nastawnika.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

leszek90_1990 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Leszek
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 99
Skąd: Frampol
Wysłany: 2013-03-22, 15:03   

i jak autko teraz pali?
_________________
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>
 
 
adeksus 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 33
Skąd: tomaszów lubelski
Wysłany: 2013-03-23, 12:50   

w poniedziałek mam oddac auto do uszczelnienia pompy + ustawienie konta wtrysku , po tej operacji oczywiście dam znać jak ze spalaniem . Oby to była przyczyna tego zawyżonego spalania , na wszelkie "w" wymienie również czujnik temperatury :)

[ Dodano: 2013-03-23, 13:00 ]
leszek90_1990 napisał/a:
i jak autko teraz pali?


odpala troche lepiej, kiedyś odpalało ze 'strzału'
 
 
leszek90_1990 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Leszek
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 99
Skąd: Frampol
Wysłany: 2013-03-24, 09:51   

po ustawieniu kąta uważam że też będzie palić od "strzału":) daj znać jeszcze pó?niej co i jak:)
Pozdrawiam
_________________
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

adeksus 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 33
Skąd: tomaszów lubelski
Wysłany: 2013-03-26, 16:39   

zrobione , kąt wtrysku był ustawiony na 20 , teraz jest ustawiony na 70 , bo przy wartosciach 49 50 auto ciezko paliło ,według pompiarza takie ustawienie jest najlepsze dla tej pompy, poniewaz 49 ,51 to warosci nominalne dla nowego sprzetu , a pompa ulega zużyciu , dodatkowo wymienil mi 2 uszczelki na pompie ustawil dawke paliwa w granicy 3,8 i auto hula pali pięknie . spalanie na komputerze pokazywało na laptopie 3.9 3.8 przy spokojnej jezdzie:)
 
 
leszek90_1990 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Leszek
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 99
Skąd: Frampol
Wysłany: 2013-03-28, 08:18   

No i teraz pytanie się nasuwa dlaczego "mechanik" który robił rozrząd tej pompy nie ustawił? no ciekawe ale fajnie że już wszystko gra i auto śmiga jak ta lala:)

Powodzenia i miliona kilometrów bezawaryjnie życzę:)
_________________
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>
 
 
adeksus 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 33
Skąd: tomaszów lubelski
Wysłany: 2013-03-28, 20:54   

nie wiem dlaczego tego nei zrobil mechanik ,ale oki :) wiecej do niego nie pojadę:)
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: