Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ABC 2.6 150 KM] Falowanie obrotów
Autor Wiadomość
chudy1238 


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: morąg
Wysłany: 2013-11-19, 19:46   [ ABC 2.6 150 KM] Falowanie obrotów

Witam mam problem tego typu że auto po odpaleniu chodzi normalnie a po pewnym czasie jak się troszkę rozgrzeje obroty zaczynają falować tak na 1400-1800 jak się rozgrzeje tak ok 80°C to wszystko wraca do normy, a w trakcie jazdy przy wciśnięciu sprzęgła obroty chwilowo idą do góry jak bym dodał gazu na sekundę, a przy odpuszczeniu gazu na biegu silnik nie hamuje odrazu tylko po sekundzie i przy tym jeszcze szarpnie. Proszę o pomoc nie wiem czy wymienić silniczek krokowy czy przepustnica, może miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
rafio83 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 336
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2013-11-19, 20:20   

Sprawdź przepływomierz powietrza <okok>
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-11-19, 20:49   

rafio83 napisał/a:
Sprawdź przepływomierz powietrza

chudy1238, chyba nie ma tego urządzenia :)
Co do krokowca to na pewno nie zaszkodzi jego wyczyszczenie, a może pomóc.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chudy1238 


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: morąg
Wysłany: 2013-11-20, 17:38   

grzemo napisał/a:
rafio83 napisał/a:
Sprawdź przepływomierz powietrza

chudy1238, chyba nie ma tego urządzenia :)
Co do krokowca to na pewno nie zaszkodzi jego wyczyszczenie, a może pomóc.


Krokowca już czyściłem nie wiem może trzeba go wymienić?
Przepływomierza to nie posiadam. zapomniałem napisać że mam silnik 2,6 V6 ABC
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-11-20, 19:50   

Oczywiście podstawa to szczelny dolot i wszystkie podciśnienia.
 
 
mciro74 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Wiek: 43
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: Esbjerg-Dania
Wysłany: 2014-01-06, 15:06   

weż sprawdż układ ssaco wtryskowy czyli sprawdż kolektor ssący,100 % zassysa lewe powietrze.to samo miałem u siebie a ma A6 2,6 v6.wyjmij kolektor zdejmij pokrywy dolną i górną sprawdż oring,bo nie ma tam uszczelek,oring można kupić na metry +klej,usuń stare oring,wyczyść i oddtłóść i wklej nowe.na górę i dół potrzeba około 3 m oringu. pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stream85 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2017-02-17, 16:04   

Podepnę się pod tamat żeby nie zakładać nowego.
Mam takie o to problemy: Szarpie i dławi się na niższych obrotach, tak do 2500. Potem jest ok. Mam to od ok miesiaca. 2 tyg temu miałem przegląd gazu i wymiane filtrów. Gazownik chciał sprawdzić czemu sie dusi i zaczął go mocno gazowac aż wystrzeliło jedną świecę i zerwało gwint. O dziwo po zrobieniu tego i wymianie świec silnik pracował wręcz idealnie... przez 3-4dni. Ze świecami jest wszystko ok. Nie bardzo ogarniam co gdzie jest w silniku. A chciałem sprawdzić szczelność dolotu itp. A druga sprawa to falowanie obrotów przy hamowaniu np na światłach. Po odpaleniu nic nie faluje. Po przejechaniu nawet kilkudziesięciu metrów wciśnięciu sprzęgła i hamulca obroty falują 500-1500 i tak ze 30sek i potem wracaja do jednego położenia ok 1000. Czy to może być wina silniczka krokowego? W którym miejscu się znajduje? Silnik oczywiście 2.6 ABC z gazem. Objawy jedne i drugie na obu paliwach występują.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: