Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
silniki w nowych c7 2.0 tdi 177km 2012-2014
Autor Wiadomość
macio199 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: maciej
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: koszalin
Wysłany: 2016-02-23, 09:57   silniki w nowych c7 2.0 tdi 177km 2012-2014

Witam,
noszę się z zamiarem kupna nowego C7,
interesują mnie silniki wysokoprężne,
2.0 TDI 177ps,co polecacie co odradzacie,
jak wychodzi eksploatacja auta, rozrząd oleje itp, czy te silniki są wadliwe czy nie ma się czego obawiać,na co zwrócić uwagę przy kupnie
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
giganteusz 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 1991
Skrzynia: Manual
Imię: Endriu
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 41
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2016-02-23, 23:15   

Wydasz ok 100 tyś na samochód z najmniejszym silnikiem jaki był i Cie interesuje koszty oleju i rozrządu ? ja przy takiej kwocie bym miał to w tyle jak dostaniesz kilka razy więcej przy utracie wartości niż przy eksploatacji.
_________________
 
 
macio199 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: maciej
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: koszalin
Wysłany: 2016-02-24, 16:41   

Narazie się tylko orjętuje co i jak z silnikiem a olej i rozrząd to normalne że się wymienia i to nie są jakieś straszne koszty!!!!!! :]
posiadam teraz audi a4 1.8 tfsi 2011 i ten silnik jest straszną porazką dlatego zastanawiam się nad powrotem do disla i z tąd moje pytanie.
może 3.0 tdi quatro
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
jedrekx 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: DSG
Imię: Jędrzej
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-02-26, 08:46   

3.0tdi quattro to "nieco" inny budżet niż 2.0 ;)
_________________
Audi: Przewaga dzięki technice :)
 
 
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 150
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2016-02-26, 22:31   

No jezeli mialbym kupowac to celowal bym ZDECYDOWANIE w 3.0 :)
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
renmar 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Multitronic
Imię: M
Wiek: 57
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: 3misto
Wysłany: 2016-03-01, 14:02   

Ł-y-S-y napisał/a:
No jezeli mialbym kupowac to celowal bym ZDECYDOWANIE w 3.0 :)


Nie chce sie wdawac w rozwazania o wyzszosci A nad B, ale sam jezdze 2.0 TDI z multitronic-kiem, na nic nie narzekam, ale nie robie tez duzych rocznych przebiegow, ani nie musze jezdzic 180-200 km/h
nie zaplacilbym np. 22 tys. zl wiecej (ja przywizalem roczne auto od dealera z Niemiec) zeby jezdzic 3.0 (bo zaraz bym myslal o kolejnych rzeczach: quattro i triptronic-u i zwiekszal budzet o nastepne xx tys. - a ja tego zwyczajnie nie potrzebuje za takie pieniadze, bo nie mowie, ze bym wzgardzil :) (tzw. zwrot z inwestycji bylby u mnie zaden ))
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
MarcinM 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: DSG
Imię: Marcin
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-03-13, 22:34   

3.0, a 2.0 to dwa zupełnie inne auta. Wspólny ze sobą mają tak naprawdę wygląd. Jazda - dwa różne światy. Cena 3.0 ma swoje uzasadnienie.
_________________
MARCIN
 
 
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imię: Andrzej
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 662
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2016-03-14, 12:10   

Kolega jasno pyta o silnik 2.0 TDI 177KM i oczywiście nic się o nim nie dowiedział, bo dyskusja dotyczy wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi. Czy nikt na forum nie jeździ C7 z takim silnikiem????
_________________
Było przez 8 lat A6 C6 i nie może być nic innego niż A6 C7
 
 
renmar 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Multitronic
Imię: M
Wiek: 57
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: 3misto
Wysłany: 2016-03-22, 10:54   

pan42 napisał/a:
Kolega jasno pyta o silnik 2.0 TDI 177KM i oczywiście nic się o nim nie dowiedział, bo dyskusja dotyczy wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi. Czy nikt na forum nie jeździ C7 z takim silnikiem????


no przeciez napisalem, ze jezdze i jestem happy :)

obecnie 70 tys. km przebiegu i brak problemow z silnikiem, skrzynia, rozrzadem itd.
(kupowalem 10 miesieczny samochod dealera w Niemczech z przebiegiem 15 tys. km wiec nie mialem co sprawdzac :) z duzym przebiegiem sprawdzilbym sklad spalin i skorzystal z oceny zaprzyjaznionego mechanika )

jesli nie ma potrzeb scigania sie, to jak dla mnie 2.0 jezdzi i zachowuje sie jak nalezy
( i ponownie zeby nie dyskutowac - wolal bym 3.0 , ale tylko dla zwiekszenia marginesu w sytuacjach ekstremalnych (wiec <<< 1%), dla mnie oznacza to, ze nie warto doplacac - jesli dla kogos wprost przeciwnie to jego sprawa i nie dyskutujmy o tym, bo kolega nie o to pyta)

olej i filtr zmieniam za to co 15 tys. km, a nie co wymagane 30 tys. km, bo to wg mnie cos co sie zwraca i ma sens :) (i sam kupuje olej dedykowany do 504/507 np. LM albo Motul i filtry Mann-a)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
jaskol1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 37
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 128
Skąd: Marston Moretaine
Wysłany: 2016-03-24, 14:27   

Witam,
Też mam 2.0 tdi manual i jestem zadowolony.
Na gwarancji miałem wymienioną pompe wody bo ciekła a przy tym rozrząd bo zachlapało płynem (gratis dla mnie :) )
Mam go już prawie 2 lata i nie narzekam.
Mogłby miec automat ale cóż jak siekupuje używany to nie zawsze można miec wszystko.
Jedyne co mnie trochę denerwuje topodstawowy MMi w którym nie można oglądać wideo jak i również kosztowne update-y map w nawigacji bo tylko można w Audi zrobić.
Sama jazda i osiagi... jak na 2 litry są OK.
Kupisz 3.0 to obok podjedzie ktoś z 3.2 lub 4.2 izawsze bedziesz patrzył że ktos ma lepiej. :)
Miałem RS6 to patrzyli na mnie z3.0 4.2 ale krótko patrzyli <brawo>
_________________
VODKA- connecting people
 
 
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imię: Andrzej
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 662
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2016-03-24, 18:37   

Mój post wynika z podjętej decyzji o przesiadce z C6 na C7 z silnikiem 2.0. Nie podjąłem jeszcze decyzji czy nie przejść na benzynę, bo zbyt mało jest wiarygodnych informacji o silnikach 2.0 TFSI i ich apetycie na olej.
_________________
Było przez 8 lat A6 C6 i nie może być nic innego niż A6 C7
 
 
jandek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Janek
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 16
Skąd: Jeleniogórskie
Wysłany: 2016-04-03, 13:25   PRZESIADKA NA C7

Też rozglądam się za C7 z silnikiem 2.0 TDI i szukam informacji na temat eksploatacji tego samochodu. Celuję w rocznik 2011 w którym produkowano C6 i pod koniec roku C7. Różnica w cenie między C6 i C7 wynosi ok. 3 tys. euro. Biorę pod uwagę tylko zakup w Niemczech, porównywałem ceny i tak auto które w Niemczech kosztuje 90 tys. w Polsce za porównywalne żądają 120 tys. ( w salonie) kupowanie z ogłoszenia to loteria i eliminowanie kolejnych oszustów to strata czasu i pieniędzy na sprawdzanie. Różnica w mocy między 2.0 i 3.0 jest niewielka bo to raptem 27 KM ale kultura pracy silnika 6 cylindrowego jest oczywiście dużym plusem, minusem jest wymiana rozrządu która może kosztować nawet 8 tys. Silniki benzynowe 2.0 TFSI to porażka producenta z powodu wady konstrukcyjnej pierścieni zgarniających olej spalanie oleju dochodzi do 1,5 l/1000 km. Z tego powodu Audi i pochodne marki stosujące te silniki zwiększyły normy fabryczne ubytków oleju aby uniknąć kosztownych napraw. Oczywiście spalanie benzyny na poziomie 6 litrów na trasie to bajka, trzeba się przygotować na 9 - 10 litrów. Tak prestiżowa marka samochodu a praktycznie nie ma wyboru.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
jaskol1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 37
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 128
Skąd: Marston Moretaine
Wysłany: 2016-11-05, 11:07   

Witam
Mam 2.0 tdi 177KM i jestem zadowolony. Robię ok 15-20 tyś km rocznie.
Pompa wody mi ciekła jak był jeszcze na gwarancji to wymienili przy okazji rozrząd <radocha> . Mam go już trzeci rok i tylko tankuje i serwisuje( twu twu, odpukać w namalowane).
Tak jak piszą koledzy, jak masz zamiar wystartowywać ze świateł jak z procy za każdym razem żeby komuś coś udowodnić to potrzebujesz większego silnika. 2.0 też pojedzie 200km/h tylko zajmie to parę sekund dłużej ale za to tak samo się przy 200 rozpiździsz o drzewo <ok> <ok>
Pozdrawiam
_________________
VODKA- connecting people
 
 
Ciachu 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Rafal
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 55
Skąd: London / Bydgoszcz
Wysłany: 2016-11-05, 11:36   2.0 tdi 177 km

Hej , Ja rowniez jezdze a6 c7 2.0 tdi z konca 2012 roku . Posiadalem a6c6 2.0 tdi 140km i to byl slaby motor . W tych modelach w polaczeniu z multitronic jezdzi sie naprawde przyjemnie . Zupelnie inna kultura pracy silnika ..to wciaz nie 3.0 ale cos za cos ..Ja jestem zadowolony z tego motorka a co do awaryjnosci - jak widzisz nie zawiele postow na jej temat :) U mnie pompa wody rowniez ciekla .. teraz jak zrobilo sie zimno termostat do wymiany bo auto sie nie dogrzewa ale mysle ,ze to nie sa jakies wielkie usterki !

Pozdr
_________________
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych
 
 
Lisek1980 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 6
Skąd: Goniądz
Wysłany: 2017-02-07, 13:12   

Hej.
U mnie silnik niedogrzany. Muszę wymieć termostat. Już go zamówiłem i czekam bo nie ma go od ręki. Mało chodliwa rzecz. Nie psuje się? a u mnie się zepsuł.
Ktoś wymieniał u siebie termostat? Po wymianie była poprawa bo czytałem, że różnie z tym może być.
pozdr

[ Dodano: 2017-02-07, 13:13 ]
Ciachu, wymieniłeś termostat? pomogło?
_________________
A6 C7 avant 2.0 TDI CGLC 177 KM
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: