Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 3.0] Jaka instalacja LPG?
Autor Wiadomość
LOQ 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Imię: Marcin
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2013-03-14, 18:06   

Stag 300 Plus to jest praktycznie to samo co ISA2 - zmiany softowe chyba tylko. Nawet mi coś mówił gazownik, że mam tą adaptację ISA2 także do końca sam już nie wiem co oni tam wsadzili - musiałbym sprawdzić. Co do premium to i Ci co zakładali i jeden z forumowiczów który się zajmuje instalkami i widać, że gada do rzeczy, twierdzili, że to się mija z celem w tym silniku - nie pomoże a kosztuje kilka stówek więcej. Co do ustawiania temp na 20 st to nie mam zdania. Słyszałem o ludziach co nawet na 15 st nastawiali. Części instalatorów twierdzi, że powinno się przełączać powyżej 50st - jeden nawet 70st zalecał, warunki wtrysku i spalania są wtedy najbardziej zbliżone do benz. Ja mam na 30st i pracuje to wszystko dobrze ale zimą benz ucieka dość szybko. Ogólnie nie wyobrażam sobie żeby jakaś instalacja miała chodzić lepiej bo jest wszystko w porządku tak jak na benz.
_________________
Obecne bolidy:
Audi A3 8P 1.6i BGU 2005r.
Audi A6 C5 3.0 ASN Tiptronic Quattro 2003r.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
jericho24 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AWT
Imię: Mariusz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 209
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-03-14, 19:41   

Popatrz jeszcze na sterowniki LPG-TECH.
Wiekszosc tych co przeszla na niego z Staga bardzo zadowolona.
Wsparcie tworcow bardzo szybkie (w Stagu nawet pare lat mozesz czekac na usuniecie usterki softwerowej). Niektorzy stwierdzili tez mniejsze spalanie lpg ;) .
Ustawianie instalacji duzo prostsze.

http://www.lpgtech.pl/
 
 
314TeR 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 39
Skąd: Sand City
Wysłany: 2013-03-14, 20:45   

jericho24, wielkie dzięki, nawet nie wiedziałem że są takie sterowniki. Je?dzisz na LPG-TECH? Poczytałem sobie trochę o nim i rzeczywiście bardzo zachęcająco on się zapowiada.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
jericho24 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AWT
Imię: Mariusz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 209
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-03-15, 13:49   

314TeR napisał/a:
jericho24, wielkie dzięki, nawet nie wiedziałem że są takie sterowniki. Je?dzisz na LPG-TECH? Poczytałem sobie trochę o nim i rzeczywiście bardzo zachęcająco on się zapowiada.
NIestety pospieszylem sie i zalozylem STAGa ISA2.
 
 
LOQ 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Imię: Marcin
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2013-03-15, 20:34   

Często problem leży w wykonaniu/wystrojeniu instalki.

W B4 mam sterownik Diego G3 i przez rok psioczyłem na niego bo ciągle błędy wyskakiwały i lpg wskakiwało w "tryb awaryjny" - wszystkie diody mrugały, piszczał i przełączał się na benz. Je?dziłem z tym co chwilę do gazowników i nic to nie pomagało. Przy przełączaniu na gaz w zimie chodził przez jakiś czas na 2,może 3 gary itp... Już nie będę opowiadał całej historii ale suma summarum okazało się, że na silniku były założone jeszcze fabryczne kable wysokiego napięcia BOSCH z 93r. :) (miały wtedy 18 lat) - przebijały jak cholera... Po wymianie na nówki NGK instalka chodzi jak marzenie :)
Natomiast kiepskie przełączanie na gaz w zimie spowodowane było kiepską jakościa wtrysków. Valteki czerwone - najtańszy szrot na rynku - załączona została funkcja rozgrzewania wtrysków poniżej 15st C i jest ok.

Także czasem warto poszukać przyczyny zanim się winą obarczy sterownik.
_________________
Obecne bolidy:
Audi A3 8P 1.6i BGU 2005r.
Audi A6 C5 3.0 ASN Tiptronic Quattro 2003r.
 
 
314TeR 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 39
Skąd: Sand City
Wysłany: 2013-06-02, 20:27   

Ja swoje dylematy wyboru już mam z głowy... w skrócie napiszę 5 najważniejszych rzeczy jakie powinny być spełnione aby instalacja działała idealnie:

1. Dobry instalator
2. Dobry instalator
3. Dobry instalator
4. Dobry instalator
5. Dobór porządnych komponentów

Jeśli instalację montuje dobry instalator który ma pojęcie o temacie, to i na gównianym sprzęcie poje?dzi, ale najlepszy sprzęt nie będzie działał jak zamontuje go jakiś rze?nik.

U mnie wylądował LPG-Tech 316, wtryski zielone hana 2001, KME Gold + najlepszy montaż jaki widziałem. Efekt, auto dokręca się na gazie do maksymalnych obrotów na jakie pozwala skrzynia, czyli 6750, żadnego check engnie, żadnego przełączania na benzynę, zapętlania etc... działa identycznie jak na benzynie.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
LOQ 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Imię: Marcin
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2013-06-02, 21:35   

Potwierdzam :) Niestety na rynku jest dużo partaczy nie dbających o nic....

też mam KME gold, wtryski hana i ster akurat Stag ISA2 i taj jak u przedmówcy silni można wkręcić do końca obrotów i nic się nie dzieje, nie ma też żadnych komunikatów z katalizatorów i sond o złej mieszance. Ale trzeba mieć dobrze skonfigurowany soft. Jeżdżę i nawet nie wiem kiedy się to przełącza ... także polecam.
_________________
Obecne bolidy:
Audi A3 8P 1.6i BGU 2005r.
Audi A6 C5 3.0 ASN Tiptronic Quattro 2003r.
 
 
martinno 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 1
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-05-03, 18:29   

Witam, z racji tego że ostatni wpis był lata temu chciał bym odświeżyć temat, co teraz jest na topie ? jakie instalacje polecacie ? planuje założyć LPG właśnie do 3.0
 
 
mr.Pit 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: ASN
Imię: Piotr
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 208
Skąd: Rumia
Wysłany: 2015-07-11, 19:27   

załóż to co ma 314 TeR i będziesz zadowolony. Ja śmigam na landi renzo i też było ok ale jak się okazało białe medy szybko się psuły, więc wymieniłem na najnowsze fioletowe. IG1m też miał być nie do zajechania, ale po 90kkm musiałem wymienić na kme golda ;-) . Teraz jestem po tych modach i znów nie ma różnicy między benz a lpg. Ostatnio przy wymianie świec na irydowe sprawdziłem kompresję i auto prawie nówka heheh a mam już na liczniku 240tysi z tego 100000 na lpg. Ogólnie petarda
_________________
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: