Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
DPF + TUNING 3.0 V6 Tdi 245KM CDUC
Autor Wiadomość
viol3s 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Waldek
Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-11-04, 19:30   DPF + TUNING 3.0 V6 Tdi 245KM CDUC

Witam

Przyszlo czas na profilaktyke z tego tytulu ze poprzedni wlasciel sie tym nie zainteresowal.
245KM seria, 300 tys nalotu 2012 czyli 4 latek, silnik CDUC opatrzony w wade fabryczna w postaci cieknacej pokrywy rozrzadu, tak a propo krople zbieraja sie obok chlodniczki oleju, skrzyni albo silnika na laczeniu skrzyni i motoru.

Proces trwal 4-5godzin.
Pierwsze co to rozbiorka podszybia, gornego krzyzaka i wyciaganie puszki DPF z CAT do operacji pt precyzyjne ciecie. Po pospawaniu i popryskaniem puszki (CAT zostal) czas na hamownie. Tuner myslal o 290KM zeby nie palowac silnika, ja bardziej 300KM, no i czas na pierwszy run w celu sprawdzenia kondycji motora i wyplul +20KM czyli ok. 275KM bez tuningu.

II RUN - 290KM
III RUN - 305KM

Huk za hamowni niemilosierny, bez zbednego kopcenia.
Podobno zostaly zdjete limitery i inne zabezpieczenia zeby komputer nie glupial i nie zalewalo motoru zbedna wacha.

I na tym stanelismy, upload programu po kablu w 15min.
Przybylo w sumie ok. 60KM, a roznica w odczuciach mega, az czasami szkoda wciskac do oporu gaz na sporcie bo kark od przeciazenia boli za to swinie sie ciesza z przeciazenia.
Po 1000km nic sie nie dzieje spalanie jak swinka jedzie to 5.5-6.5L/100km jak ja miasto 8-10L/100KM nizej jak np pulwska WPI-WAW, wyzej jak srodmiescie.

DPF byl tak dopchany popiolem że to nie mialo prawo sie wypalic bo nawet nie bylo przeswitu przez niego pod swiatlo a w ukruszonych kanalach bylo widac poklady tego popiolu. Jakbym kupowal nowke z ASO to by odrazu poszlo na wycinke. Innym swagra tez radze czym predzej pozbycie sie DPF bo to skrocenie zywotu kazdego motoru pod wymowka ekologi. Podobno CHIPy w OBD to sciema bo oklamuja na wrazliwosci pedala gazu dlatego sie nie zdecydowalem.
Redukcja masy ok. 3KG :D
Za DPF placa 300zl, a z CAT nawet 800zl :-) , korcilo mnie zeby CAT wyciac ale jeszcze by przepalal wache jak ruski traktor :D
Na YT jest film jak A5 3.0tdi przerobili na czysty wylot i dymku bylo ciut, glos wydechu jak ten z biturbo, moze v6 ma lepsze wyniki przepalania niz skoksowana R4.






 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: