Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Tylko felgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
CERAMIKA RS5
Autor Wiadomość
spinol 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 9
Skąd: lubelskie,Belgia,Antwerpia
Wysłany: 2017-05-16, 23:13   CERAMIKA RS5

witam mam pytnie o chamulce ceramiczne w RS5 ile kilometrow +- wytrzyma komplet ktos cos wie
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 374
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2017-05-17, 00:53   

Kiedys gdzieś czytalem, ale nie wiem czy to prawda ze chyba 200 tys ale nie wiem.ile w tym prawdy ale w sumie za tyle kasy to powinny na długo wystarczyć
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 790
Skąd: Hessen
Wysłany: 2017-05-17, 05:56   

Klocki sie porownywalnie do narmalnych hamolcow zużywają a tarcze roznie. Przewaznie nie jest to min grubosc jako kryterum wymiany tylko ilosc i jakosc pekniec rys na tarczy. To nie o to chodzi ze jak sa drogie to musza dlugo wytrzymac tu chodzi o wytrzymałość termiczna.

Uwaga! Hamulce ceramiczne to nie jest dobra rzecz to lansu. Gdy tarcze sa zimne i mokre drastycznie spada skutecznosc hamowania
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
  
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
spinol 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 9
Skąd: lubelskie,Belgia,Antwerpia
Wysłany: 2017-05-17, 17:34   

dzieki za podpowiedz
 
 
marcin85 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ANK
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 144
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-05-17, 19:40   

schiller,święta racja a co do pęknięć to najniebezpieczniejsze są te mikorpęknięcia przy śrubach montażowych do dzwona tarczy, już kilkakrotnie spotkałem się z liczbami 300tyś dla tarcz
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 90
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-17, 21:29   

schiller napisał/a:
Uwaga! Hamulce ceramiczne to nie jest dobra rzecz to lansu.
To nie jest dobra rzecz na drogi cywilne!
Nawet z programem, który sam lekko zaciska klocki na tarczach, ze by je osuszyć i podgrzać. Mając ceramikę trzeba być świadomym jej wad i prawidłowego użycia.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
spinol 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 9
Skąd: lubelskie,Belgia,Antwerpia
Wysłany: 2017-05-17, 21:55   

ja nie chce montowac tylko mam na oku auto z ceramika

oki to drugie pytanie jak padnie ceramika toczy moge zamontowac metalowe tarcze i klocki do tego
a zostawic zaciski od ceramiki czy tez musze je zmienic
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 130 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1972
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-05-17, 22:09   

Musiałbyś podać rok modelowy auta, wtedy sprawdziłbym w ETCE czy są takie same części. Ciężko powiedzieć jak to wygląda w RS5, ponieważ nie jest to często spotykane auto :) .
 
 
spinol 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 9
Skąd: lubelskie,Belgia,Antwerpia
Wysłany: 2017-05-17, 22:11   

rok 2010

[ Dodano: 2017-05-17, 22:16 ]
no zakochalem sie w RS5 <rotfl> ale musze troche wiecej sie dowiedziec na ten temat

bo moja tak jakos jakby juz nie ciagla <mysli>
ale to juz prawie 5 lat razem to sie przyzwyczailem
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 130 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1972
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-05-17, 23:00   

Niestety, ale nie da się tak po prostu zmienić na zwykłe tarcze. Trzeba zmienić wszystko, ponieważ tarcza ceramiczna ma 380 mm średnicy, a zwykła tarcza tylko 365 mm. W sumie nawet nie ma gładkich tarcz, tylko są dziurkowane. Szukałem w innych wersjach RS, ale tylko ceramika ma 380 mm, reszta już ma mniejsżą średnicę. Audi RS4 i RS5 mają takie same układy hamulcowe, więc będzie łatwiej znaleźć dawcę :) .W razie czego mogę podesłać numery <luzik> .

[ Dodano: 2017-05-17, 23:30 ]
W sumie pojemność silnika Ci się nie zmieni, ale moc już tak <rotfl> . Dodatkowe 100 koni na pewno będzie odczuwalne <dresik> .
  
 
 
marcin85 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ANK
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 144
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-05-18, 20:45   

bez przeaadady s6 c6 mam 385x36mm i do tego stalowe sa tanie jak barszcz mysle ze jedyny problem w tym przypadku to to czy bedzie zberac klocek po calosci tarczy reszta to pierdoly do ogarniecia bo et tez mozna zmieniac roznymi sposobami a jak to za malo to mozna dobrac inna tarcze i zrobic nawet customowa specjalnie pod zacisk za ulamek ceny tarczy ceramicznej
  
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 130 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1972
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-05-18, 22:25   

Przyznam, że nie patrzyłem na S6 :) . Owszem są stalowe 385 mm, ale tylko w C6, ponieważ w C7 już są tarcze 400 mm. Kwestia tylko czy podejdą i jak będzie zbierał klocek. Hamulce do S6 C6 pochodzą od S8 D3.
  
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
marcin85 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ANK
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 144
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-05-19, 21:11   

i do d3 w12 tez takie kladli mozna kupic caly set i ewentualny problem to jakiś adapter i tyle a w niektorych zwrotnicach siada p&p poszukaj po nr zwrotnic na etka.cc zobacz jakie masz i zobacz jakie sa w tych 3 s6 c6 s8 d3 i w12 d3 i to jest ten sam zacisk ktory mozna bardzo tanio dorwac sa w uzywce cale sety po alle jak chcesz to budzetowo zrobic
 
 
spinol 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 9
Skąd: lubelskie,Belgia,Antwerpia
Wysłany: 2017-05-20, 21:32   

dzieki panowie decyzja podjeta :)
czyli jak sie skonczy ceramika bedzie metal <rotfl> <rotfl>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: