Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 c7 3.0 TDI Quattro - uszczelnienie silnika
Autor Wiadomość
sworekA6C7Avant 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-01-31, 07:22   

A jednak miałem racje ze to wada fabryczna, skoro kolega w krakowie tez na wlasne oczy widzial jak rozkrecaja C7. Generalnie mialem A6 C6 rocznik 2008, jezdzilem nim do 2012 roku, i nie miałem zadnych problemów, przez caly okres wymienialem tylko rzeczy eksplatacyjne jak olej, klocki tarcze i raz tylko koncowke drazka. A w modelu C7, pewnie teraz stoi tez na podnosniku i jest cala rozkrecona:) Problemy to wyciek oleju z silnika, pojawil sie problem falowania obrotow, przyczyna moze byc degradacja DPF. Są to dwie super kosztowne wady, radze wykupic przedluzona gwarancje:)

[ Dodano: 2014-02-04, 08:10 ]
Panowie,. w srode odbieram autko:) przedstawie wam koszty takiej naprawy:) zobaczymy czy cos po naprawie sie zmienilo, tego najbardziej sie obawiam, skoro rozebrana byla do golej blachy:/
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
arturn29 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2014-02-04, 14:58   

Kolego odnosnie pocenia sie silnika, to było juz widać ślady oleju np na kostce/asfalcie pod autem?
_________________
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 194
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2014-02-13, 22:15   

sworekA6C7Avant napisał/a:
A jednak miałem racje ze to wada fabryczna, skoro kolega w krakowie tez na wlasne oczy widzial jak rozkrecaja C7. Generalnie mialem A6 C6 rocznik 2008, jezdzilem nim do 2012 roku, i nie miałem zadnych problemów, przez caly okres wymienialem tylko rzeczy eksplatacyjne jak olej, klocki tarcze i raz tylko koncowke drazka. A w modelu C7, pewnie teraz stoi tez na podnosniku i jest cala rozkrecona:) Problemy to wyciek oleju z silnika, pojawil sie problem falowania obrotow, przyczyna moze byc degradacja DPF. Są to dwie super kosztowne wady, radze wykupic przedluzona gwarancje:)

[ Dodano: 2014-02-04, 08:10 ]
Panowie,. w srode odbieram autko:) przedstawie wam koszty takiej naprawy:) zobaczymy czy cos po naprawie sie zmienilo, tego najbardziej sie obawiam, skoro rozebrana byla do golej blachy:/


No i jak kolego, naprawili ci autko?? jak teraz sie sprawuje??
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
cypek41 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 18
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 2014-02-16, 21:16   

czytając troszkę się przestraszyłem i jeśli któryś z kolegów mógłby właśnie napisać czy widać jakies plamy oleju pod samochodem albo gdzie dokładnie na to spojrzeć to również byłbym wdzięczny za info...
kupiłem używkę która ma jeszcze 3 miesiące gwarancji i w razie czego wolałbym się na nią jeszcze załapać :D
 
 
arturn29 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2014-02-17, 07:44   

Witam,

Ja ostatnio robiłem serwis w aso i zleciłem sprawdzenie motoru. U mnie brak jakichkolwiek wycieków.
_________________
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 194
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2014-03-12, 02:05   

dzisiaj znowu bylem w ASO w Krakowie i znowu muszę was koledzy zmartwić, widziałem tam 2 a6 3.0 tdi i jedna a7 3.0 tdi na podnośnikach. a6 -wycieki oleju, a7 2011 nalot 150 000 i uwaga ROZRZĄD do roboty a wycieki przy okazji - to słowa serwisanta!!!!!!!!!!!!!
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Undziak 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Multitronic
Imię: Andrzej
Wiek: 42
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: Monachium
Wysłany: 2014-03-16, 13:25   Re: A6 c7 3.0 TDI Quattro - uszczelnienie silnika

sworekA6C7Avant napisał/a:
Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym bąd? nieszczęśliwym posiadaczem audi a6 c7 3.0 TDI quattro. Nie wiem czy ja mam takiego pecha, chociaz poprzedni model c6 byl wysmienity, tak ten od jakiegos czasu borykam sie z wieloma problemami. AUto zakupiłem w niemieckim salonie z przebiegiem 5 tys km, 100 % bezwypadkowe....


Witaj,
przykro to słyszeć ale takie są obecne auta. Jeśli nie minął rok od zakupu auta w DE to masz szanse aby sprzedawca naprawił gratis a nawet mógłbyś oddać im auta. Sam mam C7 i będę go zwracał. Te auta są po prostu kiepskiej jakości.
Jeśli rok minął to lepiej udać się do dobrego mechanika niż ASO.
Powodzenia.
 
 
sworekA6C7Avant 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-03-31, 12:02   Re: A6 c7 3.0 TDI Quattro - uszczelnienie silnika

Undziak napisał/a:
sworekA6C7Avant napisał/a:
Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym bąd? nieszczęśliwym posiadaczem audi a6 c7 3.0 TDI quattro. Nie wiem czy ja mam takiego pecha, chociaz poprzedni model c6 byl wysmienity, tak ten od jakiegos czasu borykam sie z wieloma problemami. AUto zakupiłem w niemieckim salonie z przebiegiem 5 tys km, 100 % bezwypadkowe....


Witaj,
przykro to słyszeć ale takie są obecne auta. Jeśli nie minął rok od zakupu auta w DE to masz szanse aby sprzedawca naprawił gratis a nawet mógłbyś oddać im auta. Sam mam C7 i będę go zwracał. Te auta są po prostu kiepskiej jakości.
Jeśli rok minął to lepiej udać się do dobrego mechanika niż ASO.
Powodzenia.


Witam..

Niestety autko juz mam ponad rok, a kupowałem je przez brokera samochodowego więc neistety musze sie jeszcze przez rok pomeczyc - splata leasingu..
Poprzedni model C6 byl duzo bardziej udany od tego..

[ Dodano: 2014-03-31, 12:06 ]
Witam Kolegów..

Auto naprawione.. koszt naprawy 10,5 tys zł.
Rozrzad też musiał być zrobiony przy uszczelnianiu. oraz szpilki od turbiny, przy odkrecaniu sie rozsypały.. Dziwne.. Auto ma porzebieg 68 tys.. Generalnie wszystkie usterki jak falowanie obrotów na postoju zostały usuniete. Odczuwam lepsza prace silnika, skrzyni biegów. Zostal wymieniony olej w skrzyni, czulem przed wymiana ociazalosc oraz czasem mocne szarpniecia podczas zmiany biegow. Teraz wszystko odpukac smiga dobrze. Ciekawe na jak dlugo.. czy na kolejne 60 tys wystarczy..

Odpowiadam.. że zadnych plam oleju na kostce, czy w garazu nie zauwazylem. Nawet po zdjeciu oslon nie widziałem. Niestety nikt w ASO mi tego nie pokazal gdzie mam patrzec.
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 194
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2014-04-05, 21:03   

to cie nieźle skasowali, spoko widzę że audi z jakością leci na łeb
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Deniro 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Robert
Pomógł: 8 razy
Wiek: 26
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 897
Skąd: Śląsk
Ostrzeżeń:
 7/3/6
Wysłany: 2014-04-26, 13:28   

Trzeba poczekać z zakupem pare lat aż wyjdą wersje po liftowe
 
 
giganteusz 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 1991
Skrzynia: Manual
Imię: Endriu
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 41
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-05-07, 16:59   

to debile zamiast ulepszać silnik z c6 jak dobry się nie sypał po lifcie to zmieniają i to na gorsze i wychodzi jak audi to z końca produkcji.
_________________
 
 
palioza 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 4
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-02-07, 19:02   

W zwiazku z tym, ze za 2 miechy konczy mi sie gwarancja, podnioslem sobie auto i.... tez spocona gorna miska olejowa. Jutro dzwonie do ASO. (A7 3.0 TDI 245).


(fajnie, ze rzucilem okiem na ten watek, inaczej bym nie zagladal pod spod)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
R 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Tomasz
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 12
Skąd: Mazury
Wysłany: 2015-02-12, 00:50   

w którym ASO w Krakowie to robiłeś ?


jak ktoś ma wycieki to mógłby wstawić zdjęcie w którym miejscu sie one pojawiaja ?
 
 
Carloss* 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Karol
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-13, 08:23   

palioza napisał/a:
W zwiazku z tym, ze za 2 miechy konczy mi sie gwarancja, podnioslem sobie auto i.... tez spocona gorna miska olejowa. Jutro dzwonie do ASO. (A7 3.0 TDI 245).


(fajnie, ze rzucilem okiem na ten watek, inaczej bym nie zagladal pod spod)


Kolego jaki masz przebieg auta, sam muszę zajrzeć u siebie jak tam sytuacja póki jeszcze gwarancja jest , to normalnie jakieś jaja są , w praktycznie nowych autach wycieki :|
 
 
palioza 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 4
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-02-27, 14:27   

Carloss* napisał/a:
palioza napisał/a:
W zwiazku z tym, ze za 2 miechy konczy mi sie gwarancja, podnioslem sobie auto i.... tez spocona gorna miska olejowa. Jutro dzwonie do ASO. (A7 3.0 TDI 245).


(fajnie, ze rzucilem okiem na ten watek, inaczej bym nie zagladal pod spod)


Kolego jaki masz przebieg auta, sam muszę zajrzeć u siebie jak tam sytuacja póki jeszcze gwarancja jest , to normalnie jakieś jaja są , w praktycznie nowych autach wycieki :|



72tys
kurde czlowiek jest zakrecony, mam jeszcze rok gwarancji. Na razie po wizycie w ASO stwierdzili, ze mialem wyciek z pompy cieczy (juz mialem 2x wymieniana na gwarancji w odstepie 10 tys km) i moglo zachlapac. Przyjalem do wiadomosci kazalem oczyscic gorna miske i pojawie sie za 15tys na przegladzie i karze zweryfikowac.
Zaznaczam ze NIC nie kapalo, nawet nie byla ubrudzona oslona dolna od wewnatrz, tylko widzialem zapocenie na misce (na 99,9% to nie plyn tylko olej ale coz spokojnie poczekam).
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: