Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przepustnica kolektora ssącego
Autor Wiadomość
szalek 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 11
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: 2012-09-11, 22:04   Przepustnica kolektora ssącego

Witam. Walczę z przepustnicą kolektora ssącego w której nie mam cięgien bo pewnie mechanik ktory je sciagal to mu popękały i nie wiem co teraz robić.Nie rozbieralem jeszcze tego bo nie wiem czy wogóle sie to oplaca jezeli nie ma cięgien i tak naprawde nie wiem co jest uszkodzone.z tego co widzę to po odpaleniu auta obroty idą na 1100 i zaraz schodzą do 800.Czy to jest objawa uszkodzonych klapek?po skasowaniu błędu kontrolka gaśnie i za kilkanastym odpaleniem ponownie się zapala.Znalazłem firmę Autos Silniki z ?odzi, która regeneruje kolektory.Korzystał ktoś z usług tej firmy, czy może słyszeliście o tej firmie.Dzwoniłem do nich i nawet mogą przyslać mi swój kolektor po regeneracji a ja odsylam im swoj(pobierają kałcje za swój 400zł)czy jest to dobry sposób, czy czekać na swój kolektor po regeneracji. Czy można to w jakiś inny sposób sprawdzić czy tez naprawic



http://moto.allegro.pl/re...2608619947.html



Audi Q7 3.0 2006r.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 55 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1632
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-09-12, 21:27   

no oki ale których cięgien brakuje., <mysli> tego od silniczka do dzwigienki oski klapek , czy w ogóle masz brak dzwigni silniczka+ośki+ łącznika
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI 3G+hdd
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
szalek 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 11
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: 2012-09-12, 22:37   

Nie mam tych cięgien które sterują otwieraniem klap, gdzie łączy sie góra i dół(ciegno jest wciskaną w taką kulkę).patrząc na silnik od przodu widać je od tylu przepustnicu i mozna je nawet przestawic reka tylko ze ja tego nie robilem.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
MaTyS 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUD
Imię: Piotr
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 1969
Skąd: Iława
Wysłany: 2012-09-13, 08:46   

Wysyłaj do AZ, dają dożywotnią gwarancję.
http://www.a6klub.pl/az-s...-a6-vt34542.htm
Chyba, że masz jakiegoś Macgyver'a w pobliżu, który dorobi ci takie cięgna. Sprawdzonego prostego sposobu nie ma.
 
 
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6745
Skąd: Warszawa/Nowy Sącz
Wysłany: 2012-09-13, 09:07   

szalek, link nie działa ;|
 
 
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 55 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1632
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-09-13, 09:31   

szalek, te dzwigienki można dokupić w sklepie/serwisie STIHL , HUSGVARNY-pasują od kosiarki i są lepsze bo metalowe i mają regulacje długości
TAK TO WYG??DA
http://images46.fotosik.p...9f8c24f96bm.jpg
I poczytaj to http://www.a6klub.pl/a6-c...vt15282,360.htm
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI 3G+hdd
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
igorw
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-16, 14:08   

szalek, moje kolektory są właśnie w AZ Serwis - jak do mnie wrócą napiszę jak działa autko po ich wynalazkach.
 
 
szalek 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 11
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: 2012-09-16, 23:04   

Dzięki igorw.Dzisiaj zaskoczyla mnie kontrolka ktora sama zgasla i juz myslalem ze wszystko bedzie dobrze,gdzie tu po calym dniu jezdzenia ponownie sie zapalila.wytlumaczy mi kto tą sytuację.
 
 
MaTyS 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUD
Imię: Piotr
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 1969
Skąd: Iława
Wysłany: 2012-09-17, 08:10   

Jak nie naprawisz to jeszcze nie raz cię tak zaskoczy ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
igorw
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-17, 10:13   

MaTyS, <piwo> racja!
 
 
szalek 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 11
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: 2012-09-17, 20:15   

to co mam tam naprawic silniczek, ciegna czy klapy mam uszkodzone.czekam na wiadomosc o serwisie AZ i jezeli sie nic nie poprawi to wybiore sie tam

[ Dodano: 2012-09-17, 20:23 ]
Igorw czekam na Twoją opinie o tych kolektorach.Możesz opisać swoje objawy po których zdecydowales sie oddac kolektory do regeneracji.pozdrawiam
 
 
igorw
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-18, 09:54   

szalek, kolektory wróciły już, teraz mój magik musi je założyć i ponownie zaadaptować - tu na forum niektórzy piszą że tego nie robili i jeżdżą (czyli wyjęli, założyli, pojechali), więc nie wiem czy to potrzebne czy moi mechanicy chcą cię polansować po wsi autem (ich słowa) ;)
Auto więc odzyskam jutro - jeśli wszystko będzie ok, i oczywiście napiszę tu jakie wrażenia.
Acha - do AZ Serwis wysyła się wszystko: klapy, cięgna, silniki - ja wysłałem bez silników i dzwonili żeby dosłać.
Ostatnio zmieniony przez igorw 2012-09-18, 10:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
szalek 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 11
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: 2012-09-18, 10:00   

ile kosztowała Cie ta przyjemność. Jeżeli ja się zdecyduje to pojadę do nich osobiście żeby zrobili mi to na miejscu.
 
 
MaTyS 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUD
Imię: Piotr
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 1969
Skąd: Iława
Wysłany: 2012-09-18, 10:03   

http://www.a6klub.pl/az-s...-a6-vt34542.htm
 
 
igorw
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-18, 10:06   

szalek, 800 zł, ale tu na forum jest info, że jak do nich przyjedziesz to 1000 zł - pewnie za robotę.

[EDIT]
Po zrobieniu trasy Wawa-Giżycko-Wawa stwierdzam, że autko jeździ bez problemu, przyspieszenie jakby lepsze.
Musi minąć trochę Km aby uznać, że wszsytko ok, ale na dziś stwierdzam, ze zaoszczędziłem 2000 zł <radocha>
ASO z ich cenami <wysmiewacz> <spadaj>
Teraz pora na wymiane napinaczy rozrządu.
Czy jeszcze ktoś uważa, że skoro to wada fabryczna to producent powinien wymieniac te manele na swój koszt?
Audi - nieładnie, naprawdę zawiodłem się na marce. Wyciągnę wnioski podczas zakupu następnego auta.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: