Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
DPF + TUNING 3.0 V6 Tdi 245KM CDUC
Autor Wiadomość
viol3s 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Waldek
Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 16
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-11-04, 19:30   DPF + TUNING 3.0 V6 Tdi 245KM CDUC

Witam

Przyszlo czas na profilaktyke z tego tytulu ze poprzedni wlasciel sie tym nie zainteresowal.
245KM seria, 300 tys nalotu 2012 czyli 4 latek, silnik CDUC opatrzony w wade fabryczna w postaci cieknacej pokrywy rozrzadu, tak a propo krople zbieraja sie obok chlodniczki oleju, skrzyni albo silnika na laczeniu skrzyni i motoru.

Proces trwal 4-5godzin.
Pierwsze co to rozbiorka podszybia, gornego krzyzaka i wyciaganie puszki DPF z CAT do operacji pt precyzyjne ciecie. Po pospawaniu i popryskaniem puszki (CAT zostal) czas na hamownie. Tuner myslal o 290KM zeby nie palowac silnika, ja bardziej 300KM, no i czas na pierwszy run w celu sprawdzenia kondycji motora i wyplul +20KM czyli ok. 275KM bez tuningu.

II RUN - 290KM
III RUN - 305KM

Huk za hamowni niemilosierny, bez zbednego kopcenia.
Podobno zostaly zdjete limitery i inne zabezpieczenia zeby komputer nie glupial i nie zalewalo motoru zbedna wacha.

I na tym stanelismy, upload programu po kablu w 15min.
Przybylo w sumie ok. 60KM, a roznica w odczuciach mega, az czasami szkoda wciskac do oporu gaz na sporcie bo kark od przeciazenia boli za to swinie sie ciesza z przeciazenia.
Po 1000km nic sie nie dzieje spalanie jak swinka jedzie to 5.5-6.5L/100km jak ja miasto 8-10L/100KM nizej jak np pulwska WPI-WAW, wyzej jak srodmiescie.

DPF byl tak dopchany popiolem że to nie mialo prawo sie wypalic bo nawet nie bylo przeswitu przez niego pod swiatlo a w ukruszonych kanalach bylo widac poklady tego popiolu. Jakbym kupowal nowke z ASO to by odrazu poszlo na wycinke. Innym swagra tez radze czym predzej pozbycie sie DPF bo to skrocenie zywotu kazdego motoru pod wymowka ekologi. Podobno CHIPy w OBD to sciema bo oklamuja na wrazliwosci pedala gazu dlatego sie nie zdecydowalem.
Redukcja masy ok. 3KG :D
Za DPF placa 300zl, a z CAT nawet 800zl :-) , korcilo mnie zeby CAT wyciac ale jeszcze by przepalal wache jak ruski traktor :D
Na YT jest film jak A5 3.0tdi przerobili na czysty wylot i dymku bylo ciut, glos wydechu jak ten z biturbo, moze v6 ma lepsze wyniki przepalania niz skoksowana R4.






 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: